quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'K denk dat vanaf morgen wel wat banen open gaan hoor.. en anders donderdag sowieso.. dan heb je dus nog donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag.. 4 dagen.
Hoe graag ik het ook wil, 'k ga niet met al die anita's het ijs opgelijk monsterlijk druk.. blèrende kutkinderen
Na zondag komt er een dooi periode aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
Oh hoi weermensen.
Ik ben zo, enorm, helemaal, gigantisch klaar met de winter.
Zien jullie het voor mij de komene tijd zonnig in, of kan ik rekenen op nog veel meer kou en sneeuw?
Den Haag.
En plaatjes van runs enzo snap ik niet.
met veel regenquote:Op donderdag 24 januari 2013 05:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Na zondag komt er een dooi periode aan
Blijft afwachten hoe sterk die dooi wordt...quote:Op donderdag 24 januari 2013 05:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Na zondag komt er een dooi periode aan
Als het meezit heb je vandaag en morgen wel wat zon, ben je daar tevreden meequote:Op donderdag 24 januari 2013 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
Oh hoi weermensen.
Ik ben zo, enorm, helemaal, gigantisch klaar met de winter.
Zien jullie het voor mij de komene tijd zonnig in, of kan ik rekenen op nog veel meer kou en sneeuw?
Den Haag.
En plaatjes van runs enzo snap ik niet.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, voortaan even opslaan en opnieuw uploaden. Nu hebben we er niet zoveel meer aan.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:52 schreef INViCTuS het volgende:
Dat wil ik ook wel hier.....onderstaande is ook wel leuk
Nou en? Ik teken er voor.quote:
Ik ook hoor, heb er meestal toch nooit last vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:30 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Nou en? Ik teken er voor.
Lijkt me geweldig om eens mee te maken.
Beetje egoistisch, is het niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, heb er meestal toch nooit last van.
Kloptquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Beetje egoistisch, is het niet.
2 maart idd, en dan de nacht van 3 -> 4 maart -20.4quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:59 schreef Blik het volgende:
Die 50 cm in maart 2005 was echt heerlijk
Haha, geweldig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:01 schreef INViCTuS het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eeuwd_vijvertje.html
Vorig jaar was 't kouderquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2 maart idd, en dan de nacht van 3 -> 4 maart -20.4
Heerlijk warm zonnetje hier, ramen openquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Vanmiddag: Koude lucht uit noordoosten ontmoet warmere lucht van zee. Kans op dooi in het westen dus
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Vanmiddag: Koude lucht uit noordoosten ontmoet warmere lucht van zee. Kans op dooi in het westen dus
"IK ZEI HET NOG HE!"quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:01 schreef INViCTuS het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eeuwd_vijvertje.html
Toen heb ik 's nachts nog een wandeling gemaakt, geen idee waarom eigenlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2 maart idd, en dan de nacht van 3 -> 4 maart -20.4
Mooizo, en flink pompen graag want het is hier nog zeiknat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Pino112 het volgende:
De gemalen gaan zondag weer aan..
http://nos.nl/artikel/465802-gemalen-vanaf-zondag-weer-aan.html
Nogal logisch..quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Pino112 het volgende:
De gemalen gaan zondag weer aan..
http://nos.nl/artikel/465802-gemalen-vanaf-zondag-weer-aan.html
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
Mooizo, en flink pompen graag want het is hier nog zeiknat.
Ik zeg ook niet dat jij zegt dat het onlogisch is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onlogisch is.
Verdommequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij zegt dat het onlogisch is.
[ afbeelding ]
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:05 schreef Lemans24 het volgende:
Het ijs blijkt bar slech te zijn tijdens die toertocht in het noorden.
Zo eindigt deze winterprik dus.
Maar wel lekker warm. 10-15 graden warmer dan vandaag, kan het raam weer vaker open, heerlijk!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:08 schreef INViCTuS het volgende:
Ja KAK, en de rest van de week wordt het dus nat en winderig. Jottem die dooi...
Hoe kom je daarbij? Er is minimaal(echt minimaal)regen terug te bekennen op de pluim, qua wind is het misschien een zuchtje harderquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:08 schreef INViCTuS het volgende:
Ja KAK, en de rest van de week wordt het dus nat en winderig. Jottem die dooi...
Herfstweer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:08 schreef INViCTuS het volgende:
Dat ook, zag gisteren de fijnstofkaart en het smogbericht. Die ''gezonde'' koude lucht uit het oosten is sterk vervuild door al die oostblokfabrieken..quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:12 schreef Lemans24 het volgende:
Die smog neemt dan ook eens af. De lucht is echt niet schoon, momenteel.
Precies.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat ook, zag gisteren de fijnstofkaart en het smogbericht. Die ''gezonde'' koude lucht uit het oosten is sterk vervuild door al die oostblokfabrieken..
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Maar wel lekker warm. 10-15 graden warmer dan vandaag, kan het raam weer vaker open, heerlijk!
Maandag en dinsdag 12 graden
Als je hier ziek van word, word je ook ziek van een niet goed afgewassen stuk bestek.. dan heb je écht een lage weerstand.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geweldig he dat Nederland... Volgende week weer iedereen beroerd en doodziek
Heejoh ik heb op facebook gezegd dat het 12 gaat worden maandag. Nu lacht iedereen me uit. DUS IK HOU JE HIER AAN JAquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Maar wel lekker warm. 10-15 graden warmer dan vandaag, kan het raam weer vaker open, heerlijk!
Maandag en dinsdag 12 graden
Een week sneeuw is een heerlijke winter in het westenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:10 schreef kepler het volgende:
Iets van -8 in Den Haag met >10 cm sneeuw (wat er al meer dans een week ligt!)
Heerlijke winter!
Zo vaak maken we dat niet mee hierquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:22 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Een week sneeuw is een heerlijke winter in het westen![]()
.
De winter is nog niet klaar. Bovendien zijn, (als ik me niet vergis) de meeste Elfstedentochten in februari gereden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:27 schreef Againzender het volgende:
OK, ff de ouwe lul hier.....
Begin 1985 kregen we opeens flink vriesweer. En niet zo'n beetje ook. Met een laag sneeuw er bij dook de tempreatuur omlaag naar de -20 op veel plaatsen. Wel klote-ijs door die sneeuw, en uiteindelijk geen Elfstedentocht. Was maar goed ook, op de eventuele dag dat het kon stond er een paar cm water op het ijs in Leeuwarden.
Daarna: dooi. De flinke ijsvloer (veel dikker dan nu, dat wel) dooide langzaam weg, maar in februari knalde opeens de droge vorst vanuit het oosten er in. Het water was nog koud, met ijsresten, en ik stond volgens mij met drie dagen weer op het ijs, en later kwam die Tocht er ook
Het is nog januari mensen, februari kan echt verdomd koud zijn!
Dit vind ik echt onbegrijpelijk. Regen kun je het hele jaar nog krijgen. Sterker nog: het grootste deel van het jaar krijgen we ook regen. Mag het dan tenminste een paar weken lekker winteren?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk, ik hoop het echt. Ik begrijp echt niet wat mensen aan die kou vinden. Dan nog liever regen.
Het regent in Nederland echt niet zo vaak als jij denkt, hooguit 1/8 van de tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit vind ik echt onbegrijpelijk. Regen kun je het hele jaar nog krijgen. Sterker nog: het grootste deel van het jaar krijgen we ook regen. Mag het dan tenminste een paar weken lekker winteren?
Tegenwoordig betekent oostenwind smog, dus hoop er maar niet op. Gewoon lente, met een hoofdletter L,quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:27 schreef Againzender het volgende:
Begin 1985 kregen we opeens flink vriesweer. En niet zo'n beetje ook. Met een laag sneeuw er bij dook de tempreatuur omlaag naar de -20 op veel plaatsen. Wel klote-ijs door die sneeuw, en uiteindelijk geen Elfstedentocht. Was maar goed ook, op de eventuele dag dat het kon stond er een paar cm water op het ijs in Leeuwarden.
Daarna: dooi. De flinke ijsvloer (veel dikker dan nu, dat wel) dooide langzaam weg, maar in februari knalde opeens de droge vorst vanuit het oosten er in. Het water was nog koud, met ijsresten, en ik stond volgens mij met drie dagen weer op het ijs, en later kwam die Tocht er ook
*dansje doet*quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Gewoon lente, met een hoofdletter L
Die grijze kleur in sneeuw en op de auto, is dat pure luchtvervuiling die we normaal niet zien, of is dat iets anders? Stof/zand kan het mijns inziens niet zijn als het volledige oppervlak met sneeuw bedekt is. Wat dan wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:24 schreef BradleyQ het volgende:
Dinsdag elf graden! Eindelijk van die grijze drek en vieze schoenen af.
(niet dat ik iets tegen sneeuw heb)
Ik hoop het.... maar mijn hoop wordt met de dag minder...quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:27 schreef Againzender het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:26 schreef Coelho het volgende:
[..]
Die grijze kleur in sneeuw en op de auto, is dat pure luchtvervuiling die we normaal niet zien, of is dat iets anders? Stof/zand kan het mijns inziens niet zijn als het volledige oppervlak met sneeuw bedekt is. Wat dan wel?
Bron.quote:Het ontstaan van een ijskristal begint met een stofdeeltje. Zo'n stofdeeltje wordt een ent genoemd. Het kan zout, zand, een kleideeltje, vulkanische as of industrieel stof zijn. Hieraan hechten de watermoleculen zich als kristalletjes.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hoop het.... maar mijn hoop wordt met de dag minder...
Nee! Altijd zomer graagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:41 schreef ondeugend het volgende:
seizoenen moeten toch doen waar ze voor staan?
Mijn advies is emigreren naar Afrika... altijd zomer.quote:
Graag hoor!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mijn advies is emigreren naar Afrika... altijd zomer.
Februari en april waren de laatste jaren een aantal keer recordwarm, het begint als normaal te voelen. Bovendien weten we ook dat juni t/m augustus vaak in het water vallen, dus wordt de hoop gevestigd op zomer in het voorjaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:41 schreef ondeugend het volgende:
In januari lente willen... in april zomer willen
Jullie tijdklok staat niet goed ingesteld.
seizoenen moeten toch doen waar ze voor staan?
Als je nu lente zou krijgen zit er in de zomer geen blad meer aan de boom.
De regen gaat wel meevallen, hooguit een paar dagen. En zo zonnig is het niet geweest tijdens de vorstperiode, dus bewolking en 11 graden vind ik prima.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:23 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Van mij mag het inderdaad nog wel even koud blijven, met sneeuw en ijspret. De winter duurt officieel namelijk nog een flink aantal weken en van dat natte kwakkelweer hebben we al vaak genoeg. Plus ik durf te wedden dat veel mensen die nu het hardst roepen van 'joepie, dooi, 11 graden volgende week', ook diegene zijn die als eersten weer gaan zeuren over de regen.
Jij hebt het gewoon koud binnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De regen gaat wel meevallen, hooguit een paar dagen. En zo zonnig is het niet geweest tijdens de vorstperiode, dus bewolking en 11 graden vind ik prima.
Denk je? Het is 14 graden warmer dan buitenquote:
Godver dat ga je niet menenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:18 schreef GekkePoes het volgende:
Zaterdag ochtend weer sneeuw?
[ afbeelding ]
het is in a'dam hartstikke zonnigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:27 schreef Lemans24 het volgende:
En zo zonnig is het niet geweest tijdens de vorstperiode, dus bewolking en 11 graden vind ik prima.
Drie vlokjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:52 schreef minthy het volgende:
Het sneeuwt hier weer... (omg Ommen/Hardenberg)
Sneeuwquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is alweer gestopt ja. En doe eens lief
3 tot 5 cmquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
HTM heeft aangekondigd morgen sneeuw net te rijden
ben benieuwd of Den Haag sneeuw krijgt
Overgaand in regen.. aiquote:
Reken er maar op.. hier in het oosten is het al erg glad op ongestrooide stukken. Echt van die aangevroren hompen ijs op de wegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens een puinzooi worden..
Hier ook het oosten ja. 0529 representquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Reken er maar op.. hier in het oosten is het al erg glad op ongestrooide stukken. Echt van die aangevroren hompen ijs op de weg
Kom maar gauw door met die dooi, daarna kan het weer alle kanten op. Dit is ook maar niks
026 shab mattiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier ook het oosten ja. 0529 represent
M'n ma moet nog weg, maar beter wordt die wedstrijd ff afgelast.
026 present.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
026 shab mattie
Waar spelen ze nu nog dan? Voetbal zal het niet zijn want de velden(hier in ieder geval) zijn niks meer waard door de vorst en de sneeuw
Zwemmen, maar het feit blijft dat er allerlei kinderen over de weg moeten enzulks.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
026 shab mattie
Waar spelen ze nu nog dan? Voetbal zal het niet zijn want de velden(hier in ieder geval) zijn niks meer waard door de vorst en de sneeuw
Ah zo, ja inderdaad. Hordes huismoeders met koters in de Opel Zafira. The horrorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zwemmen, maar het feit blijft dat er allerlei kinderen over de weg moeten enzulks.
Die core. Arnhem jeweet. Jij komt uit w'voort toch?quote:
Mjah, mijndes niet, official enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah zo, ja inderdaad. Hordes huismoeders met koters in de Opel Zafira. The horror
Ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah zo, ja inderdaad. Hordes huismoeders met koters in de Opel Zafira. The horror
[..]
Die core. Arnhem jeweet. Jij komt uit w'voort toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |