Serieus. Zo reageer ik ook gewoon in het dagelijkse leven. En ja, ik kan ook normaal doen, zoals nu.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind, welk nummer is dat als ze het podium oplopen?
Waarom is de bond tegen vloeken nog niet langsgeweest?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef E.H. het volgende:
[..]
Serieus. Zo reageer ik ook gewoon in het dagelijkse leven. En ja, ik kan ook normaal doen, zoals nu.
Triest dat je je hele leven met zo'n masker op moet lopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef E.H. het volgende:
[..]
Serieus. Zo reageer ik ook gewoon in het dagelijkse leven. En ja, ik kan ook normaal doen, zoals nu.
Er wordt hier niet gevloekt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is de bond tegen vloeken nog niet langsgeweest?
Bel ze op zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is de bond tegen vloeken nog niet langsgeweest?
Venlo = Duitsland.quote:
Doe de groeten aan Juriaanquote:
Venlo valt nog wel mee, Roermond is echt gewoon duits.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef E.H. het volgende:
[..]
Bel ze op zou ik zeggen.
[..]
Venlo = Duitsland.
Is dat een masker, ja? Ok.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je je hele leven met zo'n masker op moet lopen.Hoop voor je dat je snel jezelf kan zijn.
Ik heb een zwaar leven achter de rug.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overduidelijk. Niemand is van zichzelf zo.
Oh no, he didn't.quote:
Ah vandaar. Klote voor je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:32 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik heb een zwaar leven achter de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |