quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
en noemt hij mijn opa ''ouwe'' omdat hij denkt dat dit normaal is want dat doen ze bij zijn familie ook
Je zus gaat met Michielos?quote:Scheve, Rooie, en Inzaghi erbij had gehaald, en dat iedereen toen opeens bang
Ik moest lachen.quote:
Denk dat hij dit wel gezegd heeft tegen TSquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:14 schreef ikjijallebei het volgende:
___________________!
Is ie ook wel eens naar beneden gekomen en toen tegen jou gezegd: aaaaa afgelopen nacht je zusje echt keihard kapotgeneukt he, ze wilde maar meer meer en meer..
Of niet?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Denk dat hij dit wel gezegd heeft tegen TS
[ afbeelding ]
Wat maat mij dat nou uitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:14 schreef ikjijallebei het volgende:
___________________!
Is ie ook wel eens naar beneden gekomen en toen tegen jou gezegd: aaaaa afgelopen nacht je zusje echt keihard kapotgeneukt he, ze wilde maar meer meer en meer..
Of niet?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vorige week zit ik op de bank naar een epische aflevering van Bear Grylls te kijken, vraagt hij opeens of ik ''een chocolaatje wil'' Ik denk: Pik heeft chocola mee, dus ik zeg: Prima man...
Loopt ie naar de kast, trekt een doos bonbons open die mn moeder had gekregen van een collega, en vreet die doos voor 80% zelf op...3 dagen later ouders helemaal pissig dat ik er vanaf had moeten blijven
Dacht dat het zijn chocola was
Wedden dat ie 's nachts je zusje uit elkaar trekt en van tevoren zegt: zullen we een condoom gebruiken? Om vervolgens naar het nachtkastje van je vader te lopenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Vorige week zit ik op de bank naar een epische aflevering van Bear Grylls te kijken, vraagt hij opeens of ik ''een chocolaatje wil'' Ik denk: Pik heeft chocola mee, dus ik zeg: Prima man...
Loopt ie naar de kast, trekt een doos bonbons open die mn moeder had gekregen van een collega, en vreet die doos voor 80% zelf op...3 dagen later ouders helemaal pissig dat ik er vanaf had moeten blijven
Dacht dat het zijn chocola was
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wedden dat ie 's nachts je zusje uit elkaar trekt en van tevoren zegt: zullen we een condoom gebruiken? Om vervolgens naar het nachtkastje van je vader te lopen
Zie het 'm zo doen..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wedden dat ie 's nachts je zusje uit elkaar trekt en van tevoren zegt: zullen we een condoom gebruiken? Om vervolgens naar het nachtkastje van je vader te lopen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Wie weet neukt die vent ook wel je moeder, hij voelt zich immers zo thuisquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:21 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]![]()
Zie het zo gebeuren..
Al geloof ik niet dat mn ouders het nog doen, slapen niet eens meer in 1 bed en hebben altijd ruzie
Dat zou jij niet erg vinden? De eerste die dat tegen mij zou zeggen over mijn zusje krijg een klap voor zijn bekquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |