Volgens mij ben jij nog even achter backstage geweest..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja omg, we stonden zo goed.![]()
![]()
![]()
Het was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ik ben zo blij
haha nee hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog even achter backstage geweest..
fotos gemaakt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee hooromg ik kan het gewoon niet geloven, dat ik ze live heb gezien
school, naar centrum, FOK!ken, naar vrienden, FOK!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet toch centjes verdienen. Wat hij jij zoal gedaan dan
Ohwait, je bent naar The Script geweest?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee hooromg ik kan het gewoon niet geloven, dat ik ze live heb gezien
Nee, alleen mn lievelingsliedje gefilmd () Naja niet lievelingen, maar vind deze gewoon echt heel mooi.quote:
JAAAAAquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohwait, je bent naar The Script geweest?
Zorg gewoon dat die dwaas gewoon lekker ergens anders verder gaat trollenquote:
Wat heb je 'in het centrium' gedaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
school, naar centrum, FOK!ken, naar vrienden, FOK!
Ik snap wat je bedoelt, neemt niet weg dat iedereen hier gewoon mag postenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat die dwaas gewoon lekker ergens anders verder gaat trollen
Ja, een paar dagen 'rust' zou best fijn zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat die dwaas gewoon lekker ergens anders verder gaat trollen
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
Ok, dit was mijn uitbarstingMaar ik ben nog steeds blij
Een beetje niks eigenlijk, paar dingen gekocht en met een paar vrienden ergens wat gedronken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heb je 'in het centrium' gedaan
Ok Jeequote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
Ok, dit was mijn uitbarstingMaar ik ben nog steeds blij
Hij pikt ook lapo`s in. verstiert OP`s. en het is nou niet echt meeposten wat hij doetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, neemt niet weg dat iedereen hier gewoon mag posten
Klinkt wel gezelligquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Een beetje niks eigenlijk, paar dingen gekocht en met een paar vrienden ergens wat gedronken.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig![]()
Ik heb geen vrienden
Dat is mijn eigen 'schuld' hoor dus no worriesquote:
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is mijn eigen 'schuld' hoor dus no worries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |