Ik kan dus niet goed efficiënt werken en mijn tempo is ook kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook een Wajong-uitkering en ik zit qua intelligentie op HBO-niveau.
Wajong zegt niet zoveel over je begaafdheidmeer over je beperkingen waardoor je niet optimaal kan werken of studeren.
Klopt, maar ik ken geen man zoals jij, hoe je je gedraagt etc.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mannen hebben altijd nog iets kinderlijks in zich he
Maar ja ik wil nog niets zeggen daarover,maar laten we dat maar niet doen.
Nee, zie het nu pas in het uitroeptekenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:47 schreef supersof het volgende:
heeft niemand nou door dat choco gewoon in de OP staat?
hahaha jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zie het nu pas in het uitroepteken
je moest wel lachen.quote:
Ik had een drukke dag vandaag helaasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:49 schreef supersof het volgende:
wow stu, jij staat ook niet hoog in de dagcijfers
Ik had 'ruzie' met jou en discussie? hoe je wilt noemen met FOK-it.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ken geen man zoals jij, hoe je je gedraagt etc.
En dat je mij niet mag, prima, maar doe dan tenminstens normaal tegen de andere users.
En dat sommige users daarnet voor me opkwamen, betekent nog niet dat ze me aanbidden. Daar is een reden voor, want misschien zat je gewoon idd fout. Of ik behandel ze gewoon beter dan jij het doet.
Amen, ik ben uitgepraat.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
Als je fuckt met aj lig je een paar dagen later in een vuilniszak over de rijn te dobberen
Dan heb je nog een overeenkomst ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:50 schreef Chocoprince het volgende:
Die chick in de OP heeft echt een kop om op te schieten.
Welnee, ik kan je toch niet van nuttig advies voorzienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:50 schreef msacras het volgende:
[..]
wil je het ook weten? dan dm ik even
goeie, goeiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je nog een overeenkomst ook.
Ik heb een oog-afwijking waardoor ik niet optimaal kan functionerenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:50 schreef Ro-ald het volgende:
Maar FOK-it waarom heb jij een wajong uitkering als ik vragen mag?
Ik zou maar eerlijk zijn: je bent soms gewoon irritant, hoe je post en wat je zegt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had 'ruzie' met jou en discussie? hoe je wilt noemen met FOK-it.
En dan komen opeens sommige users ook mee bemoeien.
Wat bier wel niet met je doet hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee, ik kan je toch niet van nuttig advies voorzien
Niet alleen dat hoor. Ik ben moe, ken haar niet en weet niet precies waar het over gaatquote:
Oke,als ik gewoon een betaalde baan heb met goede begeleiding.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een oog-afwijking waardoor ik niet optimaal kan functionerenIk moet heel eerlijk zeggen dat ik denk dat wanneer de Wajong op de schop gaat er niet veel meer over zal blijven van die hele uitkering. Het is ook niet dat ik een uitkeringstrekker ben ofzo
want ik kom niet bepaald ver in mijn leven op dit moment. Maar aan mijn intelligentie ligt het in ieder geval niet. Dat is prima.
Behalve ruimtelijk inzicht en dat soort shit. Want oogafwijking.
Ja UWV helpt je toch gewoon?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke,als ik gewoon een betaalde baan heb met goede begeleiding.
Dan hoef ik die uitkering niet meer te hebben. 5 februari ga ik eerst kijken voor dagbesteding.
En in de tussentijd kijken voor een echte baanEen bedrijf helpt mij daar mee dat vind ik wel prettig.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Super
Daarvoor was al een beetje ruzie toen ik zei dat ik ging rellen in US SC.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zou maar eerlijk zijn: je bent soms gewoon irritant, hoe je post en wat je zegt.
Beter kan ik het niet verwoorden en daarom gaan users meebemoeien, en dat is logisch, want ze zitten ook hier in de sc.
En jij gaat ook in de us sc posten dat je hier wil rellen dit dat, is dat soms leuk voor ons?
Slaap lekker stuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Super
Ja als je eenmaal fatsoenlijk werk hebt heb je die Wajong in principe niet meer nodig natuurlijk. Mag je ook maar gebruik van maken tot je 26/27ste geloof ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jepzij ook,maar ook een ander bedrijf.
Ja inderdaad, en ik woon ongeveer 3 jaar begeleid dus valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je eenmaal fatsoenlijk werk hebt heb je die Wajong in principe niet meer nodig natuurlijk. Mag je ook maar gebruik van maken tot je 26/27ste geloof ik.
Wat voor werk doe je of wil je later doen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en ik woon ongeveer 3 jaar begeleid dus valt ook wel mee.
Als ik gewoon goede hulp krijg met werken dan kan ik dat ook wel.
Stages bijna altijd met voldoendes afgesloten.
Maar ik MOCHT je wel echt Roald, maar wat verwacht je dan als je een backstabber bentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Daarvoor was al een beetje ruzie toen ik zei dat ik ging rellen in US SC.
Ook al poste ik wat serieus ging jij dat met sarcasme antwoorden.
Ja ik weet dat je mij niet mag. Sorry dat ik steeds begon over meeten(nu weer hihaho
Ik heb mijn diploma gehaald voor dierverzorging.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je of wil je later doen dan?
Vraag me af of ze nog Mannen laten werken op een kinderboerderij lol.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb mijn diploma gehaald voor dierverzorging.
Ik wil werken bij een kinderboerderij of als het kan bij een dierentuin.
Met mensen de hele tijd werken vind ik sowieso al niet leuk.
Dan doen we dat toch.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik MOCHT je wel echt Roald, maar wat verwacht je dan als je een backstabber bent![]()
En ik probeer normaal tegen je te doen, totdat je weer irritant gaat posten en over 't verleden begint. (en we hebben gvd niet eens een verleden)
Let it go, ajb.
Maar ik kan normaal doen zolang jij normaal doet, dat heb ik nu ook wel bewezen. Dus stop met zulke onzin te zeggen, dan is er niks aan de hand.
Die opleiding was sowieso best leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of ze nog Mannen laten werken op een kinderboerderij lol.
Maar een dierentuin is wel tof. Werken met dieren is sowieso leuk
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meer daden en minder woorden ajb.
Ik ga slapen, doei
Doei chickquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meer daden en minder woorden ajb.
Ik ga slapen, doei
Mobiel = doodquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doei chickbtw is je wapp kapoet ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |