Is al bijna 8 uur oud..quote:
Onder de G van GGMM in mijn Fok! archief staat nog welquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Iets met een masker, ja. Ben de rest vergeten.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je je hele leven met zo'n masker op moet lopen.Hoop voor je dat je snel jezelf kan zijn.
Waarom niet?quote:
Plaats dan betere foto's.quote:
Die scheldbrieven die mensen ook echt gaan typen aan Hugoquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die scheldbrieven die mensen ook echt gaan typen aan Hugo
Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:19 schreef Saind het volgende:
Jongens ik zit mobiel dus doet het allemaal maar half, doet dat plaatje van net het?
Dit was het.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder de G van GGMM in mijn Fok! archief staat nog wel
[..]
Mooie analyse. Die gozert denkt dat ik hier anders ben dan normaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je je hele leven met zo'n masker op moet lopen.Hoop voor je dat je snel jezelf kan zijn.
Ben je dan hetzelfde?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooie analyse. Die gozert denkt dat ik hier anders ben dan normaal.
Dat is toch vrij duidelijk, maar zoals gezegd; als jij er niet klaar voor bent om je echte persoonlijkheid te laten zien hier dan dring ik er niet verder op aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit was het.
[..]
Mooie analyse. Die gozert denkt dat ik hier anders ben dan normaal.
Is lastig voor hem.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Nederlands, kutkoerd. Snap er niks van.
Had bij jou net op tijd verandert, debiel.quote:
veranderd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had bij jou net op tijd verandert, debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |