quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
en noemt hij mijn opa ''ouwe'' omdat hij denkt dat dit normaal is want dat doen ze bij zijn familie ook
Je zus gaat met Michielos?quote:Scheve, Rooie, en Inzaghi erbij had gehaald, en dat iedereen toen opeens bang
Ik moest lachen.quote:
Denk dat hij dit wel gezegd heeft tegen TSquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:14 schreef ikjijallebei het volgende:
___________________!
Is ie ook wel eens naar beneden gekomen en toen tegen jou gezegd: aaaaa afgelopen nacht je zusje echt keihard kapotgeneukt he, ze wilde maar meer meer en meer..
Of niet?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Denk dat hij dit wel gezegd heeft tegen TS
[ afbeelding ]
Wat maat mij dat nou uitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:14 schreef ikjijallebei het volgende:
___________________!
Is ie ook wel eens naar beneden gekomen en toen tegen jou gezegd: aaaaa afgelopen nacht je zusje echt keihard kapotgeneukt he, ze wilde maar meer meer en meer..
Of niet?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vorige week zit ik op de bank naar een epische aflevering van Bear Grylls te kijken, vraagt hij opeens of ik ''een chocolaatje wil'' Ik denk: Pik heeft chocola mee, dus ik zeg: Prima man...
Loopt ie naar de kast, trekt een doos bonbons open die mn moeder had gekregen van een collega, en vreet die doos voor 80% zelf op...3 dagen later ouders helemaal pissig dat ik er vanaf had moeten blijven
Dacht dat het zijn chocola was
Wedden dat ie 's nachts je zusje uit elkaar trekt en van tevoren zegt: zullen we een condoom gebruiken? Om vervolgens naar het nachtkastje van je vader te lopenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vorige week zit ik op de bank naar een epische aflevering van Bear Grylls te kijken, vraagt hij opeens of ik ''een chocolaatje wil'' Ik denk: Pik heeft chocola mee, dus ik zeg: Prima man...
Loopt ie naar de kast, trekt een doos bonbons open die mn moeder had gekregen van een collega, en vreet die doos voor 80% zelf op...3 dagen later ouders helemaal pissig dat ik er vanaf had moeten blijven
Dacht dat het zijn chocola was
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wedden dat ie 's nachts je zusje uit elkaar trekt en van tevoren zegt: zullen we een condoom gebruiken? Om vervolgens naar het nachtkastje van je vader te lopen
Zie het 'm zo doen..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wedden dat ie 's nachts je zusje uit elkaar trekt en van tevoren zegt: zullen we een condoom gebruiken? Om vervolgens naar het nachtkastje van je vader te lopen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Wie weet neukt die vent ook wel je moeder, hij voelt zich immers zo thuisquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:21 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]![]()
Zie het zo gebeuren..
Al geloof ik niet dat mn ouders het nog doen, slapen niet eens meer in 1 bed en hebben altijd ruzie
Dat zou jij niet erg vinden? De eerste die dat tegen mij zou zeggen over mijn zusje krijg een klap voor zijn bekquote:
Zie Tros Opgelicht van dinsdag met die Antilliaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
Sowieso moet je dat soort types buiten de deur houden. Kan alleen maar gerotzooi van komen
Ja dat zou er dus al niet inkomenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zie Tros Opgelicht van dinsdag met die Antilliaan.
Dat is je eigen schuld. Jij durft blijkbaar niet te zeggen dat hij op moet rotten met zijn kneuzengezeik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Zie het 'm zo doen..
Net zoals dat mijn zusje denkt dat wij het leuk vinden om met hem opgescheept te zitten. Komt ie opeens binnen 's avonds als ik lekker een champions league wedstrijd zit te kijken. Mn zusje is niet eens thuis, blijft ie 2 uur zitten en tegen me aan lullen over vechten, scooters, VW golf en Bacardi Cola , en gaat daarna weer weg
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:23 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld. Jij durft blijkbaar niet te zeggen dat hij op moet rotten met zijn kneuzengezeik.
"Hé ouwe! HEEE OUWE WAKKER WORDEN! Ik wil je dochter raken maar het rubber is op, heb jij nog?"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tja hoe raar het ook klinkt: Hij bedoelt het allemaal goed.. Hij doet namelijk wel erg zijn best om in de smaak te vallen. (Laat onze hond uit midden op de dag, ruimt de vaatwasser in en uit) Alleeen hij heeft er niet echt kaas van gegeten zeg maar..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:23 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld. Jij durft blijkbaar niet te zeggen dat hij op moet rotten met zijn kneuzengezeik.
hahahhquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:26 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
"Hé ouwe! HEEE OUWE WAKKER WORDEN! Ik wil je dochter raken maar het rubber op, heb jij nog?"
Echt hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet neukt die vent ook wel je moeder, hij voelt zich immers zo thuis
Ja, na het bezwangeren komt hij dan naar beneden lopen in roze ochtendjas en zegt hij tegen TS: "Jah, luistah gozah, rubbah was geskeurt, hahaha ech lachuh!"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:37 schreef L3viathan het volgende:
Zusje is binnenkort zwanger, let maar eens op..
"Toen Blonden Fred aan mijn wijf kwam heb ik hem toch wa bokken moeten geven, maten en wijfen da ga nie samen!! Onthou mijn woorden"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vervolgens zitten we te ontbijten, begint hij een heel verhaal waar mn ouders bijzitten dat hij ruzie had in de kroeg en dat hij zijn maatjes Scheve, Rooie, en Inzaghi (Bijnamen) erbij had gehaald, en dat iedereen toen opeens bang werd en weg ging
![]()
Gezien het figuur dat dan de vader wordt zit daar best een format in voor RTL 5 of SBS6.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:37 schreef L3viathan het volgende:
Zusje is binnenkort zwanger, let maar eens op..
Probleemwijken: Seizoen 2.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezien het figuur dat dan de vader wordt zit daar best een format in voor RTL 5 of SBS6.
Vind ik helemaal niet gek als die Rooie er bij is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vervolgens zitten we te ontbijten, begint hij een heel verhaal waar mn ouders bijzitten dat hij ruzie had in de kroeg en dat hij zijn maatjes Scheve, Rooie, en Inzaghi (Bijnamen) erbij had gehaald, en dat iedereen toen opeens bang werd en weg ging
![]()
Deze mentaliteit is dus waarom die gast zich zo gedraagt. Als je zus een vriendje mee naar huis brengt is het de taak van de mannen in huis, om hem zoveel mogelijk angst in z'n donder te jagen. Hij moet het gevoel hebben dat als hij verkeerd kijkt, hij een paar tikken kan verwachten en je zus nooit meer mag zien. Nu zie je wat er anders van komt.quote:
Deze man begrijpt het.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Deze mentaliteit is dus waarom die gast zich zo gedraagt. Als je zus een vriendje mee naar huis brengt is het de taak van de mannen in huis, om hem zoveel mogelijk angst in z'n donder te jagen. Hij moet het gevoel hebben dat als hij verkeerd kijkt, hij een paar tikken kan verwachten en je zus nooit meer mag zien. Nu zie je wat er anders van komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |