Die jij deed was ergerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
Ja steven deed het ook bij mij net.
kinderenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:44 schreef TwenteFC het volgende:
Vanmiddag op de achtergrond aanstaan, nu krijg ik dat hele kut lied niet meer uit mijn kop.
Zit ik niet meer hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Komt omdat je bij de hooligans zit he
Alleen de hooligans namen hem voor lief.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga het eerlijk toe, jij begint nu een haatcampagne terwijl het duidelijk het is.quote:
En vanwege dat akkefietje met dat schaap. Samen met zijn oom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee man, best zondequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
nou en goffetomme.
Heeft die gozert je nou al eens opgezocht eigenlijk?
Jupquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog een strafblad overgehouden aan die goede oude tijd?
Omgevallenflatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
nou en goffetomme.
Heeft die gozert je nou al eens opgezocht eigenlijk?
Van de Jan Janssen fietsquote:
Dat is nog erger hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Da's wel kut, daarom; alleen rellen in het buitenland.
quote:
2x SV gehadquote:
Maar daar krijg je geen strafblad voor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is nog erger hoor
Vrienden van mij zaten paar maanden vast in Duitsland terwijl ze niet eens in de buurt waren van de 'rellen' en dat omdat ze 'bekende' waren
Komt omdat hij eens een feyenoord heeft geslagen. de man kwam met zijn zin tot "Ik steek je" en toen had steven hem al voor zijn kankerbek geslagen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog een strafblad overgehouden aan die goede oude tijd?
Zo behandelen ze landgenoten ja. Voor ons zijn de struggles in Duitsland stuk harder.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen strafblad voor.
En als ze je al pakken dan krijg je gewoon een paar hoeken en mag je weg.
Gasten mogen 5jaar Duitsland niet in en 10jaar SV en gewoon strafblad ervoor hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen strafblad voor.
En als ze je al pakken dan krijg je gewoon een paar hoeken en mag je weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |