irritant is datquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga zo huilen omdat al mijn contacten weg zijn
Ja, maar als ik nou de oplader had van mijn ouwe mobiel, kan ik alles een voor een overzetten, maar heb geen oplader.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
irritant is datik had mazzel dat ze allemaal op mijn simkaart stonden
Ja dat is wel klote inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar als ik nou de oplader had van mijn ouwe mobiel, kan ik alles een voor een overzetten, maar heb geen oplader.
yes ik ben van je afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga zo huilen omdat al mijn contacten weg zijn
Hopelijk kan iemand mij in DIG helpenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote inderdaad
Whatsapp mequote:
is het een mooi jurkje ja?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hopelijk kan iemand mij in DIG helpen
Mijn jurkje is er omg
[..]
Whatsapp me
Ik vind van wel, hij schijnt alleen beetje door:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het een mooi jurkje ja?
Is die foto gemaakt met een mobiel, zo ja, met welke, want het is een best wel scherpe foto.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind van wel, hij schijnt alleen beetje door:
[ afbeelding ]
aaaawh die is vetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Sony Xperia U, nieuwe mobielquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is die foto gemaakt met een mobiel, zo ja, met welke, want het is een best wel scherpe foto.
Ik zou het zelf nooit dragen maar hij is wel vet, past wel bij jequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit dragen maar hij is wel vet, past wel bij je
Dat is echt een mooi mobielquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Sony Xperia U, nieuwe mobiel
Ik koop geen apple producten want ik kan geen itunes op mijn pc hebben, dus geen muziek op zettenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:24 schreef msacras het volgende:
Iphone 4
Met een nieuw scherm er in, hehehe
Ik luister niet eens via iTunes naar muziekquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik koop geen apple producten want ik kan geen itunes op mijn pc hebben, dus geen muziek op zetten
kut itunes
Hoe zet je het dan op je appleproductenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik luister niet eens via iTunes naar muziek
via itunes op de telefoon zelfquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe zet je het dan op je appleproducten?
Ik gebruik voor muziek Spotify, apps gewoon store ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe zet je het dan op je appleproducten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |