Valt mee, maar gaat slechte kant op.quote:
Ja. Poep van een stier.quote:
Wel onthouden hé? Ooit zul je dan normaal kunnen spellen en goed de grammatica toe kunnen passen.quote:
Het begin hier wel een beetje vermoeiend te worden he? Op deze wijze is mijn watermark plaatsen zelf niet leuk meer.quote:
Kijk, komt al meer in de buurt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mijn analyse is dan ook geheel anders.
Happel heeft het volledig tegendraadse al van zich afgeschud, maar ziet Fok! alsnog enkel als middel om voor zichzelf wat dode minuten vrije tijd te doden. Daarmee is hij inderdaad een user met een gebruikersaanwijzing, maar kan je wel bijna alles met een korrel zout nemen.
Okquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het begin hier wel een beetje vermoeiend te worden he? Op deze wijze is mijn watermark plaatsen zelf niet leuk meer.
Stiekem wist ik dat allang, ik vind het gewoon leuk om je te pesten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk, komt al meer in de buurt.
Ik ben vriendelijk, bot en direct. Vraag DonRaja maar.
Vergeet tyfushomo niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga Duits leren .quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, Ik begin het feitenontwijkendgedrag van LR te ondervinden.
Confronteer hem er mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou pas eng zijn als ik je rooster wel uit mijn hoofd zou kennen. Daarvoor had je nog teveel kleren aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is direct?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Invoeren? Hoe the fuck leer jij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het eerst aan het invoeren.
WRTS?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het eerst aan het invoeren.
Dit al gezien?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee, maar gaat slechte kant op.
Nee, maar als je te vaak melding maakt over je vrienden wel "Niemand geeft wat om je kanker vrienden"quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is direct?
Zeg je dan tegen iemand 'he je vriendin is een kanker hoer'? Hoe moet ik dat zien?
Zo'n online leerprogramma, hadden wij ook. Super makkelijk om je woordjes te leren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Invoeren? Hoe the fuck leer jij?
Nee. Ff kijken.quote:
Dat is gewoon irritant. Kan er niet tegen als mensen kritiek leveren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem wist ik dat allang, ik vind het gewoon leuk om je te pesten.Vooral omdat je zo enorm hard je best doet om me er van te overtuigend at je echt zo bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |