Ook een goed nummerquote:
Had je lithium al gepostquote:
Als hiphop om wereldwijd succes gaat dan distantieer ik mij hierbij van alle rappers die daar alleen maar naar strevenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze zijn jaloers op zijn wereldwijde succes. Op Eminem na, die ziet gewoon dat zijn #1-positie overgenomen is.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Had je lithium al gepost?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Come as you are en Lithium zijn ook wel erg bekend
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Had je lithium al gepost?
Bij veel wel. Sowieso Kanye West. Maar die mag ik alleen maar omdat ie een album met Jay-Z de king heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als hiphop om wereldwijd succes gaat dan distantieer ik mij hierbij van alle rappers die daar alleen maar naar streven
Ik vind 50cent eigenlijk helemaal niksquote:
Jij luistert liever naar Lil' Waynequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind 50cent eigenlijk helemaal niks
Nee, Jay-Zquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij luistert liever naar Lil' Wayne![]()
Heb je een crush op die gast ofzoquote:
Jay-z is toch echt de grootste aandachtshoer en grijpt elke kans aan om die aandacht te krijgenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij veel wel. Sowieso Kanye West. Maar die mag ik alleen maar omdat ie een album met Jay-Z de king heeft.
Jaloers omdat zij Beyoncé niet hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jay-z is toch echt de grootste aandachtshoer en grijpt elke kans aan om die aandacht te krijgen
gr gr
Je hebt dus een crush op beyoncé.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jaloers omdat zij Beyoncé niet hebben.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jay-z is toch echt de grootste aandachtshoer en grijpt elke kans aan om die aandacht te krijgen
gr gr
Wat is er niet perfect aan haarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt dus een crush op beyoncé.
Ookquote:
Maar alles is perfect aan haar, wat is er mis met d'r?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |