quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil ook een NAS en SSD.
Maar snap die shit echt niet.
Waarschijnlijk gebruik je hem ook nooit, maar je wilt hem wel hebben en dan is het net zo makkelijk om die paar GB op een HDD te zettenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Je pagefile is niet zo groot man, bij mij iig niet.
als er niks mis mee isquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Typisch het volgende:
http://tweakers.net/aanbod/497081/game-pc-te-koop-(deels-met-garantie)-i7-950-g1sniper-gtx660.html
Zoiets is dan toch fucking goedkoop of niet?
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Valt weinig aan te snappen, gewoon d'r indrukken en gebruiken.
Zelfde met de NAS, hardeschijven inproppen en klaar is het eigenlijk.
als mensen die er zelf niet zo veel verstand van hebben erover praten dan wordt het verhaal alleen maar moeilijkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Maar op mijn werk spraken er 2 mensen eens over en ik kreeg er hoofdpijn van.
Dacht misschien is het echt zo moeilijk.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Typisch het volgende:
http://tweakers.net/aanbod/497081/game-pc-te-koop-(deels-met-garantie)-i7-950-g1sniper-gtx660.html
Zoiets is dan toch fucking goedkoop of niet?
Waarom niet gewoon automatisch laten doen?quote:
Omdat je er dan niet bij hoort onder de échte ict-nerds.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon automatisch laten doen?
Omdat dat niet nerd genoeg is,duhquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon automatisch laten doen?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Kun je op een laptop goed gamen of heb je daar echt een desktop pc voor nodig?
Ik zit hier achter een PC die al moeite heeft om Bioshock 1 soepel te draaien en ben op zoek naar iets beters.
Dit is geen 'ik zoek een pc' hulp groep.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Ik zit hier achter een PC die al moeite heeft om Bioshock 1 soepel te draaien en ben op zoek naar iets beters.
http://www.xnotebooks.nl/(...)-optimus-p170em.htmlquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Voetbal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
Ik snap oprecht geen reet van waar jullie het over hebben.
Gewoon je zwaktes niet tonen en ja knippen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
Hiroshimaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die explosie op het scherm vind ik wel heel cool. Dat heeft die van mij niet.
Weet iemand waar ik dat kan kopen?
*knikken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je zwaktes niet tonen en ja knippen.
kanker rensquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Ik ook niet, maar dat niet laten zien. Smoof is hier best gemeen in.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef ValHallen het volgende:
Je bent pas echt in staat tot grootsheid als je ook je zwaktes kent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je zwaktes niet tonen en ja knippen.
nee, goed gamen gaat niet. ergonomisch en qua prestaties niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef Pascalus het volgende:
Ga je nog pakjes openen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een schaar maakt bij het knippen een ja knikkende beweging.
Smoofie is een ontzettend onzeker jochie gezien zijn wikipedia-alwetendheid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat niet laten zien. Smoof is hier best gemeen in.
Hey wat grappig, dat heb ik hier op een tegeltje hangen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent pas echt in staat tot grootsheid als je ook je zwaktes kent.
Die heb ik gemistquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, na Johannes zijn tribute en mijn latere pakje met Strootgod erin is het mooi geweest.
Dat is echt zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Smoofie is een ontzettend onzeker jochie gezien zijn wikipedia-alwetendheid.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn onderschrift kijken.
Dat kan, maar je bedoelde knippen. Geef maar toe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een schaar maakt bij het knippen een ja knikkende beweging.
knikkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan, maar je bedoelde knippen. Geef maar toe.
De keren dat LittleRabbit z'n ongelijk toegeeft zijn op één hand te tellen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan, maar je bedoelde knippen. Geef maar toe.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag mij af of iemand dit heeft.
OMG OMH OMG OGMGOMGOMGOMGOMGOMG STROOTGODD!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
En voor de onthulling van goatman check
www.youtube.com/danosvanos90
Vraag me af of de mensen wel door hebben dat de muziek die gebruikt wordt veelal door you gelikete muziek op youtube is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, na Johannes zijn tribute en mijn latere pakje met Strootgod erin is het mooi geweest.
Nicki Minaj is overduidelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me af of de mensen wel door hebben dat de muziek die gebruikt wordt veelal door you gelikete muziek op youtube is.
Ik probeer hem te verslaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De keren dat LittleRabbit z'n ongelijk toegeeft zijn op één hand te tellen.
toen was alles nog zwart witquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Happel het volgende:
Dat gifje bestond al voordat ik geboren was.
Meer dan 30 jaar geleden dus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gifje bestond al voordat ik geboren was.
Ik doe dat niet. Ik ben niet zo triest.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor een like op mijn filmpje ben ik tot veel in staat.
Reactie: Nobody gives a fuckquote:
Eigenlijk 8 dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij volgt slechts 7 mensen, waaronder Frank&Ronald de Boer.
Hij was al lelijk, maar die jaren Turkije hebben hem geen goed gedaan.quote:
quote:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op donderdag 24-01-2013 om 20:59:16Hi @arveladze_shota, do you remember 1998? Winner KNVB cup. You never stopped kissing! @AFCAjax Welcome on Twitter http://t.co/f1JFvWGu reageer retweet
"Ga naar DIG dan."quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:03 schreef Typisch het volgende:
Nog een vraagje en dan hak ik gewoon de knoop door, welke goedkopere videokaart zal ik hier dan instoppen? En waarom.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:03 schreef Typisch het volgende:
Nog een vraagje en dan hak ik gewoon de knoop door, welke goedkopere videokaart zal ik hier dan instoppen? En waarom.
[ afbeelding ]
successupporterquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik neem die knul wel in bescherming want hij heeft een VI UI
Een aap is beter met photoshop dan jij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, hij is beter met photoshop/movie maker dan ik. Dus dan ben je een hele grote.
Zelfs beter dan ik, dan ben je dus ongeveer niveau Peter Jackson.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, hij is beter met photoshop/movie maker dan ik. Dus dan ben je een hele grote.
Het is 'Stijn noch Rens', niet 'noch Stijn, noch Rens'.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben geen kloon.
Ik ben noch Stijn, noch Rens.
Maar dat geloven jullie niet, dus whatever.
Best gay dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben geen kloon.
Ik ben noch Stijn, noch Rens.
Ik ben volgens mij de enige hier die VI altijd een 10 geeft. Een lager cijfer kan simpel weg niet, elke show is een topshow.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is driekwart hier, na een slechte aflevering gaan ze meteen haten
waz met jouquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is 'Stijn noch Rens', niet 'noch Stijn, noch Rens'.
Groupie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige hier die VI altijd een 10 geeft. Een lager cijfer kan simpel weg niet, elke show is een topshow.
Ik geloof het wel hoor, laat het gaan, waar gaat het over, gewoon lekker met broekie uit even chillen in de jacuzziquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben geen kloon.
Ik ben Stijn, noch Rens.
Ah dat vind ik dus grote klasse.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige hier die VI altijd een 10 geeft. Een lager cijfer kan simpel weg niet, elke show is een topshow.
Kanker gewoon op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben geen kloon.
Ik ben Stijn, noch Rens.
Verbeterd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is 'Stijn noch Rens', niet 'noch Stijn, noch Rens'.
Ook niet.quote:
met spangtoz hield Rens het 2 dagen volquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
pascalus is volgens mij echt nieuw trouwens. Of iemand doet er dermate veel moeite voor om zo over te komen dat ik het gewoon geloof.
Bovendien geen spongebob UIquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
pascalus is volgens mij echt nieuw trouwens. Of iemand doet er dermate veel moeite voor om zo over te komen dat ik het gewoon geloof.
Wel hoor. Je hapt alleen zo gigantisch. Gewoon niet op ingaan en opgelost, want ik geloof ook wel dat je een nieuwe user bent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Verbeterd.
[..]
Ook niet.
Gewoon iemand die het VI topic een tijdje gevolgd heeft en toen een account heeft aangemaakt uit pure verveling.
Maar "newfags" worden hier niet geaccepteerd, merk ik.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor. Je hapt alleen zo gigantisch. Gewoon niet op ingaan en opgelost, want ik geloof ook wel dat je een nieuwe user bent.
na 30 minuten kreeg ik al een dm, dus 2 dagen valt ook wel weer mee. Maar ik had m'n bro Rens niet verraden, hoe obvious het ook was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
met spangtoz hield Rens het 2 dagen vol
EN het woord jonko is nog niet gevallenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar hij heeft in een periode van 30 minuten nul keer VI HOOLIGANS gezegd...?
FOK komt ook uit '99quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook oud. Waar zit jij te surfen? Op een website uit '99?
Alleen jij doet dat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Let maar niet te veel op Happel, we doen allemaal aardig tegen hem omdat we medelijden met hem hebben.
FOK komt ook uit '99quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
fixedquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook een van de weinige die denkt te weten hoe je echt in elkaar zit.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:14 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Yolandi.quote:
Je weet best hoe mijn analyse was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Nietus...
Wat was je analyse ook alweer? Iets met een masker o.i.d?
Wraak van Pascalus, heeft de hulp ingeroepen van de hackers van DIGquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zie ik het plaatje ipv [afbeelding] in de quote?
Is al bijna 8 uur oud..quote:
Onder de G van GGMM in mijn Fok! archief staat nog welquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Iets met een masker, ja. Ben de rest vergeten.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je je hele leven met zo'n masker op moet lopen.Hoop voor je dat je snel jezelf kan zijn.
Waarom niet?quote:
Plaats dan betere foto's.quote:
Die scheldbrieven die mensen ook echt gaan typen aan Hugoquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die scheldbrieven die mensen ook echt gaan typen aan Hugo
Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:19 schreef Saind het volgende:
Jongens ik zit mobiel dus doet het allemaal maar half, doet dat plaatje van net het?
Dit was het.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder de G van GGMM in mijn Fok! archief staat nog wel
[..]
Mooie analyse. Die gozert denkt dat ik hier anders ben dan normaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je je hele leven met zo'n masker op moet lopen.Hoop voor je dat je snel jezelf kan zijn.
Ben je dan hetzelfde?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooie analyse. Die gozert denkt dat ik hier anders ben dan normaal.
Dat is toch vrij duidelijk, maar zoals gezegd; als jij er niet klaar voor bent om je echte persoonlijkheid te laten zien hier dan dring ik er niet verder op aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit was het.
[..]
Mooie analyse. Die gozert denkt dat ik hier anders ben dan normaal.
Is lastig voor hem.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Nederlands, kutkoerd. Snap er niks van.
Had bij jou net op tijd verandert, debiel.quote:
veranderd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had bij jou net op tijd verandert, debiel.
Veranderdquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet niet maandag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je rond een uur of 23:00 dan in het Duits posten? Maandag was het Frans wel leuk.
quote:Leeggeroofde winkel gebruikt beelden voor reclame
Kledingwinkel Reserva in São Paulo werd vorige maand leeggeroofd. Deze maand zijn de dieven de hoofdrolspelers in de reclame die de uitverkoop aankondigt. Een vrij briljante reclamestunt. ‘Het is niet nodig om de etalageruit in te slaan. Kom gewoon binnen! De hele voorraad is in de uitverkoop: 40 % korting!’ luidt de opening van de aankondiging van de januariuitverkoop, bij de beelden van een ruit die aan diggelen gaat en gemaskerde dieven die de winkel beginnen te plunderen –voorzien van het geluid van snerpende gitaren en heftige drums. En terwijl de dieven hun buit bijeen graaien staat er in rode letters te lezen: ‘Jeans, Bermudas, polo shirts, tops.
Haast je! Waarom denk je dat mensen zulk rare dingen doen voor Reserva?’ De professionele inbraak op 6 december waarbij de hele winkel werd leeggehaald, was de tweede in minder dan een maand. De politie heeft nog niemand opgepakt, ondanks dat het gezicht van een van de dieven duidelijk herkenbaar op de beelden van de beveiligingscamera staat (zoals te zien is in de reclame). De eigenaar van Reserva, Rony Meisler, vertelde de krant O Globo: ‘Zij stalen mijn kleren, wij stalen hun beeltenis. Met klagen kom je nergens, in de zakenwereld draait het om actie nemen. Liever dan bij de pakken neerzitten, pakken we de zaken aan.
Snap het nog steeds niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ok, Mister mensenkennis.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch vrij duidelijk, maar zoals gezegd; als jij er niet klaar voor bent om je echte persoonlijkheid te laten zien hier dan dring ik er niet verder op aan.Vind ik geen enkel probleem.
Het zou beter zijn, dat jij in het echte leven anders gedraagt.quote:
fixed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het zou beter zijn, dat jij je in het echte leven anders gedraagt.
Je bent soms te hard hier.
Is dit jouw linkdump topic ofzo?quote:
Moet jij nodig zeggen met je bullshitquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit jouw linkdump topic ofzo?
Post ik zoveel linkdumps?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit jouw linkdump topic ofzo?
quote:
Geil mot ze zijn.quote:
Je bent zelf een bullshit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je bullshit.
quote:
Een bullshit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent zelf een bullshit.
[..]
Zal het eens kans geven.
Valt mee, maar gaat slechte kant op.quote:
Ja. Poep van een stier.quote:
Wel onthouden hé? Ooit zul je dan normaal kunnen spellen en goed de grammatica toe kunnen passen.quote:
Het begin hier wel een beetje vermoeiend te worden he? Op deze wijze is mijn watermark plaatsen zelf niet leuk meer.quote:
Kijk, komt al meer in de buurt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mijn analyse is dan ook geheel anders.
Happel heeft het volledig tegendraadse al van zich afgeschud, maar ziet Fok! alsnog enkel als middel om voor zichzelf wat dode minuten vrije tijd te doden. Daarmee is hij inderdaad een user met een gebruikersaanwijzing, maar kan je wel bijna alles met een korrel zout nemen.
Okquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het begin hier wel een beetje vermoeiend te worden he? Op deze wijze is mijn watermark plaatsen zelf niet leuk meer.
Stiekem wist ik dat allang, ik vind het gewoon leuk om je te pesten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk, komt al meer in de buurt.
Ik ben vriendelijk, bot en direct. Vraag DonRaja maar.
Vergeet tyfushomo niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga Duits leren .quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, Ik begin het feitenontwijkendgedrag van LR te ondervinden.
Confronteer hem er mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou pas eng zijn als ik je rooster wel uit mijn hoofd zou kennen. Daarvoor had je nog teveel kleren aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is direct?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Invoeren? Hoe the fuck leer jij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het eerst aan het invoeren.
WRTS?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het eerst aan het invoeren.
Dit al gezien?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee, maar gaat slechte kant op.
Nee, maar als je te vaak melding maakt over je vrienden wel "Niemand geeft wat om je kanker vrienden"quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is direct?
Zeg je dan tegen iemand 'he je vriendin is een kanker hoer'? Hoe moet ik dat zien?
Zo'n online leerprogramma, hadden wij ook. Super makkelijk om je woordjes te leren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Invoeren? Hoe the fuck leer jij?
Nee. Ff kijken.quote:
Dat is gewoon irritant. Kan er niet tegen als mensen kritiek leveren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem wist ik dat allang, ik vind het gewoon leuk om je te pesten.Vooral omdat je zo enorm hard je best doet om me er van te overtuigend at je echt zo bent.
Je leest een woordje, leest de betekenis en onthoudt het. Zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo'n online leerprogramma, hadden wij ook. Super makkelijk om je woordjes te leren.
Dat blijkt ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is gewoon irritant. Kan er niet tegen als mensen kritiek leveren.
Oooh oke.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar als je te vaak melding maakt over je vrienden wel "Niemand geeft wat om je kanker vrienden"
GGMM moet ook nog uit de kast komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Je onderschat 't.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je leest een woordje, leest de betekenis en onthoudt het. Zo moeilijk kan het niet zijn.
Je papa.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GGMM moet ook nog uit de kast komen.
Ik ben op Fok! juist minder direct dan erbuiten. Want hier negeer ik al die posts gewoon, want het boeit mij inderdaad ook geen flikker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oooh oke.
Moet hij eens met Sjaak. Kapo en Caland doen.
Niemand geeft om je foto's van je kanker ex vriendin.
Zeemansgraf gegeven in de Amsterdamse grachten?quote:
Ment cretinquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb ook op de middelbare school gezeten..
Ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben op Fok! juist minder direct dan erbuiten. Want hier negeer ik al die posts gewoon, want het boeit mij inderdaad ook geen flikker.
Stiekem spreken GGMM en ik wel eens af hoor. Bij de Erotica Amersfoort op de Coninckstraat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GGMM moet ook nog uit de kast komen.
Wil je Duits?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik heb maar een paar jaar frans gehad.
Ik vind adt wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oooh oke.
Moet hij eens met Sjaak. Kapo en Caland doen.
Niemand geeft om je foto's van je kanker ex vriendin.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi van die jongen dat hij al die namen opnoemt.
Nee vindt van niet. Waarom voor het camera?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi van die jongen dat hij al die namen opnoemt.
Vraag gewoon aan GGMM:quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou enlighten me, denk je dat je alles weet ofzo.
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee vindt van niet. Waarom voor het camera?
Nee ik wil je niet helpen. En heb je helft niet nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag gewoon aan GGMM:
Brauchst du meine Hilfe?
Dan weet ik zeker dat de kans met 50% stijgt dat je moderator zult worden
Lijkt wel alsof hij gepest werd door hoen vroeger en zo ze terug wilt pakken. Hij kon beter gewoon off camera het vertellen.quote:
Ey Goebbels, houd je muil eens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag gewoon aan GGMM:
Brauchst du meine Hilfe?
Mijn Duitsboek zegt dit:quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Smoofie het volgende:
En wtf stijn, is hilfe niet mannelijk?
Geeft wel duidelijke beeld hoe die jongens zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij gepest werd door hoen vroeger en zo ze terug wilt pakken. Hij kon beter gewoon off camera het vertellen.
Dat klopt hoor, Joseph.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Duitsboek zegt dit:
Heb je mijn hulp nodig? - Brauchst du meine Hilfe?
Stijn, dit heb ik op een festival geleerd en gaat je sowieso een bonuspunt opleveren bij je Duitse lerares.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag gewoon aan GGMM:
Brauchst du meine Hilfe?
Ja oké, maar buren zeggen weer dat hij heel aardig was. Dus voegt niets toe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geeft wel duidelijke beeld hoe die jongens zijn
Mijn duits is erg achteruit gegaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Duitsboek zegt dit:
Heb je mijn hulp nodig? - Brauchst du meine Hilfe?
Ja, maar de buren gaan niet met hem uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja oké, maar buren zeggen weer dat hij heel aardig was. Dus voegt niets toe.
Fickst du mutti.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, dit heb ik op een festival geleerd en gaat je sowieso een bonuspunt opleveren bij je Duitse lerares.
Deine tittchen riechen nach erdbeeren mit schlagsahne
Ja oke das waar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar de buren gaan niet met hem uit
Heb je dat geleerd, ja? Hoeveel klappen leverde dat op?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, dit heb ik op een festival geleerd en gaat je sowieso een bonuspunt opleveren bij je Duitse lerares.
Du gehst doch in die Schule für Geschichte?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hij studeert niets meer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Du gehst doch in die Schule für Geschichte?
Uitspraak was waarschijnlijk beroerd genoeg om erom te lachen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je dat geleerd, ja? Hoeveel klappen leverde dat op?
zelf ben je ook vrij kritisch andersquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dinsdag alweer 6 graden. Uiteraard begint het dan ook gelijk te regenen
Natuurlijk. Maar ik lever altijd opbouwende kritiek. Gelul zonder argumenten, zoals dat van GGMM heb ik moeite mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
zelf ben je ook vrij kritisch anders
VBL / [VBL Slowchat] #46: deine tittchen reichen nach himbeerenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier een lief ogend meisje voor jouw leed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan er ook geen bal van maken om van close range een marokaan onder vuur te nemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
van regen ga je alleen niet zo snel op je bek
Beter toch.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef ValHallen het volgende:
Is morpheus hier eigenlijk nog mod? Zie hem nooit, behalve als Feyenoord tegen Ajax moet.
Morph doet zijn werk wel gewoon.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef ValHallen het volgende:
Is morpheus hier eigenlijk nog mod? Zie hem nooit, behalve als Feyenoord tegen Ajax moet.
die schieten je neer danquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan er ook geen bal van maken om van close range een marokaan onder vuur te nemen.
Hij haat Koerden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morph doet zijn werk wel gewoon.
Mij een noot gegeven, omdat ik in SC 'kanker' zei.
Waarom spot je met kanker dan.. vuile kangoeroe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morph doet zijn werk wel gewoon.
Mij een noot gegeven, omdat ik in SC 'kanker' zei.
Alle Feyenoorders haten Koerden.quote:
Was door Blom.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom spot je met kanker dan.. vuile kangoeroe.
Klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle Feyenoorders haten Koerden.
FHK?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle Feyenoorders Haten Koerden.
Bij mij lopen ze op sinds zondag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik zal bijna een maand op 116 notes, ik doe het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |