Maar mijn computer herkent mijn applezooi sowieso niet dusjaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
via itunes op de telefoon zelf
leuk ding welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar mijn computer herkent mijn applezooi sowieso niet dusja
Ik wil zo graag de HTC one X
huh? wat voor pc heb je dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik koop geen apple producten want ik kan geen itunes op mijn pc hebben, dus geen muziek op zetten
kut itunes
Ja ik heb het ooit verwijderd door de bestanden te verwijderen (quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:33 schreef msacras het volgende:
[..]
huh? wat voor pc heb je dan?
ik kon zelfs op mijn oude windows XP nog itunes hebben
Wat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik heb het ooit verwijderd door de bestanden te verwijderen () dus nu kan ik het niet herinstalleren, vandaar.
Lukt me niet, ik ben computer-a-technischquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat?
Je kan toch gewoon heel itunes verwijderen (alles) en dan opnieuw installeren.
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef nodig het volgende:
[..]
En dat Fokt lekker op zo'n klein scherpmie?
Kan ik me niet voorstellenquote:
iPhone heeft gewoon beter schermquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellenTelkens maar moeten swipen
En dan heb ik het scherm even groot als een galaxy slll of een htc one x
Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Gewoon rechtermuisknop de-installeren, klaar! En dan via apple.com opnieuw installerenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lukt me niet, ik ben computer-a-technisch
Ja het is heel chill, ik heb ook een iphone 4 en het is gewoon mooi in proporties, prima te lezen. Je moet geen ellenlange posts in R&P gaan lezen nee want dan moet je wel erg lang scrollen haha, maar verder heel chill.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Naw ik vind het fijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Mobiel is alleen leuk als je een paar topics vast volgt maar verdersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja het is heel chill, ik heb ook een iphone 4 en het is gewoon mooi in proporties, prima te lezen. Je moet geen ellenlange posts in R&P gaan lezen nee want dan moet je wel erg lang scrollen haha, maar verder heel chill.
Oh nee haha. Ik volg sowieso niet echt vaste topics, ik post dus regelmatig in de JNG SC maar verder ben ik meer van de losse topics, en dan vooral JNG/R&P. Oh en US vind ik wel leuk om foto's te kijken maar dat is een beetje dood de laatste tijd. En als ik heel depressief ben en ik wil lachen dan ga ik naar KLBquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Mobiel is alleen leuk als je een paar topics vast volgt maar verders
Heb ook ervaring met een iPhone schermpje (3,5 inch) op een iPod touch 2g, wel iets minder scherp dan een iPhone schermpje maar wel even groot. Maar die is half overleden
Maar dan krijg je als iemand je quote geen bericht binnen en ga je berichten missenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh nee haha. Ik volg sowieso niet echt vaste topics, ik post dus regelmatig in de JNG SC maar verder ben ik meer van de losse topics, en dan vooral JNG/R&P. Oh en US vind ik wel leuk om foto's te kijken maar dat is een beetje dood de laatste tijd. En als ik heel depressief ben en ik wil lachen dan ga ik naar KLB
noesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan krijg je als iemand je quote geen bericht binnen en ga je berichten missen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik vind die quote alerts juist hartstikke irritant
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Als het er heel veel zijn van een SC wel ja, maar ach, met 1 muisklik zijn ze weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |