Plaatjes van chlamydia enzo laten zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
maatje van me is aan het aanpappen met de dorpsslet, hoe kun je zoiets uit zijn hoofd praten?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zeggen dat hij anders in jouw sperma gaat lopen roeren.
Kan niet, vriendin dit dat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haar eerst neuken en zeggen dat ie van je restjes af moeten blijven.
geef mij haar nummerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
maatje van me is aan het aanpappen met de dorpsslet, hoe kun je zoiets uit zijn hoofd praten?
Episode van tienermoeders laten zien. Want die wil natuurlijk zonder condoom en vergeet regelmatig der pil.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
Dan zit er maar 1 ding op en dat is uiteraard je eigen vriendin aan de vriend in kwestie aanbieden.quote:
Dan zeg je dat hij in de sperma van het hele dorp gaat zitten roeren.quote:
Ze wil inderdaad zonder condoom zegt ze altijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Episode van tienermoeders laten zien. Want die wil natuurlijk zonder condoom en vergeet regelmatig der pil.
halloquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze wil inderdaad zonder condoom zegt ze altijd.''Anders is het niet lekker''. Russisch roulette met je lul.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Geef ons haar nummer, laten we Stinho ontmaagden
Ja aandacht erbij houden Stijn en teruglezen en je ziet waaromquote:
Ja neukenquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
Ze is wel een eckte Feyenoorder, op fr12 stond ze ooit als ''dropje van de week'' of iets in die trant.
En dan boos worden omdat je duitser wordt genoemdquote:
Elke mongool op FR12 heeft dus op dr gefaptquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
Ze is wel een eckte Feyenoorder, op fr12 stond ze ooit als ''dropje van de week'' of iets in die trant.
Linkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord boys zijn gewoon simpele doelwitten voor zo'n meid, ze zien al snel iets als een prijs. of het nu 2e keus is of niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
kutmoffenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |