Wel goed. Het is vrijdag gelukkigquote:
ja gaat z'n gangetjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed. Het is vrijdag gelukkig
Hoe is het met jou?
Zeker, had net een toets en ik dacht hem vekloot te hebben want ik had niet geleerd en heb ik alsnog een 8quote:
Je krijgt meteen het resultaatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, had net een toets en ik dacht hem vekloot te hebben want ik had niet geleerd en heb ik alsnog een 8
Ja hij keek het meteen naquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je krijgt meteen het resultaatGoed cijfers trouwens
Netjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja hij keek het meteen na
Zo, dat lijkt me wel erg frustrerend zeg hahahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, iemand die beter had geleerd had een 4
ja ze vond het ook niet zo leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat lijkt me wel erg frustrerend zeg hahaha![]()
Ongeschiktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze vond het ook niet zo leuk
Wel relaxed als jij dan zelf met niets doen gewoon zo'n cijfer paktquote:
ja ach fotografisch geheugen hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel relaxed als jij dan zelf met niets doen gewoon zo'n cijfer pakt
Same!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach fotografisch geheugen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |