Niet? ik en Hypo als enige Nirvana-liefhebbers tegen Supersof en JRRY die alleen top40 luisterenquote:
Ik ben ook een Nirvana liefhebberquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? ik en Hypo als enige Nirvana-liefhebbers tegen Supersof en JRRY die alleen top40 luisteren
Ja I know. nog wel meerquote:
Ja, die ken ik wel maar eigenlijk alleen van Run to the Water en Dophin's Cryquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
ken je Live ook Stu? Kennen veel mensen ook niet, zonde
Ja meestal kennen mensen ze alleen van Overcome dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel maar eigenlijk alleen van Run to the Water en Dophin's Cry
Die ken ik natuurlijk ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja meestal kennen mensen ze alleen van Overcome dusDolphin`s cry
Run Away, the river, we deal in dreams. moet je maar even luisteren. ook goeie nummersquote:
Ga ik doen!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Run Away, the river, we deal in dreams. moet je maar even luisteren. ook goeie nummers
Nirvanaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? ik en Hypo als enige Nirvana-liefhebbers tegen Supersof en JRRY die alleen top40 luisteren
Wat zou top40 zijn zonder de mensen die ernaar luisterenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Dan niet tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat zou top40 zijn zonder de mensen die ernaar luisteren![]()
En waarom zou ik die herrie van vroeger luisteren, als er nu net zo goed goede muziek is.![]()
en ehehe wie luisterde er nou top40?
[..]
Mietje, gewoon fietsenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:28 schreef Taexon het volgende:
Sollicatie gesprek in bij strand Zandvoort om 1200 en vervolgens in Noordwijk 1600
Stomme betaald parkeren en te koud voor fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |