Dat is natuurlijk wel weer een goede zaakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach mijn bankrekening wordt er blij van
zeker 4 februari weer betaaldagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel weer een goede zaak
Wat laat eigenlijk pas?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker 4 februari weer betaaldag
Ooh, je krijgt per 4 weken? Ik dacht per maandquote:
per 4 weken inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, je krijgt per 4 weken? Ik dacht per maand
Lijkt me ergens wel vrij lastig per 4 wekenquote:
Iris Claessens toevallig?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Monsieursander het volgende:
Iris hier. Ik heb Sanders telefoon gestolen
Ik ken een Iris uit Geleen namelijk en zij heeft een Sander op facebook dusquote:
ik heb je moeder geneuktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Monsieursander het volgende:
Iris hier. Ik heb Sanders telefoon gestolen
Stuur eens foto'squote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken een Iris uit Geleen namelijk en zij heeft een Sander op facebook dus
Facebook de naam maar.quote:
Hoiquote:
goed van je! Wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HoiStraks weer sporten na maandenlange luiheid
Fitnessen. Is maar 20 euro per maand dus mocht ik nog geen werk kunnen vinden is dat te doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goed van je! Wat ga je dan doen?
welke apparaten ga je doen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fitnessen. Is maar 20 euro per maand dus mocht ik nog geen werk kunnen vinden is dat te doenHeb alleen al keer proefles gehad daar paar weken terug, en die apparaten zijn echt heel amateuristisch maargoed
Oh dat weet ik nu nog niet haha. Denk gewoon van alles wat. Begin gewoon met een uurtje per keer om het op te bouwen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke apparaten ga je doen?
haha oke, ik deed eerst 15 minuten crosstrainer, toen 20 en nu 30 maar ik ben sinds gister begonnen met een soort schema voor de loopband waarmee ik kan trainen voor hardlopen enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nu nog niet haha. Denk gewoon van alles wat. Begin gewoon met een uurtje per keer om het op te bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |