Ik kan dus niet goed efficiënt werken en mijn tempo is ook kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook een Wajong-uitkering en ik zit qua intelligentie op HBO-niveau.
Wajong zegt niet zoveel over je begaafdheidmeer over je beperkingen waardoor je niet optimaal kan werken of studeren.
Klopt, maar ik ken geen man zoals jij, hoe je je gedraagt etc.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mannen hebben altijd nog iets kinderlijks in zich he
Maar ja ik wil nog niets zeggen daarover,maar laten we dat maar niet doen.
Nee, zie het nu pas in het uitroeptekenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
heeft niemand nou door dat choco gewoon in de OP staat?
hahaha jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zie het nu pas in het uitroepteken
je moest wel lachen.quote:
Ik had een drukke dag vandaag helaasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:49 schreef supersof het volgende:
wow stu, jij staat ook niet hoog in de dagcijfers
Ik had 'ruzie' met jou en discussie? hoe je wilt noemen met FOK-it.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ken geen man zoals jij, hoe je je gedraagt etc.
En dat je mij niet mag, prima, maar doe dan tenminstens normaal tegen de andere users.
En dat sommige users daarnet voor me opkwamen, betekent nog niet dat ze me aanbidden. Daar is een reden voor, want misschien zat je gewoon idd fout. Of ik behandel ze gewoon beter dan jij het doet.
Amen, ik ben uitgepraat.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
Als je fuckt met aj lig je een paar dagen later in een vuilniszak over de rijn te dobberen
Dan heb je nog een overeenkomst ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:50 schreef Chocoprince het volgende:
Die chick in de OP heeft echt een kop om op te schieten.
Welnee, ik kan je toch niet van nuttig advies voorzienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
[..]
wil je het ook weten? dan dm ik even
goeie, goeiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je nog een overeenkomst ook.
Ik heb een oog-afwijking waardoor ik niet optimaal kan functionerenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:50 schreef Ro-ald het volgende:
Maar FOK-it waarom heb jij een wajong uitkering als ik vragen mag?
Ik zou maar eerlijk zijn: je bent soms gewoon irritant, hoe je post en wat je zegt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had 'ruzie' met jou en discussie? hoe je wilt noemen met FOK-it.
En dan komen opeens sommige users ook mee bemoeien.
Wat bier wel niet met je doet hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee, ik kan je toch niet van nuttig advies voorzien
Niet alleen dat hoor. Ik ben moe, ken haar niet en weet niet precies waar het over gaatquote:
Oke,als ik gewoon een betaalde baan heb met goede begeleiding.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een oog-afwijking waardoor ik niet optimaal kan functionerenIk moet heel eerlijk zeggen dat ik denk dat wanneer de Wajong op de schop gaat er niet veel meer over zal blijven van die hele uitkering. Het is ook niet dat ik een uitkeringstrekker ben ofzo
want ik kom niet bepaald ver in mijn leven op dit moment. Maar aan mijn intelligentie ligt het in ieder geval niet. Dat is prima.
Behalve ruimtelijk inzicht en dat soort shit. Want oogafwijking.
Ja UWV helpt je toch gewoon?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke,als ik gewoon een betaalde baan heb met goede begeleiding.
Dan hoef ik die uitkering niet meer te hebben. 5 februari ga ik eerst kijken voor dagbesteding.
En in de tussentijd kijken voor een echte baanEen bedrijf helpt mij daar mee dat vind ik wel prettig.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Super
Daarvoor was al een beetje ruzie toen ik zei dat ik ging rellen in US SC.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zou maar eerlijk zijn: je bent soms gewoon irritant, hoe je post en wat je zegt.
Beter kan ik het niet verwoorden en daarom gaan users meebemoeien, en dat is logisch, want ze zitten ook hier in de sc.
En jij gaat ook in de us sc posten dat je hier wil rellen dit dat, is dat soms leuk voor ons?
Slaap lekker stuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Super
Ja als je eenmaal fatsoenlijk werk hebt heb je die Wajong in principe niet meer nodig natuurlijk. Mag je ook maar gebruik van maken tot je 26/27ste geloof ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jepzij ook,maar ook een ander bedrijf.
Ja inderdaad, en ik woon ongeveer 3 jaar begeleid dus valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je eenmaal fatsoenlijk werk hebt heb je die Wajong in principe niet meer nodig natuurlijk. Mag je ook maar gebruik van maken tot je 26/27ste geloof ik.
Wat voor werk doe je of wil je later doen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en ik woon ongeveer 3 jaar begeleid dus valt ook wel mee.
Als ik gewoon goede hulp krijg met werken dan kan ik dat ook wel.
Stages bijna altijd met voldoendes afgesloten.
Maar ik MOCHT je wel echt Roald, maar wat verwacht je dan als je een backstabber bentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Daarvoor was al een beetje ruzie toen ik zei dat ik ging rellen in US SC.
Ook al poste ik wat serieus ging jij dat met sarcasme antwoorden.
Ja ik weet dat je mij niet mag. Sorry dat ik steeds begon over meeten(nu weer hihaho
Ik heb mijn diploma gehaald voor dierverzorging.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je of wil je later doen dan?
Vraag me af of ze nog Mannen laten werken op een kinderboerderij lol.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb mijn diploma gehaald voor dierverzorging.
Ik wil werken bij een kinderboerderij of als het kan bij een dierentuin.
Met mensen de hele tijd werken vind ik sowieso al niet leuk.
Dan doen we dat toch.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik MOCHT je wel echt Roald, maar wat verwacht je dan als je een backstabber bent![]()
En ik probeer normaal tegen je te doen, totdat je weer irritant gaat posten en over 't verleden begint. (en we hebben gvd niet eens een verleden)
Let it go, ajb.
Maar ik kan normaal doen zolang jij normaal doet, dat heb ik nu ook wel bewezen. Dus stop met zulke onzin te zeggen, dan is er niks aan de hand.
Die opleiding was sowieso best leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of ze nog Mannen laten werken op een kinderboerderij lol.
Maar een dierentuin is wel tof. Werken met dieren is sowieso leuk
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meer daden en minder woorden ajb.
Ik ga slapen, doei
Doei chickquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meer daden en minder woorden ajb.
Ik ga slapen, doei
Mobiel = doodquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doei chickbtw is je wapp kapoet ofzo?
De TT was ook wel een beetje omgekeerde msacras hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:09 schreef msacras het volgende:
Nou jongens, de TT zegt het al. Ik ga slapen!
doeiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Doei allemaal
En succes net je toets morgen msacras
Ook nog wakker?quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Doei allemaal
En succes net je toets morgen msacras
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:20 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga nog even tv kijken en dan ook slapen
Trusten Sofquote:
is leukquote:
Nee eerder beetje sad, maar jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nawwmaar als jij er blij van wordt
aaah lieve gaygayquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
als supersof blij is dan ben ik ook blij
Wel goed. Het is vrijdag gelukkigquote:
ja gaat z'n gangetjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed. Het is vrijdag gelukkig
Hoe is het met jou?
Zeker, had net een toets en ik dacht hem vekloot te hebben want ik had niet geleerd en heb ik alsnog een 8quote:
Je krijgt meteen het resultaatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, had net een toets en ik dacht hem vekloot te hebben want ik had niet geleerd en heb ik alsnog een 8
Ja hij keek het meteen naquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je krijgt meteen het resultaatGoed cijfers trouwens
Netjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja hij keek het meteen na
Zo, dat lijkt me wel erg frustrerend zeg hahahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, iemand die beter had geleerd had een 4
ja ze vond het ook niet zo leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat lijkt me wel erg frustrerend zeg hahaha![]()
Ongeschiktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze vond het ook niet zo leuk
Wel relaxed als jij dan zelf met niets doen gewoon zo'n cijfer paktquote:
ja ach fotografisch geheugen hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel relaxed als jij dan zelf met niets doen gewoon zo'n cijfer pakt
Same!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach fotografisch geheugen he
Pxequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
kijk hoe bazig, raad wie dit is
[ afbeelding ]
Dat lijkt heel veel maar omdat het zo'n relatief korte periode is valt het eigenlijk best wel mee hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
kijk hoe bazig, raad wie dit is
[ afbeelding ]
Dat doe je goed. Ik heb vandaag een rommelige dag maar ben wel tot 8 uur mijn tijd bezigquote:
lange dagen zijn langquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Ik heb vandaag een rommelige dag maar ben wel tot 8 uur mijn tijd bezig
Iedereen heeft al weekend zie ikquote:
Nope, nog nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Nieuwe pumps zijn binnen
Maar waar blijft mijn mobiel, ik ga dood van binnen
Oja, jij heb een lange dag morgen toch? Dat is wel een beetje jammerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Neehoor, mag morgen ook weer
ja van 12 tot half 8, hele zaterdag naar de tyfusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, jij heb een lange dag morgen toch? Dat is wel een beetje jammer
Inderdaad. Waardeloos dus!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja van 12 tot half 8, hele zaterdag naar de tyfus
Sorry, ik begrijp hetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Poor you.
Kan dus niet, want geen mobiel
Dat is natuurlijk wel weer een goede zaakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach mijn bankrekening wordt er blij van
zeker 4 februari weer betaaldagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel weer een goede zaak
Wat laat eigenlijk pas?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker 4 februari weer betaaldag
Ooh, je krijgt per 4 weken? Ik dacht per maandquote:
per 4 weken inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, je krijgt per 4 weken? Ik dacht per maand
Lijkt me ergens wel vrij lastig per 4 wekenquote:
Iris Claessens toevallig?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Monsieursander het volgende:
Iris hier. Ik heb Sanders telefoon gestolen
Ik ken een Iris uit Geleen namelijk en zij heeft een Sander op facebook dusquote:
ik heb je moeder geneuktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Monsieursander het volgende:
Iris hier. Ik heb Sanders telefoon gestolen
Stuur eens foto'squote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken een Iris uit Geleen namelijk en zij heeft een Sander op facebook dus
Facebook de naam maar.quote:
Hoiquote:
goed van je! Wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HoiStraks weer sporten na maandenlange luiheid
Fitnessen. Is maar 20 euro per maand dus mocht ik nog geen werk kunnen vinden is dat te doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goed van je! Wat ga je dan doen?
welke apparaten ga je doen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fitnessen. Is maar 20 euro per maand dus mocht ik nog geen werk kunnen vinden is dat te doenHeb alleen al keer proefles gehad daar paar weken terug, en die apparaten zijn echt heel amateuristisch maargoed
Oh dat weet ik nu nog niet haha. Denk gewoon van alles wat. Begin gewoon met een uurtje per keer om het op te bouwen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke apparaten ga je doen?
haha oke, ik deed eerst 15 minuten crosstrainer, toen 20 en nu 30 maar ik ben sinds gister begonnen met een soort schema voor de loopband waarmee ik kan trainen voor hardlopen enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nu nog niet haha. Denk gewoon van alles wat. Begin gewoon met een uurtje per keer om het op te bouwen.
Haha dat is wel goed voor je inderdaad.. alleen hardlopen vind ik echt niksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha oke, ik deed eerst 15 minuten crosstrainer, toen 20 en nu 30 maar ik ben sinds gister begonnen met een soort schema voor de loopband waarmee ik kan trainen voor hardlopen enzo
haha ja ik vind hardlopen echt relaxed, muziekje erop in de buitenlucht, heerlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dat is wel goed voor je inderdaad.. alleen hardlopen vind ik echt niksMaar je kan de loopband ook zo helemaal omhoog zetten en dan heb je een soort bergbeklimmen
Dat vind ik wel leuk, en is ook best pittig haha
Oh maar dan ga je niet meer fitnessen dus?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja ik vind hardlopen echt relaxed, muziekje erop in de buitenlucht, heerlijkmaar als je het niks vindt moet je het niet doen natuurlijk
ja klopt dat is echt grappig en zwaar
Ja tuurlijk wel, ik wil gewoon zoveel mogelijk doen om een strak lichaam te krijgenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar dan ga je niet meer fitnessen dus?
Nicequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, ik wil gewoon zoveel mogelijk doen om een strak lichaam te krijgen
Vanwege drukke periode enzo nu even 2x maar ik wil wel weer minstens 3x gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nicehoeveel sport je per week dan?
Ja ik twijfel ook tussen 2 of 3x per week. Ben bang dat ik snel motivatie verlies als ik gelijk te hard van stapel loopquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vanwege drukke periode enzo nu even 2x maar ik wil wel weer minstens 3x gaan
Je kan beter rustig aan beginnen, dan blijft het leuk en kan je altijd nog opbouwen mocht je dat willenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik twijfel ook tussen 2 of 3x per week. Ben bang dat ik snel motivatie verlies als ik gelijk te hard van stapel loop
Waar is hier?quote:
Ja daarom haha. Gaat er al om dat ik gewoon weer wat doequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je kan beter rustig aan beginnen, dan blijft het leuk en kan je altijd nog opbouwen mocht je dat willen
Dacht dat je niet buiten Nederland werkte?quote:
jawelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je niet buiten Nederland werkte?
Oh naja gewoon ff raampje open tochquote:
Ik pis straks wel buiten het terreinenhet is hier -5quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh naja gewoon ff raampje open toch
succesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik pis straks wel buiten het terreinenhet is hier -5
maarkgadoei
Ja dat is al heel fijn, helemaal als je straks merkt dat je met sprongen vooruit gaatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom haha. Gaat er al om dat ik gewoon weer wat doe
Fit-2-go heet hij volgens mijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat is al heel fijn, helemaal als je straks merkt dat je met sprongen vooruit gaatwelke sportschool ga je?
ah okequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fit-2-go heet hij volgens mij![]()
Maar ik ben weg dus. Tot zo![]()
doe ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Promi&Fok-it, whatsapp me ff, ben al mijn contacten kwijt
irritant is datquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga zo huilen omdat al mijn contacten weg zijn
Ja, maar als ik nou de oplader had van mijn ouwe mobiel, kan ik alles een voor een overzetten, maar heb geen oplader.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
irritant is datik had mazzel dat ze allemaal op mijn simkaart stonden
Ja dat is wel klote inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar als ik nou de oplader had van mijn ouwe mobiel, kan ik alles een voor een overzetten, maar heb geen oplader.
yes ik ben van je afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga zo huilen omdat al mijn contacten weg zijn
Hopelijk kan iemand mij in DIG helpenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote inderdaad
Whatsapp mequote:
is het een mooi jurkje ja?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hopelijk kan iemand mij in DIG helpen
Mijn jurkje is er omg
[..]
Whatsapp me
Ik vind van wel, hij schijnt alleen beetje door:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het een mooi jurkje ja?
Is die foto gemaakt met een mobiel, zo ja, met welke, want het is een best wel scherpe foto.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind van wel, hij schijnt alleen beetje door:
[ afbeelding ]
aaaawh die is vetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Sony Xperia U, nieuwe mobielquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is die foto gemaakt met een mobiel, zo ja, met welke, want het is een best wel scherpe foto.
Ik zou het zelf nooit dragen maar hij is wel vet, past wel bij jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit dragen maar hij is wel vet, past wel bij je
Dat is echt een mooi mobielquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Sony Xperia U, nieuwe mobiel
Ik koop geen apple producten want ik kan geen itunes op mijn pc hebben, dus geen muziek op zettenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:24 schreef msacras het volgende:
Iphone 4
Met een nieuw scherm er in, hehehe
Ik luister niet eens via iTunes naar muziekquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik koop geen apple producten want ik kan geen itunes op mijn pc hebben, dus geen muziek op zetten
kut itunes
Hoe zet je het dan op je appleproductenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik luister niet eens via iTunes naar muziek
via itunes op de telefoon zelfquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe zet je het dan op je appleproducten?
Ik gebruik voor muziek Spotify, apps gewoon store ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe zet je het dan op je appleproducten?
Maar mijn computer herkent mijn applezooi sowieso niet dusjaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
via itunes op de telefoon zelf
leuk ding welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar mijn computer herkent mijn applezooi sowieso niet dusja
Ik wil zo graag de HTC one X
huh? wat voor pc heb je dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik koop geen apple producten want ik kan geen itunes op mijn pc hebben, dus geen muziek op zetten
kut itunes
Ja ik heb het ooit verwijderd door de bestanden te verwijderen (quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:33 schreef msacras het volgende:
[..]
huh? wat voor pc heb je dan?
ik kon zelfs op mijn oude windows XP nog itunes hebben
Wat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik heb het ooit verwijderd door de bestanden te verwijderen () dus nu kan ik het niet herinstalleren, vandaar.
Lukt me niet, ik ben computer-a-technischquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat?
Je kan toch gewoon heel itunes verwijderen (alles) en dan opnieuw installeren.
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef nodig het volgende:
[..]
En dat Fokt lekker op zo'n klein scherpmie?
Kan ik me niet voorstellenquote:
iPhone heeft gewoon beter schermquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellenTelkens maar moeten swipen
En dan heb ik het scherm even groot als een galaxy slll of een htc one x
Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Gewoon rechtermuisknop de-installeren, klaar! En dan via apple.com opnieuw installerenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lukt me niet, ik ben computer-a-technisch
Ja het is heel chill, ik heb ook een iphone 4 en het is gewoon mooi in proporties, prima te lezen. Je moet geen ellenlange posts in R&P gaan lezen nee want dan moet je wel erg lang scrollen haha, maar verder heel chill.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Naw ik vind het fijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Mobiel is alleen leuk als je een paar topics vast volgt maar verdersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja het is heel chill, ik heb ook een iphone 4 en het is gewoon mooi in proporties, prima te lezen. Je moet geen ellenlange posts in R&P gaan lezen nee want dan moet je wel erg lang scrollen haha, maar verder heel chill.
Oh nee haha. Ik volg sowieso niet echt vaste topics, ik post dus regelmatig in de JNG SC maar verder ben ik meer van de losse topics, en dan vooral JNG/R&P. Oh en US vind ik wel leuk om foto's te kijken maar dat is een beetje dood de laatste tijd. En als ik heel depressief ben en ik wil lachen dan ga ik naar KLBquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Mobiel is alleen leuk als je een paar topics vast volgt maar verders
Heb ook ervaring met een iPhone schermpje (3,5 inch) op een iPod touch 2g, wel iets minder scherp dan een iPhone schermpje maar wel even groot. Maar die is half overleden
Maar dan krijg je als iemand je quote geen bericht binnen en ga je berichten missenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh nee haha. Ik volg sowieso niet echt vaste topics, ik post dus regelmatig in de JNG SC maar verder ben ik meer van de losse topics, en dan vooral JNG/R&P. Oh en US vind ik wel leuk om foto's te kijken maar dat is een beetje dood de laatste tijd. En als ik heel depressief ben en ik wil lachen dan ga ik naar KLB
noesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan krijg je als iemand je quote geen bericht binnen en ga je berichten missen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik vind die quote alerts juist hartstikke irritant
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Als het er heel veel zijn van een SC wel ja, maar ach, met 1 muisklik zijn ze weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Is juist fijn, als iemand in een ander topic op jou reageertquote:
ALERTquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:55 schreef msacras het volgende:
Hee wat is dit
Fok is weer aan het buggen en automatisch dubbel quoten, noes
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:55 schreef msacras het volgende:
Hee wat is dit
Fok is weer aan het buggen en automatisch dubbel quoten, noes
met een slome pc is het irritantquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:54 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Als het er heel veel zijn van een SC wel ja, maar ach, met 1 muisklik zijn ze weg.
balenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Krijg ik lekker niet mobiel
dat ging snelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Omfg, eindelijk klaar net contacten overzetten
heb je zoveel contacten danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Omfg, eindelijk klaar net contacten overzetten
Ik zie nu pas hoelang ik bezig ben geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je zoveel contacten dan
haha ik heb er ook zo rond de 90, daarom was ik blij dat ze allemaal op mijn sim stonden, overzetten is zo kutquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas hoelang ik bezig ben geweest
Rond de 100, ik weet niet
Ja, ik heb nu rugpijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik heb er ook zo rond de 90, daarom was ik blij dat ze allemaal op mijn sim stonden, overzetten is zo kut
Kom me masseren dan dushi.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Herkenbare struggles zijn herkenbaar
hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoiquote:
Ik vanavond misschien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
iedereen heeft een leven op vrijdagavond
Naar vrienden. bier drinken en risken of kolonisten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dus jij bent ook al wegwaarheen?
Ook leuk, tenzij alle FOK!kers weg zijn enzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
Nodig blijft thuis, fok en bier.
Met al zijn vrienden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Naar vrienden. bier drinken en risken of kolonisten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
Nodig blijft thuis, fok met al zijn vrienden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
Nodig blijft thuis, fok en bier met al zijn vrienden.
Ik hoopte nou eigenlijk dat het steeds beter wordt nog, de tijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
Goeie ouwe tijd was dat, elke vrijdagavond aan de ronde tafel met vrienden de hele wereld overnemen . Nostalgie
zit er helaas niet inquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hoopte nou eigenlijk dat het steeds beter wordt nog, de tijd.
nee bier en wijn is fijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
daarom yolo, vanavond gewoon whisky atten
Weet je hoeveel je daarvan op moet voordat je in een coma ligtquote:
Ik drink mezelf niet in coma.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet je hoeveel je daarvan op moet voordat je in een coma ligt, whisky is veel sneller
Bier drinken omdat het lekker isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:29 schreef nodig het volgende:
Waarom drinken om dronken te willen worden?
Ikke doe bier omdat het lekker is.
Nooit zo'n zin in een vreselijke dag de dag erna
Ik ook, en wordt er wat gezelliger vanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:29 schreef nodig het volgende:
Waarom drinken om dronken te willen worden?
Ikke doe bier omdat het lekker is.
Nooit zo'n zin in een vreselijke dag de dag erna
Of fernandezzquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bier drinken omdat het lekker is
Als je iets wil drinken omdat het lekker is drink dan iets dat niet schadelijk is, zoals fristi
Beste opmerking ooitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:41 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgens mij playbackt ze daar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
I too
Zijn ook best veel versies van, ofcourse vind ik deze de leukste
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mij playbackt ze daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |