MJ is een baasquote:
Michael Jackson, Queen, Beatles, Cranberries, Alanis Morisette, U2.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:51 schreef JRRY het volgende:
Wat voor muziek zijn jullie mee opgegroeid dan, in je familie zeg maar.
Mijn ouders luisterden altijd naar R&B, Jazz en gospel, mijn broers en zussen ook en naar hiphop en ik nu ook.
Allemaalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Michael Jackson, Queen, Beatles, Cranberries, Alanis Morisette, U2.
Ohjeuh Michael Jackson en Queen ook, Beatles ook wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik er 1 moet laten vallen dan is dat Alanis. Die ruil ik dan voor Phil Collinsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ironic is ook een ge-wel-dige tekst trouwensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik er 1 moet laten vallen dan is dat Alanis. Die ruil ik dan voor Phil Collins
Zingt zij ook 'bitch'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ironic is ook een ge-wel-dige tekst trouwens
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:55 schreef supersof het volgende:
Ik ga slapenOver 3 uur en 3 kwartier eruit
doeiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:55 schreef supersof het volgende:
Sweet dreams darlingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:55 schreef supersof het volgende:
Ja ook goeie muziek hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:55 schreef JRRY het volgende:
Destiny's Child, Aaliyah, Michael Jackson, Stevie Wonder, Bob Marley waren de favo's van mijn ouders geloof ik. Die muziek herken ik nog van vroeger, toen ik zelf nog geen muziek bewust luisterde
ik moet morgen tien uur werkenquote:
Oh en REM werd veel geluisterdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik er 1 moet laten vallen dan is dat Alanis. Die ruil ik dan voor Phil Collins
Jep. Vond toen ik een jaar of 8-10 was, Britney Spears helemaal geweldig (zoals mijn zusje nu RIhanna helemaal geweldig vindt) en toen ik 11, 12, 13 was luisterde ik echt gewoon geen muziek en 14, 15, toen ging ik de muziekstijlen van mijn ouders en broers en zussen overnemenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ook goeie muziek hoor.Maar inderdaad totaal anders haha.
Heb je wel vaak inderdaad ja. Britney spears. haha Mijn broertje zijn eerste cd was van Linda,Roos en Jessicaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jep. Vond toen ik een jaar of 8-10 was, Britney Spears helemaal geweldig (zoals mijn zusje nu RIhanna helemaal geweldig vindt) en toen ik 11, 12, 13 was luisterde ik echt gewoon geen muziek en 14, 15, toen ging ik de muziekstijlen van mijn ouders en broers en zussen overnemen
Neequote:
gewoon ruim van te voren bellen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee
Ik kijk wel hoe ik me straks voel. Ik weet nog niet hoe je af moet melden eigenlijk
Mijn eerste eigen cd was geloof ik Maroon5, die vind ik al heel lang wel goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je wel vaak inderdaad ja. Britney spears. haha Mijn broertje zijn eerste cd was van Linda,Roos en Jessica
Ja denk dat ik dan tien voor zeven moet bellen. kunnen ze ook geen vervanging regelen maar ja, ziek is ziek. voel me echt beroerd nuquote:
Wel aardig ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn eerste eigen cd was geloof ik Maroon5, die vind ik al heel lang wel goed
alleen omdat je moe bent van een concert? Kom op zeg. savonds een vent, sochtends een ventquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dan tien voor zeven moet bellen. kunnen ze ook geen vervanging regelen maar ja, ziek is ziek. voel me echt beroerd nu
Zo, dat is wel erg lang als je nog geen 4 uurtjes kunt slapenquote:
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
alleen omdat je moe bent van een concert? Kom op zeg. savonds een vent, sochtends een vent
REMquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en REM werd veel geluisterd
Losing My Religion
Verder DIre Straits
Je bent wel een watje hoorquote:
Het is niet alleen dat maar oke. Ja ik leg laptop weg en ga slapen, toedelsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent wel een watje hoorduik je bed dan gewoon in in plaats van FOKKEN
Doeiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat maar oke. Ja ik leg laptop weg en ga slapen, toedels
Doeiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Sweet dreams en take good care of yourselfquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Prachtig nummerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
I`m starting with the man in the mirror
Michael Jackson begint mij de laatste tijd echt te irriteren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
I`m starting with the man in the mirror
Noesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Michael Jackson begint mij de laatste tijd echt te irriteren.
You are not alone nog mooier. Daar krijg ik echt kippenvel van.quote:
Ik moet toegeven, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:07 schreef Stuart het volgende:
Michael Jackson voelde bijna als familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |