Haha dat is wel goed voor je inderdaad.. alleen hardlopen vind ik echt niksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha oke, ik deed eerst 15 minuten crosstrainer, toen 20 en nu 30 maar ik ben sinds gister begonnen met een soort schema voor de loopband waarmee ik kan trainen voor hardlopen enzo
haha ja ik vind hardlopen echt relaxed, muziekje erop in de buitenlucht, heerlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dat is wel goed voor je inderdaad.. alleen hardlopen vind ik echt niksMaar je kan de loopband ook zo helemaal omhoog zetten en dan heb je een soort bergbeklimmen
Dat vind ik wel leuk, en is ook best pittig haha
Oh maar dan ga je niet meer fitnessen dus?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja ik vind hardlopen echt relaxed, muziekje erop in de buitenlucht, heerlijkmaar als je het niks vindt moet je het niet doen natuurlijk
ja klopt dat is echt grappig en zwaar
Ja tuurlijk wel, ik wil gewoon zoveel mogelijk doen om een strak lichaam te krijgenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar dan ga je niet meer fitnessen dus?
Nicequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, ik wil gewoon zoveel mogelijk doen om een strak lichaam te krijgen
Vanwege drukke periode enzo nu even 2x maar ik wil wel weer minstens 3x gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nicehoeveel sport je per week dan?
Ja ik twijfel ook tussen 2 of 3x per week. Ben bang dat ik snel motivatie verlies als ik gelijk te hard van stapel loopquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vanwege drukke periode enzo nu even 2x maar ik wil wel weer minstens 3x gaan
Je kan beter rustig aan beginnen, dan blijft het leuk en kan je altijd nog opbouwen mocht je dat willenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik twijfel ook tussen 2 of 3x per week. Ben bang dat ik snel motivatie verlies als ik gelijk te hard van stapel loop
Waar is hier?quote:
Ja daarom haha. Gaat er al om dat ik gewoon weer wat doequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je kan beter rustig aan beginnen, dan blijft het leuk en kan je altijd nog opbouwen mocht je dat willen
Dacht dat je niet buiten Nederland werkte?quote:
jawelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je niet buiten Nederland werkte?
Oh naja gewoon ff raampje open tochquote:
Ik pis straks wel buiten het terreinenhet is hier -5quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh naja gewoon ff raampje open toch
succesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik pis straks wel buiten het terreinenhet is hier -5
maarkgadoei
Ja dat is al heel fijn, helemaal als je straks merkt dat je met sprongen vooruit gaatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom haha. Gaat er al om dat ik gewoon weer wat doe
Fit-2-go heet hij volgens mijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat is al heel fijn, helemaal als je straks merkt dat je met sprongen vooruit gaatwelke sportschool ga je?
ah okequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fit-2-go heet hij volgens mij![]()
Maar ik ben weg dus. Tot zo![]()
doe ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Promi&Fok-it, whatsapp me ff, ben al mijn contacten kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |