hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoiquote:
Ik vanavond misschien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
iedereen heeft een leven op vrijdagavond
Naar vrienden. bier drinken en risken of kolonisten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dus jij bent ook al wegwaarheen?
Ook leuk, tenzij alle FOK!kers weg zijn enzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
Nodig blijft thuis, fok en bier.
Met al zijn vrienden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Naar vrienden. bier drinken en risken of kolonisten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
Nodig blijft thuis, fok met al zijn vrienden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
Nodig blijft thuis, fok en bier met al zijn vrienden.
Ik hoopte nou eigenlijk dat het steeds beter wordt nog, de tijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
Goeie ouwe tijd was dat, elke vrijdagavond aan de ronde tafel met vrienden de hele wereld overnemen . Nostalgie
zit er helaas niet inquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hoopte nou eigenlijk dat het steeds beter wordt nog, de tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |