Kroewbesjquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat vieze hoerenloper
Het is HD-beeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Past die dikke kop van jou wel in beeld?
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Past die dikke kop van jou wel in beeld?
Dat niet, maar als hij uit alle foto's die online staan met deze komt aanzetten dan valt het toch wel tegen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar je zou d'r niet je bed uit trappen, toch?
Tjeuuuumig!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat vieze hoerenloper
Niet iedereen hanteert jouw jargon.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor: Ik word nu keihard in m'n aars genomen?
dat zou betekenen dat ik gay ben, dus neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor: Ik word nu keihard in m'n aars genomen?
Heel Dik-beeld?quote:
Goed begin van de vakantie was datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef SjaakBauer het volgende:
http://i.imgur.com/xR1UR.png
[..]
http://i.imgur.com/xR1UR.png
Nee hoor, GGMM is ook niet gay.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat ik gay ben, dus nee
Ja dan gaat Morph huilenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
veranderd de tt eens zonder wat te zeggen verder in : vbl ftw oid.
Je bent een softie geworden nu je blauw bent. Doe eens normaal.quote:
Jij weetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef E.H. het volgende:
[..]
Je bent een softie geworden nu je blauw bent. Doe eens normaal.
Of bied Yvonne haar diensten aan bij jou?
Het is 'biedt'.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef E.H. het volgende:
[..]
Je bent een softie geworden nu je blauw bent. Doe eens normaal.
Of bied Yvonne haar diensten aan bij jou?
Geen ideequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef Caland het volgende:
Maar Steven heb je nou ook id moeten opsturen om mod te worden?
Heb jij het gedaan ja?quote:
opsturenquote:
Ach de jochies zijn wat rebels vandaagquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat nare gedrag naar Stevenmac26 toe, vind ik not dun. Eerst is hij de beste vriend, nu vinden jullie hem een Spaanse Staker met een hooivork
In een snuggy voor de TV.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach de jochies zijn wat rebels vandaag
Zodra het weekend is en er weer voetbal is dan is iedereen weer normaal
Omdat we heus niet stoer vinden als je een bad-ass acteert. We zijn denk ik allemaal wel bereid je te accepteren zoals je daadwerkelijk bent.quote:
Ja, dan is iedereen pleite.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach de jochies zijn wat rebels vandaag
Zodra het weekend is en er weer voetbal is dan is iedereen weer normaal
Wedden dat je hier zaterdag of zondag bentquote:
Ik ben zo. Waar dan ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat we heus niet stoer vinden als je een bad-ass acteert. We zijn denk ik allemaal wel bereid je te accepteren zoals je daadwerkelijk bent.
Het is aan vanavond.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer tekenen van Donderdagavondterroravond
Zondagavond wieder.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wedden dat je hier zaterdag of zondag bent
Serieus. Zo reageer ik ook gewoon in het dagelijkse leven. En ja, ik kan ook normaal doen, zoals nu.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind, welk nummer is dat als ze het podium oplopen?
Waarom is de bond tegen vloeken nog niet langsgeweest?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef E.H. het volgende:
[..]
Serieus. Zo reageer ik ook gewoon in het dagelijkse leven. En ja, ik kan ook normaal doen, zoals nu.
Triest dat je je hele leven met zo'n masker op moet lopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef E.H. het volgende:
[..]
Serieus. Zo reageer ik ook gewoon in het dagelijkse leven. En ja, ik kan ook normaal doen, zoals nu.
Er wordt hier niet gevloekt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is de bond tegen vloeken nog niet langsgeweest?
Bel ze op zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is de bond tegen vloeken nog niet langsgeweest?
Venlo = Duitsland.quote:
Doe de groeten aan Juriaanquote:
Venlo valt nog wel mee, Roermond is echt gewoon duits.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef E.H. het volgende:
[..]
Bel ze op zou ik zeggen.
[..]
Venlo = Duitsland.
Is dat een masker, ja? Ok.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je je hele leven met zo'n masker op moet lopen.Hoop voor je dat je snel jezelf kan zijn.
Ik heb een zwaar leven achter de rug.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overduidelijk. Niemand is van zichzelf zo.
Oh no, he didn't.quote:
Ah vandaar. Klote voor je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:32 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik heb een zwaar leven achter de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |