Echt?quote:
Ja of course, die zijn echt goed. Maar, Jay-Z, had in 2003 toffe nummers (Bonnie&Clyde, Crazy In Love) en nu (Empire State Of Mind (na 3 jaar nog steeds in de iTunes charts te vinden), en Watch The Throne album is echt tofquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het over zijn liedjes uit de periode rond 2003
quote:
Het is ook wel een baas hèquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zijn muziek nooit kunnen waarderen, sorryquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja of course, die zijn echt goed. Maar, Jay-Z, had in 2003 toffe nummers (Bonnie&Clyde, Crazy In Love) en nu (Empire State Of Mind (na 3 jaar nog steeds in de iTunes charts te vinden), en Watch The Throne album is echt tof)
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb zijn muziek nooit kunnen waarderen, sorry
Have funquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef badschaap het volgende:
nou jongeren, ik ga tafeltennisen. doei.
Je begrijpt het niet. Ik vind het laatste nummer van M&M niet goed maar ik vind die van Jay-Z ook niet leuk. Dus allebei niet leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Das gewoon een kwestie van smaak en je bent wel erg sneu als je zijn laatste nummers beter zou vinden dan Jay-Zs nummers.
Ik begrijp het wel. Maar ik zie het andersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Ik vind het laatste nummer van M&M niet goed maar ik vind die van Jay-Z ook niet leuk. Dus allebei niet leuk
Pizzaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo iedereen
Ik zie dat we Nirvana posten:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Das gewoon een kwestie van smaak en je bent wel erg sneu als je zijn laatste nummers beter zou vinden dan Jay-Zs nummers.
Dat is dan maar zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Maar ik zie het anders
Ze zijn jaloers op zijn wereldwijde succes. Op Eminem na, die ziet gewoon dat zijn #1-positie overgenomen is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |