* KnutdeIJsbeer kijkt na, 1 foutquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
LR, wordt jij een leraar die snel nakijkt?
Begonnen als schoonmaker daar, toen monteur binnendienst en vanuit daar naar buitendienst gegaan en toen project manager gewordenquote:
Omhoog geslapen dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Begonnen als schoonmaker daar, toen monteur binnendienst en vanuit daar naar buitendienst gegaan en toen project manager geworden
Nee omdat Fok!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef napoleonfour het volgende:
LR, wordt jij een leraar die snel nakijkt?
ga fietsen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
* KnutdeIJsbeer kijkt na, 1 fout
Soort van mannelijke Caroline Tensen dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Begonnen als schoonmaker daar, toen monteur binnendienst en vanuit daar naar buitendienst gegaan en toen project manager geworden
Ja zo kan je het zienquote:
denk dat de pa van Steven wel iets kan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Soort van mannelijke Caroline Tensen dus.
Anders zet je niet zo'n pareltje op de wereld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denk dat de pa van Steven wel iets kan.
Echt waarom staat dit op youtube en blijft het staanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel me enigszins ongemakkelijk door dit filmpje.
Ik ben de zwarte schaap van de familiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders zet je niet zo'n pareltje op de wereld.
Jij bestelt te vaak schapen bij de turk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben de zwarte schaap van de familie
Nouja samen met mijn oom dan
Het.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DEquote:
Komt omdat je bij de hooligans zit hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |