pootjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah, ook lekker. Friet met kip. Filetje of een pootje?
Pas in 2014quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef Typisch het volgende:
Na het wk komt hij waarschijnlijk naar Europa.
Goed man. Niets mis mee. Geen plofkip toch h. Want daar ben ik tegen.quote:
Laat het zo zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat we 1000 vanavond al gaan pakken
Sowieso, wanneer Stijn in bed ligt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, want dan mis ik hem.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik slaap pas rond 1 uur flikker.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sowieso, wanneer Stijn in bed ligt.
Doen we het om 2uur.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik slaap pas rond 1 uur flikker.
Wanneer doe je laatste bakkie ongeveer?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik slaap pas rond 1 uur flikker.
Tussen 9 en 10 meestal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wanneer doe je laatste bakkie ongeveer?
Nee neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed man. Niets mis mee. Geen plofkip toch h. Want daar ben ik tegen.
Napoooquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
Mocht iemand willen weten hoe je een tentamen moet verneuken, pm mij maar
Post het gewoon hier manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
Mocht iemand willen weten hoe je een tentamen moet verneuken, pm mij maar
Hij speelt al veel te lang op dat K niveauquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef Typisch het volgende:
Dus je bent een boerenzoon?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee nee
Mijn pa werkt bij een bedrijf dat in de pluimvee zit dus dat zit goed
zijn geheime codes.quote:
Eriksen op nr 10 erachterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Mijn wingers Fischer en Andersen in FIFA13, wat een bazen.
Don't believe the hype.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef Typisch het volgende:
Sana zit op FM13 in Jong Ajaxquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Neequote:
Wijsheidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Want dan had mijn pa een boerderij gehad schele dakhaas
Wie CVM?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Linkshalf staat hij bij mij, speel uiteraard met de punt naar achteren.
Aiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je dacht dat dat ijsbommetje hard was![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)jke_parkourfail.html![]()
overrated denen, altij leukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Of had je pa uit Doetinchem of Eindhoven moeten komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Ja of Barneveldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Of had je pa uit Doetinchem of Eindhoven moeten komen.
Boerenslaafzoon dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
slachtmachines?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of Barneveld
Maar gewoon Zaantje
Bedrijf maakt alleen machines voor de pluimvee industrie
Draai wel een tringgoed seizoentje met Vitesse. Laatste speelronde wordt de titelstrijd beslist in het Gelredome tegen Ajax.quote:
Hehehequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je dacht dat dat ijsbommetje hard was![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)jke_parkourfail.html![]()
Jupquote:
in FM bedoel je? of in het echt ook?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er een overrated is, is het die brama wel
niet eens, die knakker is gewoon fucked up slecht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er een overrated is, is het die brama wel
Hij is nuttig, elke wedstrijd een 6,5.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
niet eens, die knakker is gewoon fucked up slecht.
Weet nog dat hij bij FC Twente - PSV helemaal dolgedraaid werd door die Giniquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
niet eens, die knakker is gewoon fucked up slecht.
Hij was wel klaar voor een nieuwe stapquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij is nuttig, elke wedstrijd een 6,5.
Maar geen topper nee.
fc augsburg ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij was wel klaar voor een nieuwe stap
Naar Heracles.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet hij vooral doen. Twente is wel zijn topquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die kan er helemaal niets van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij is nuttig, elke wedstrijd een 6,5.
Maar geen topper nee.
Niet zo lang geleden overgenomen toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
Meyn in Oostzaan
Waren ooit marktleider tot ze overgenomen werden door Amerikanen
Dat was de 3e keer al in 10jaar tijd geloof ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden overgenomen toch?
Ik ken buffet ja. Heb zijn boek gelezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was de 3e keer al in 10jaar tijd geloof ik
Bedrijf van die Warren Buffet, Amerikaanse investeerder en miljardair
Die zit er nu achter dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ken buffet ja. Heb zijn boek gelezen.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik ben door indymedia op gs observatie gezet. Keep your enemies closer enzulks.quote:
Je hebt dus gewoon een super rijke vadurrr, dus heb jij heledag tijd om op FOK! te zitten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die zit er nu achter dus
Daarvoor was het iets anders en toen was mijn pa nog 4jaar lang vice-directeur daar in Amerika
Nee hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon een super rijke vadurrr, dus heb jij heledag tijd om op FOK! te zitten.![]()
De puzzelstukjes vallen in elkaar.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon een super rijke vadurrr, dus heb jij heledag tijd om op FOK! te zitten.![]()
De puzzelstukjes vallen in elkaar.
Techneut dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor
Mijn vader is gewoon project manager maar is 4jaar lang daar dat geweest
Was het meer vanwege zijn kennis aangezien ie al 30jaar voor het bedrijf werkt
word jijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
LR, wordt jij een leraar die snel nakijkt?
Klopt, heb je helemaal gelijk in.quote:
* KnutdeIJsbeer kijkt na, 1 foutquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
Begonnen als schoonmaker daar, toen monteur binnendienst en vanuit daar naar buitendienst gegaan en toen project manager gewordenquote:
Omhoog geslapen dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Begonnen als schoonmaker daar, toen monteur binnendienst en vanuit daar naar buitendienst gegaan en toen project manager geworden
Nee omdat Fok!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
ga fietsen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
* KnutdeIJsbeer kijkt na, 1 fout
Soort van mannelijke Caroline Tensen dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Begonnen als schoonmaker daar, toen monteur binnendienst en vanuit daar naar buitendienst gegaan en toen project manager geworden
Ja zo kan je het zienquote:
denk dat de pa van Steven wel iets kan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Soort van mannelijke Caroline Tensen dus.
Anders zet je niet zo'n pareltje op de wereld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denk dat de pa van Steven wel iets kan.
Echt waarom staat dit op youtube en blijft het staanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel me enigszins ongemakkelijk door dit filmpje.
Ik ben de zwarte schaap van de familiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders zet je niet zo'n pareltje op de wereld.
Jij bestelt te vaak schapen bij de turk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben de zwarte schaap van de familie
Nouja samen met mijn oom dan
Het.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DEquote:
Komt omdat je bij de hooligans zit hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die jij deed was ergerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
Ja steven deed het ook bij mij net.
kinderenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef TwenteFC het volgende:
Vanmiddag op de achtergrond aanstaan, nu krijg ik dat hele kut lied niet meer uit mijn kop.
Zit ik niet meer hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Komt omdat je bij de hooligans zit he
Alleen de hooligans namen hem voor lief.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga het eerlijk toe, jij begint nu een haatcampagne terwijl het duidelijk het is.quote:
En vanwege dat akkefietje met dat schaap. Samen met zijn oom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee man, best zondequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
nou en goffetomme.
Heeft die gozert je nou al eens opgezocht eigenlijk?
Jupquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog een strafblad overgehouden aan die goede oude tijd?
Omgevallenflatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
nou en goffetomme.
Heeft die gozert je nou al eens opgezocht eigenlijk?
Van de Jan Janssen fietsquote:
Dat is nog erger hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Da's wel kut, daarom; alleen rellen in het buitenland.
quote:
2x SV gehadquote:
Maar daar krijg je geen strafblad voor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is nog erger hoor
Vrienden van mij zaten paar maanden vast in Duitsland terwijl ze niet eens in de buurt waren van de 'rellen' en dat omdat ze 'bekende' waren
Komt omdat hij eens een feyenoord heeft geslagen. de man kwam met zijn zin tot "Ik steek je" en toen had steven hem al voor zijn kankerbek geslagen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog een strafblad overgehouden aan die goede oude tijd?
Zo behandelen ze landgenoten ja. Voor ons zijn de struggles in Duitsland stuk harder.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen strafblad voor.
En als ze je al pakken dan krijg je gewoon een paar hoeken en mag je weg.
Gasten mogen 5jaar Duitsland niet in en 10jaar SV en gewoon strafblad ervoor hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen strafblad voor.
En als ze je al pakken dan krijg je gewoon een paar hoeken en mag je weg.
Dit dus jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo behandelen ze landgenoten ja. Voor ons zijn de struggles in Duitsland stuk harder.
Stoere jongen wel dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt omdat hij eens een feyenoord heeft geslagen. de man kwam met zijn zin tot "Ik steek je" en toen had steven hem al voor zijn kankerbek geslagen.
De rede was makkelijk; Ze gingen eerst een vriendin van me kameraad uitschelden, kameraad was te pussy om er iets van te zeggen en toen begonnen ze tegen mij.. heb geslagen was niet normaal 4 30+ers tegen mij.. heb ze gezegd dat ze mee naar oven moesten komen.. 1 had ik al voor zijn muil geslagen.
Sindsdien heeft steven een strafblad.
Goed verhaal ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt omdat hij eens een feyenoord heeft geslagen. de man kwam met zijn zin tot "Ik steek je" en toen had steven hem al voor zijn kankerbek geslagen.
De rede was makkelijk; Ze gingen eerst een vriendin van me kameraad uitschelden, kameraad was te pussy om er iets van te zeggen en toen begonnen ze tegen mij.. heb geslagen was niet normaal 4 30+ers tegen mij.. heb ze gezegd dat ze mee naar oven moesten komen.. 1 had ik al voor zijn muil geslagen.
Schijnt dat toen steven thuis was hij nog een keer is heen gegaan om ze nog harder te slaan.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat toen steven thuis was hij nog een keer is heen gegaan om ze nog harder te slaan.
Strafblad voor het in de buurt zijn? Kan ik moeilijk geloven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gasten mogen 5jaar Duitsland niet in en 10jaar SV en gewoon strafblad ervoor hoor
Kreeg je daarna wel bier van ze?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voeg het toe aan je oorspronkelijke verhaal en maak er een hymne van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat toen steven thuis was hij nog een keer is heen gegaan om ze nog harder te slaan.
moet je aan steven vragen. Ik heb dit geplukt uit zijn levensboek.quote:
Ze hadden een SV voor in Nederlandquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Strafblad voor het in de buurt zijn? Kan ik moeilijk geloven.
Of hadden ze al een gebiedsverbod wat ze hebben overtreden waardoor ze eigenlijk gepakt zijn voor een bullshit reden als verstoren van de openbare orde?
Drugsbezit of handel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Fred Tevens had ik al strafblad door iets anders dus niet alleen door voetbal
Daar nooit voor gepaktquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
je bent beroemd steven
Het is ook makkelijker om buiten het voetbal om een strafblad te krijgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Fred Tevens had ik al strafblad door iets anders dus niet alleen door voetbal
Ik geloof je wel, als jij het zegt dan is het zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze hadden een SV voor in Nederland
En ze zijn er gewoon tussen uitgepikt omdat ze bekende waren
Maar verhaal heeft gewoon op afca.nl gestaan dus geloof wat je wil geloven
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar nooit voor gepakt
Was voor een mishandelingszaak
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
je bent beroemd steven
hij heeft wel veel haar daarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
je bent beroemd steven
meer hier aan toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een plaatje voor topic 1000-12
Kon weer tondeuse kopen tochquote:
Ja tochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kon weer tondeuse kopen toch
Hangt van misdrijf af.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens nooit opgezocht, maar verloopt een strafblad ook nog een keer?
Dat het na XX jaren weer clean is?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens nooit opgezocht, maar verloopt een strafblad ook nog een keer?
Dat het na XX jaren weer clean is?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hangt van misdrijf/overtreding af.
Ah oke, Moord is natuurlijk wel terecht dat je dat nooit meer kwijt raakt.quote:
30/40 jaar is moord geloof. Zedendelict is 20 jaar na het overlijdenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ah oke, Moord is natuurlijk wel terecht dat je dat nooit meer kwijt raakt.
Maar iemand een keer een beuk verkopen mag er na 3 jaar wel weer af naar mijn mening.
Vraag me sowieso af hoeveel last je er in de praktijk van hebt, als het niet high-profile case was. Alleen toen ik ging werken bij de kerncentrale moest ik VOG tonen. In 26 jaar verder nog nooit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar iemand een keer een beuk verkopen mag er na 3 jaar wel weer af naar mijn mening.
Is 5jaar geloof ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet relaxed werken, als ze een keer besluiten de boel te checken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af hoeveel last je er in de praktijk van hebt, als het niet high-profile case was. Alleen toen ik ging werken bij de kerncentrale moest ik VOG tonen. In 26 jaar verder nog nooit.
Je moet al een VOG laten zien als je bij een tankstation wil werkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af hoeveel last je er in de praktijk van hebt, als het niet high-profile case was. Alleen toen ik ging werken bij de kerncentrale moest ik VOG tonen. In 26 jaar verder nog nooit.
quote:Een strafblad wordt aangemaakt na strafrechtelijke veroordeling voor een overtreding of een misdrijf. De tijd dat het strafblad blijft bestaan is 5 jaar voor overtredingen en 30 of 20 jaar voor misdrijven. Deze termijn gaat in na onherroepelijke afdoening van de strafzaak. De termijn voor misdrijven kan onder sommige omstandigheden verlengd worden:
Indien in het vonnis een onvoorwaardelijke vrijheidsstraf van drie jaar of langer op is gelegd, wordt de termijn van deze straf opgeteld bij de periode van 30 jaar. Indien de onvoorwaardelijke straf langer is dan drie jaar, maar het ook een delict betreft waarop de maximale straf 8 jaar of langer is, wordt 10 jaar opgeteld bij deze termijn. Zodoende wordt een maximale termijn van 40 jaar gehanteerd.
Een andere uitzondering zijn zedendelicten (art 240b t/m 250 Sr). Deze gegevens blijven altijd bewaard en worden pas 20 jaar na het overlijden van betrokkene verwijderd.
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is 5jaar geloof ik
Maar dan ligt het er ook weer vanaf wat de situatie was
Had jij zware mishandeling of mishandeling?quote:
Whutquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moet al een VOG laten zien als je bij een tankstation wil werken
Valt mee. Maar paar keer in de buurt van reactorvat geweest. 1 keer stond ie wel open wegens onderhoud, rechtboven gestaan op zo'n loopbrug. Echt fucking vet om te zien. Best trippy ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus wij moeten al bijna voor je pensioen gaan betalen Knut?
Mishandelingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had jij zware mishandeling of mishandeling?
ja, mijn opa wacht nog steeds tot ie begraven wordt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoezo na je overlijden nogeen VOG nodig voor je begrafenis ofzo?
Ligt nog bij jullie in de diepvries naast de perenijsjes?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, mijn opa wacht nog steeds tot ie begraven wordt.
hoop het.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ligt nog bij jullie in de diepvries naast de perenijsjes?
Zeggen dat hij anders in jouw sperma gaat lopen roeren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
maatje van me is aan het aanpappen met de dorpsslet, hoe kun je zoiets uit zijn hoofd praten?
haar eerst neuken en zeggen dat ie van je restjes af moeten blijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
maatje van me is aan het aanpappen met de dorpsslet, hoe kun je zoiets uit zijn hoofd praten?
Plaatjes van chlamydia enzo laten zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zeggen dat hij anders in jouw sperma gaat lopen roeren.
Kan niet, vriendin dit dat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haar eerst neuken en zeggen dat ie van je restjes af moeten blijven.
geef mij haar nummerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
Episode van tienermoeders laten zien. Want die wil natuurlijk zonder condoom en vergeet regelmatig der pil.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
Dan zit er maar 1 ding op en dat is uiteraard je eigen vriendin aan de vriend in kwestie aanbieden.quote:
Dan zeg je dat hij in de sperma van het hele dorp gaat zitten roeren.quote:
Ze wil inderdaad zonder condoom zegt ze altijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Episode van tienermoeders laten zien. Want die wil natuurlijk zonder condoom en vergeet regelmatig der pil.
halloquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze wil inderdaad zonder condoom zegt ze altijd.''Anders is het niet lekker''. Russisch roulette met je lul.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Geef ons haar nummer, laten we Stinho ontmaagden
Ja aandacht erbij houden Stijn en teruglezen en je ziet waaromquote:
Ja neukenquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
Ze is wel een eckte Feyenoorder, op fr12 stond ze ooit als ''dropje van de week'' of iets in die trant.
En dan boos worden omdat je duitser wordt genoemdquote:
Elke mongool op FR12 heeft dus op dr gefaptquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
Ze is wel een eckte Feyenoorder, op fr12 stond ze ooit als ''dropje van de week'' of iets in die trant.
Linkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord boys zijn gewoon simpele doelwitten voor zo'n meid, ze zien al snel iets als een prijs. of het nu 2e keus is of niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
kutmoffenquote:
Boos? Wanneer werd ik er boos om danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan boos worden omdat je duitser wordt genoemd
Pleurt op en wordt lekker zesdequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Feyenoord boys zijn gewoon simpele doelwitten voor zo'n meid, ze zien al snel iets als een prijs. of het nu 2e keus is of niet.
Oh ja, jij was de enige Twente Fan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Boos? Wanneer werd ik er boos om dan
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
godver geef eens gewoon een foto of wat dan ook typisch, dit is niks natuurlijk
Ik zal je een picca in dm sturen, mag je oordelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
godver geef eens gewoon een foto of wat dan ook typisch, dit is niks natuurlijk
hier ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal je een picca in dm sturen, mag je oordelen.
Wordt ie ontmaagd?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maak je je al zorgen Stijntje? Gaat morgen gebeuren hoor
topquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal je een picca in dm sturen, mag je oordelen.
Heb nog niks manquote:
Nee, dan gaat Raja het ff dicht gooien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:18 schreef napoleonfour het volgende:
Die tikken we vanavond al aan hoor.
Laat niet de duivel in je naar boven komen door duizenden kloons in te zettenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:18 schreef napoleonfour het volgende:
Zou een record zijn zo'n 15topics op 1 dagquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:18 schreef napoleonfour het volgende:
quote:
heb geen kloonsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat niet de duivel in je naar boven komen door duizenden kloons in te zetten
Gaat lukken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou een record zijn zo'n 15topics op 1 dag
VBL SC op volle toerenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb geen kloons
[..]
Gaat lukken.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:19 schreef SjaakBauer het volgende:
he kankerlijers ik wil die foto ook
En ook gelijk ijsmeis.rar erbijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:19 schreef SjaakBauer het volgende:
he kankerlijers ik wil die foto ook
een Project-X VLB SC organiseren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou een record zijn zo'n 15topics op 1 dag
Die heb ik ook nog ergens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En ook gelijk ijsmeis.rar erbij
Wat is VLB?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
een Project-X VLB SC organiseren.
Ik ga mijn volk (aka Feyenoorders) toch niet koppelen aan kale joden man.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zou links geven Typisch, ik wil haar nummer
Mag dit typisch?quote:
wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:21 schreef napoleonfour het volgende:
Stijntje kan het tempo niet aan jongens.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga mijn volk (aka Feyenoorders) toch niet koppelen aan kale joden man.
Godverdomme a422, godverdomme.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is VLB?
Voordelig Lasagne in Blik?
Okequote:
Waarom je nou met zijn vroege kaalheid moet spotten weet ik niet.. wat gemeen ben jij toch af en toequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga mijn volk (aka Feyenoorders) toch niet koppelen aan kale joden man.
Jammer. Ruilen voor een kapitein foto?quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kansloos over foto lullen maar dan niet delen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer. Ruilen voor een kapitein foto?
Moffen krijgen hem sowieso niet vanwege de bombardement op Rotterdamquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kansloos over foto lullen maar dan niet delen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zou links en rechts geven Typisch, ik wil haar nummer
Gast ik gaf je gratis codes voor mp3 liedjes. Vergeet je dat zo snel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moffen krijgen hem sowieso niet vanwege de bombardement op Rotterdam
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoef die foto niet, ik fap wel op wat anders.
zusje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker wijf is wel overdreven..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
ah bedankt steven. Lekker wijf die linkse inderdaad.
fm-13quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij neukt vaak geilere wijven natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker wijf is wel overdreven..
zou mijn piemel er wel in doen hoor. Net als in het zusje van saind.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker wijf is wel overdreven..
Krijgen we nog een pic van dat bruggermeisje die wel goed te raken is?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Pics van zijn zusje, heb je niet..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou mijn piemel er wel in doen hoor. Net als in het zusje van saind.
Wat doet dit er toe? Ik vind dat niet echt een lekker wijf dat is mijn mening.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij neukt vaak geilere wijven natuurlijk
oh jawel hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics van zijn zusje, heb je niet..
hehe ik zeg het alleenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat doet dit er toe? Ik vind dat niet echt een lekker wijf dat is mijn mening.
En zowel boeiend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb niks doorgestuurd hoor typisch, geen flauw idee waar ze het over hebben
Heeft hij wel. DIe heb ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics van zijn zusje, heb je niet..
Oh ik heb het wel gedaan namelijkquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Van welke user is ijsmeis.rar dan
napoleonthree, slimmerdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Die is er niet meer volgens mij, nadat ze geld heef afgetroggeld van wanhopige fokkers.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Heb hem thuis op de mac staan manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die is er niet meer volgens mij, nadat ze geld heef afgetroggeld van wanhopige fokkers.
Geniale actie wel.
8quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef Typisch het volgende:
En jongens, krijgt mijn dorpje een goed cijfer voor deze 2 vrouwtjes?
Do-able maar hoger dan een 7.5 komen ze niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef Typisch het volgende:
Post even dan, steven wilde mij niet sturen omdat ik een snor heb.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef Typisch het volgende:
Dat was SHE, heel iemand andersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die is er niet meer volgens mij, nadat ze geld heef afgetroggeld van wanhopige fokkers.
Geniale actie wel.
8, pluspunt omdat het nog sletten ook zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef Typisch het volgende:
Ik kom de winter wel door jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neuk jij wel lekkerdere wijven dan dat of niet? Hoop het wel voor je.
Zal nog een keer wat met je delen stakkerquote:
Ben benieuwd hoe ik dan benquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef napoleonfour het volgende:
nep dronken ben je veel leuker geo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |