Trusten en jij ook Saind.quote:
Heb geen BO2 manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Steven heb jij je PS3 nog? Let's go Black Ops II dan!
Kut Stijn ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef GGMM het volgende:
Kun je wat meer zuurkool-plaatjes in de OP zetten? Het is wel erg karig zo.
Ja en tijd vinden om te kunnen spelenquote:
Volgend jaar pasquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
Steven, mag je dit jaar weer naar Defqon?
Moet je ook niet spellen als Skyrim etc. gaan kopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en tijd vinden om te kunnen spelen
Die heb ik dan ook niet, je denkt nu aan Drizztquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je ook niet spellen als Skyrim etc. gaan kopen
Niets mis met SKyrim.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je ook niet spellen als Skyrim etc. gaan kopen
Schadequote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Stylo, ben ik geslaagd? Zelfs Nicki Minaj erin gekregen.
Wat heb je dan gekocht? Jij had toch laatst paar nieuwe games gekocht?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heb ik dan ook niet, je denkt nu aan Drizzt
Nee manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heb je dan gekocht? Jij had toch laatst paar nieuwe games gekocht?
Hoeveel virussen ik wel niet binnen heb gekregen voordat een free Turkey Athem werkte.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ook ff een leuke woordgrap gemaakt.
Amerikanen hebben het zwaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.havocscope.com/black-market-prices/cocaine-prices/
Christus
Behoorlijk jaquote:
Ook de hoeren?quote:
Is dat nou een ja of een nee?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn genoeg banen en te weinig mannen.
Maar de kronenkoers van zowel Noorwegen/Zweden ligt ongunstig ten opzichte van de Euro. Dus al met al ben je duur uit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat nou een ja of een nee?
Ninja edit
Ooit in Noorwegen geweest voor Rosenborg-Ajax...quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar de kronenkoers van zowel Noorwegen/Zweden ligt ongunstig ten opzichte van de Euro. Dus al met al ben je duur uit.
Heb je een zus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:03 schreef mrstylo het volgende:
Waar zijn de lekkerste hoeren Steven?
quote:
Als je in die landen moet betalen voor sex, dan ben je echt spuug - en spuuglelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar de kronenkoers van zowel Noorwegen/Zweden ligt ongunstig ten opzichte van de Euro. Dus al met al ben je duur uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je in die landen moet betalen voor sex, dan ben je echt spuug - en spuuglelijk.Als je moet betalen voor sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Al je geld zit in je woontboot tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Gelukkig heeft Smoofie geen geld ervoor.
[..]
Als je in die landen moet betalen voor sex, dan ben je echt spuug - en spuuglelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
hookers.nlquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:03 schreef mrstylo het volgende:
Waar zijn de lekkerste hoeren Steven?
Zat jij of je oom nou op secondlove.nl?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar daar is het echt te makkelijk...
schoonpaquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zat jij of je oom nou op secondlove.nl?
Whuuuuuuuuutquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zat jij of je oom nou op secondlove.nl?
quote:
hookersquote:
Auw.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zag er mailtjes van in zijn gmail
Ja dat vertelde je toenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zag er mailtjes van in zijn gmail
[..]
Als je in die landen moet betalen voor sex, dan ben je echt spuug - en spuuglelijk.Niet doen, neem mij gewoon aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is geen gezicht man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hookersthecourtesanclub.com/, je moet wel style hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik weet niet of het spam was of echt, maar ze begonnen wel met zijn naam: Beste schoonpa van Raja, op basis van jouw profiel blablabla...quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is geen gezicht man.ja weet niet, schijnt een exotische mensensoort te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Dan moet het wel echt geweest zijn man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het spam was of echt, maar ze begonnen wel met zijn naam: Beste schoonpa van Raja, op basis van jouw profiel blablabla...
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hookersthecourtesanclub.com/, je moet wel style hebben.
Anders ga je even naar die pagina toe...quote:
al die quote-500 leden huren ze daar.quote:
Hoe kom je erbij dat ik kkj zwanger heb gemaaktquote:
Gewoon een nieuwe account aanmaken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar GGMM. Een naamsverandering op Fok! is dus onmogelijk? Zelfs in de FUT reeks reageren ze niet meer op mijn filmpjes.
Ik gewoon via hookers hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
al die quote-500 leden huren ze daar.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet het wel echt geweest zijn man.
Ach, het zou niemand verbazen in elk geval. Er duiken regelmatig halfbroers en zussen van mijn vrouw op...quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet het wel echt geweest zijn man.
Gelijk weer zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders ga je even naar die pagina toe...
Ik hoorde dat ze zwanger was en wist dat jullie gingen meeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik kkj zwanger heb gemaakt
Noh manquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze zwanger was en wist dat jullie gingen meeten.
Lekker in deze koude tijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noh man
Wel met paonnetjetonnetje
Heel het jaar door is ze heetquote:
Schijnt dat die meisjes ook niet worden geneukt voor dat geld _o-quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 2500 dollar mag je het zelfs een Date noemen
Waar ben je al die tijd stinkerd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel het jaar door is ze heet
Dus... je betaalt extra en dat mens blijft na de sex? Doet ze dan ook nog iets nuttigs, zoals m'n hemden strijken ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 2500 dollar mag je het zelfs een Date noemen
Andere deals wel, maar deze niet. Seks op de eerste date is nou eenmaal vulgair.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat die meisjes ook niet worden geneukt voor dat geld _o-
werken noemen ze hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar ben je al die tijd stinkerd?
Ze houdt de warmte goed vast ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel het jaar door is ze heet
Oke manquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wat je niet ziet is dat Hofs springt op deze foto.
Keukentrapjequote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
is dat die Kelly-man?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ok?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof het niet. Ziet er gewoon uit als een Arnhemse kankerhoer.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niet haten op AtaTurkquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doe je nou weer Steven na kutturk
Hoax, Hofs kan niet praten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hofs, die was ik al helemaal vergeten. Ik zal mij nooit het interview met hem vergeten waarin hij vertelde hoe hij en zijn vrouw samen series keken zodat zij dingen kon vertalen en uitleggen
Snap je bericht echt niet. Daarom mijn vraagteken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doe je nou weer Steven na kutturk
Rustig aan. Gewoon nog een keer je nieuwste productie bekijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap je bericht echt niet. Daarom mijn vraagteken.
Misschien moet Don mij hierbij helpen.
Nicky Hofs is een kleine laaf, dus om een vrouw op deze wijze te kunnen kussen, dient hij te springen of op een trapje te staan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap je bericht echt niet. Daarom mijn vraagteken.
Misschien moet Don mij hierbij helpen.
Oooooooooh.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nicky Hofs is een kleine laaf, dus om een vrouw op deze wijze te kunnen kussen, dient hij te springen of op een trapje te staan.
Ben bloj toe veel te glad buiten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
werken noemen ze het
Zou je eens moeten proberen ipv je wajong
Misschien begrijp je het nuquote:
Over iemand afkomst maak je geen grappen man. Ook Marokkanen hebben hun trotsquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien begrijp je het nu
Nicky Mahkemesi küçük doyurmak olduğunu, öpmek için bu şekilde bir kadın, o merdivene atlamak ya da durmak gerekir yüzden.
Welk woord is laaf?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nicky Mahkemesi küçük doyurmak olduğunu, öpmek için bu şekilde bir kadın, o merdivene atlamak ya da durmak gerekir yüzden.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over iemand afkomst maak je geen grappen man. Ook Marokkanen hebben hun trots
Zoek eens op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hofs, die was ik al helemaal vergeten. Ik zal mij nooit het interview met hem vergeten waarin hij vertelde hoe hij en zijn vrouw samen series keken zodat zij dingen kon vertalen en uitleggen
Oh. Hahahahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan niet man. Haar snor haren gaan dan aan die rol vast zitten, dus gaat het niet meer draaien.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Je Turkse moeder aan een shoarmarol, mafketel.
doyurmak,quote:
Oke Ibnequote:
Krijgt hij nu ook zo'n groepje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok vanaf nu is Stylo onze FOK!doyurmak.
Ik heb net zelf al een boterham gesmeerd, daar heb ik Stylo niet voor nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok vanaf nu is Stylo onze FOK!doyurmak.
een posse? Misschien mag hij die van Babel lenenquote:
ken je die smurfen van de efteling?quote:
Niet alleen het haar daar baart mij zorgen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
nee jouw moeder dan.
Met haar snor.
Goede comeback.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
nee jouw moeder dan.
Met haar snor.
Tot over een kwartiertje.quote:
Huh?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ken je die smurfen van de efteling?
bir orospunun oğluquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet alleen het haar daar baart mij zorgen.
Jouw moeders punani is heel Bijlmer langs geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet alleen het haar daar baart mij zorgen.
Probeer gekke kaaskop eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
Dit kan niet kloppen...
[ afbeelding ]
deli silindir başlıquote:
Haha. Ze klaagden tenminste niet over overmatig snor,arm,been,rug en schaamhaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw moeders punani is heel Bijlmer langs geweest.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
Dit kan niet kloppen...
[ afbeelding ]
Ze gaan te ver Stylo. Je weet dat je Yvonne altijd kunt DM'en he. Zij heeft een zwak voor Turken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw moeders punani is heel Bijlmer langs geweest.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha. Ze klaagden tenminste niet over overmatig snor,arm,been en schaamhaar.
Maar mijn moeder heeft tenminste een normale neus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha. Ze klaagden tenminste niet over overmatig snor,arm,been,rug en schaamhaar.
Heb al DM gestuurd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze gaan te ver Stylo. Je weet dat je Yvonne altijd kunt DM'en he. Zij heeft een zwak voor Turken.
Annen bir kirli kokuşmuş fahişequote:
Bijlerboys nachtdienst?quote:
Hahha, de haakneuzen bij jouw volk zijn een stuk erger merk ik altijd op als ik ff langs moslimland in Zdam fiets.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar mijn moeder heeft tenminste een normale neus.
[..]
Heb al DM gestuurd.
Nee je moeder is erquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Opmerkelijke vertaling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Annen bir kirli kokuşmuş fahişe
Mijn tentamens staan voor de deur met ziek veel posts de afgelopen 2 dagen als resultaatquote:
Je post hier of je ben op Brazzers bezig, hoe dan ook studeren doe je niet...quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn tentamens staan voor de deur met ziek veel posts de afgelopen 2 dagen als resultaatAllemaal RonDaja zijn schuld.
Hoezo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik moet morgen om half 8 bij de orthopeed zijn.
Zijn lustspier wordt niet meer slap sinds de aanraking van een knappe blonde zuster zo'n 6 jaar geleden.quote:
Oh was met O&N beetje lam dus gevallen, kniebanden verrekt.quote:
Oh best erg dan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh was met O&N beetje lam dus kniebanden verrekt.
Maar waarschijnlijk zit er nu een slijmbeursontsteking in.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn lustspier wordt niet meer slap sinds de aanraking van een knappe blonde zuster zo'n 6 jaar geleden.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn lustspier wordt niet meer slap sinds de aanraking van een knappe blonde zuster zo'n 6 jaar geleden.
Nog meer tentamens? Welk jaar zat je ook alweerquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn tentamens staan voor de deur met ziek veel posts de afgelopen 2 dagen als resultaatAllemaal RonDaja zijn schuld.
Een gesprek met een klant via whatsapp? Order halfje sos en 3 gele ferraris?quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:50 schreef Typisch het volgende:
Terwijl ik in gesprek ben op whatsapp met een klant met Southampton een game begonnen in fm13.![]()
Verveel mij.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een gesprek met een klant via whatsapp? Order halfje sos en 3 gele ferraris?
Southamptonquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:50 schreef Typisch het volgende:
Terwijl ik in gesprek ben op whatsapp met een klant met Southampton een game begonnen in fm13.![]()
Verveel mij.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus ik sta te springen hier op de muziek worden me ouders wakker
Toch snap ik dit niet, als ik hyper en druk ben ga ik echt niet rustig op een forum posten hoe hyper ik wel niet ben... Daar ben ik dan niet rustig genoeg voor.quote:
Ik ken geen stress.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Toch snap ik dit niet, als ik hyper en druk ben ga ik echt niet rustig op een forum posten hoe hyper ik wel niet ben... Daar ben ik dan niet rustig genoeg voor.
Ja dat doet ie lekker ja. Hij lokte het sowieso wel uit, hij ligt alleen maar tijd te rekken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat ballenjochie maakt er ook echt een geweldige show van
Dat jochie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een lichte stijging in de populariteit van z'n twitter account.
Ja, dit was een half uurtje na de wedstrijd al, kijk maar wat het nu is...quote:
twitter:CHARLIEM0RGAN twitterde op woensdag 23-01-2013 om 18:33:15The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting reageer retweet
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Typisch het volgende:
twitter:CHARLIEM0RGAN twitterde op woensdag 23-01-2013 om 18:33:15The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting reageer retweet
Was dat serieus nog voor de wedstrijd ook?!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft het wel waargemaakt.
Yepquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was dat serieus nog voor de wedstrijd ook?!!Wat een eindbaas.
De fuk is dit nou weerquote:Het Openbaar Ministerie in België heeft de nationaliteiten van 7 van de 8 verdachten van de mishandeling in Eindhoven bekendgemaakt. Drie daarvan zijn Nederlands, vier hebben de Belgische nationaliteit. Een verdachte heeft een andere nationaliteit, maar die wilde het OM niet bekend maken, meldt het ANP.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bradford City ook mooi zeg![]()
[ afbeelding ]
Dat stadion
Bij jou?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Tjacka het volgende:
Meniscus bij knie geklapt.
Moet operatief hersteld worden.
Fucked up man, sterkte er meequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Tjacka het volgende:
Vind het wel een beetje late conclusie van de dokter loop er al dik 3 weken mee...quote:
Typisch in dit kut land, eerst een week blauwe pilletjes dan een week rooie, als het dan nog niet over is gaan ze nog eens kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje late conclusie van de dokter loop er al dik 3 weken mee...
Even in gewone mensentaal: dit betekent dat alle sneeuw dinsdag weg is en ik weer normaal kan motorrijden toch, in plaats van zo krampachtig als de tering?quote:
Ik heb 3 maanden met een afgescheurde kruisband gelopen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje late conclusie van de dokter loop er al dik 3 weken mee...
Hadden zij hem gescheurd voor je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden met een afgescheurde kruisband gelopen.
kanker dokters
Nee, dat heeft een kniebotsing gedaan met een of andere kut mongool uit Brielle.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hadden zij hem gescheurd voor je?
quote:
Komt niks goeds uit Zeeland...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat heeft een kniebotsing gedaan met een of andere kut mongool uit Brielle.
Terror Jaap?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat heeft een kniebotsing gedaan met een of andere kut mongool uit Brielle.
bolussenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik faal sowieso, Brielle is nog Zuid-Holland...
Wel een leuk stadje/dorpje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik faal sowieso, Brielle is nog Zuid-Holland...
tiswat...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Saind het volgende:
Kom net bij de appie, hebben ze nog een heel schap met van die vegters nieuwjaarsrolletjes staan
Ten eerste, wtf het is bijna februari
Ten tweede, wtf dit is Brabant die dingen zijn toch Gelders?
Die mensen verdienen echt een paar klappen..quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Saind het volgende:
Kom net bij de appie, hebben ze nog een heel schap met van die vegters nieuwjaarsrolletjes staan
Ten eerste, wtf het is bijna februari
Ten tweede, wtf dit is Brabant die dingen zijn toch Gelders?
Ik heb zo'n vakkenvuller voor z'n bakkes geslagen met een doos vegters' rolletjes. Ze waren te licht dus hij was niet echt onder de indruk maar ik denk dat de boodschap duidelijk was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen verdienen echt een paar klappen..
heb je ook in zijn kont geplast?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vakkenvuller voor z'n bakkes geslagen met een doos vegters' rolletjes. Ze waren te licht dus hij was niet echt onder de indruk maar ik denk dat de boodschap duidelijk was.
Ben ik een overduidelijke allochtoon als ik zeg dat ik niet weet wat vegters rolletjes zijn?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vakkenvuller voor z'n bakkes geslagen met een doos vegters' rolletjes. Ze waren te licht dus hij was niet echt onder de indruk maar ik denk dat de boodschap duidelijk was.
Neh die shit is gewoon ontzettend Gelders, zie je eigenlijk nergens anders. Vandaar dat ik wat verbaasd was ze hier te zien. Wel logisch dat ze er nog een miljoenmiljard over hebben van O&Nquote:
Die zijn baas man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh die shit is gewoon ontzettend Gelders, zie je eigenlijk nergens anders. Vandaar dat ik wat verbaasd was ze hier te zien. Wel logisch dat ze er nog een miljoenmiljard over hebben van O&N
Zijn deze units, moet je vullen met slagroom, best te snaaien
[ afbeelding ]
Wut 3 maanden,quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden met een afgescheurde kruisband gelopen.
kanker dokters
Is hun manier om te zeggen dat ze weer voedselhulp nodig hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:13 schreef Saind het volgende:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE90N03I20130124
fijne gasten daar
Vroeg of laat flikkert die raket een keer omver en blazen ze hun eigen land opquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hun manier om te zeggen dat ze weer voedselhulp nodig hebben
Gasten van Vice zijn er laats geweest, kwamen er vrij makkelijk in.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vroeg of laat flikkert die raket een keer omver en blazen ze hun eigen land op![]()
Hopelijk wel nadat ik daar een keer op vakantie ben geweest.
Je krijgt gewoon visum als Nederlander hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Gasten van Vice zijn er laats geweest, kwamen er vrij makkelijk in.
Als je de Chinezen van het consulaat in Shenyang wat dollars passt vliegen ze je er zo naartoe
Hoe dat dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon visum als Nederlander hoor.
Aanvragen. Je bent wel verplicht 2 gidsen (bewakers) met je mee te nemen.quote:
Ahja die ben ik al eens tegengekomen ergens, tof inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aanvragen. Je bent wel verplicht 2 gidsen (bewakers) met je mee te nemen.
Dit is een supervet verhaal: http://vienna-pyongyang.blogspot.nl van een Oostenrijker die zonder aanvraag via een route die eigenlijk verboden is voor Westerlingen is binnen gekomen, bijna 2 dagen zonder gidsen rond kunnen kijken. Afsplitsing van de Moskou - Peking express. Echt tof om te lezen
Echt een debieltjequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.53x12.com/do/show?page=article&id=126
Ferrari.
Staan ook best wat reisverhalen van Nederlanders op het internet. Ook zo'n dude die 2, volgens de ambassade van NK, engelstalige gidsen bij had. Zij samen natuurlijk nederlands praten denkend dat ze het niet snappen, na 2 weken zegt die gids als er een eekhoorn over steekt: "Eekhoorn!"quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja die ben ik al eens tegengekomen ergens, tof inderdaad
Hij doet het wel knap op zich, ze hebben volgens mij gewoon nog nooit wat bewijs tegen hem gevonden. Alleen maar verklaringen van wielrenners.quote:
Tegen Ferrari? Heb je die mailwisseling tussen hem en Lance al gelezen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij doet het wel knap op zich, ze hebben volgens mij gewoon nog nooit wat bewijs tegen hem gevonden. Alleen maar verklaringen van wielrenners.
Tussen zijn zoon ja? Daar hebben ze het nooit over doping volgens mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen Ferrari? Heb je die mailwisseling tussen hem en Lance al gelezen?Is een aanrader!
Volgens mij stond er wel meer in, maar kan het niet meer voor de geest halen. Wat ik nog wel weet is dat Lance toen meer Watt trapte in een training dan het gemiddelde waarmee Hesjedal de giro won afgelopen jaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tussen zijn zoon ja? Daar hebben ze het nooit over doping volgens mij.
Ik heb toen wel alles gelezen ja, zadeltje wat omhoog en wat andere tips. Niks ergs.
En Ferrari heeft vroeger ongetwijfeld zijn contactjes gehad bij de Italiaanse justitie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij stond er wel meer in, maar kan het niet meer voor de geest halen. Wat ik nog wel weet is dat Lance toen meer Watt trapte in een training dan het gemiddelde waarmee Hesjedal de giro won afgelopen jaar![]()
![]()
Betalingen richting Ferrari zeggen natuurlijk ook genoeg. Maar je hebt wel gelijk, hij weet justitie beter te ontwijken dan vele anderen
Tot tranen geroerd zelfs. Kreeg ik buiten Fok! maar zoveel waardering.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil jullie graag introduceren met deze creatie van mijzelf:
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xwzsoe]afbeelding ]
Tribute to Littlerabbit maakt
pakjes open - Ultimate edition HD[/url]
De video is officieel goedgekeurd door Littlerabbit.
Ja klopt ja, hij zou het moeten kunnen winnen enzo. Vond het ook wel mooi om te lezen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij stond er wel meer in, maar kan het niet meer voor de geest halen. Wat ik nog wel weet is dat Lance toen meer Watt trapte in een training dan het gemiddelde waarmee Hesjedal de giro won afgelopen jaar![]()
![]()
Betalingen richting Ferrari zeggen natuurlijk ook genoeg. Maar je hebt wel gelijk, hij weet justitie beter te ontwijken dan vele anderen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ontzettende heldquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zieke skills man. Als ik deze op FB embed kan ik dan bezoek verwachten van Buma Stemra?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Strootgod, even de overige pakjes openen. Duimen jullie voor mij.
Edit: EERSTE PAKJE IS DIRECT RAAK
cue de muziek maar vastquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Strootgod, even de overige pakjes openen. Duimen jullie voor mij.
Edit: EERSTE PAKJE IS DIRECT RAAK
Buma Stemra zijn diehard Nicki Minaj fans dus ik zie niet in waarom zijn vijandig tegenover deze video zouden staan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zieke skills man. Als ik deze op FB embed kan ik dan bezoek verwachten van Buma Stemra?
Oké. Ik waag het er op. Thanks.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buma Stemra zijn diehard Nicki Minaj fans dus ik zie niet in waarom zijn vijandig tegenover deze video zouden staan.
Als ik in Oss zou wonen had ik hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.ns.nl/storingen/detail.form?storingId=prio-38225
Weer zo'n mongool gesprongen
Ik ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik in Oss zou wonen had ik hetzelfde gedaan.
Ik ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Reageer nou op m'n NS trein op een Noord-Koreaanse ansichtkaart johquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geinig, zo'n NS trein op een Noord-Koreaanse ansichtkaart joh.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Reageer nou op m'n NS trein op een Noord-Koreaanse ansichtkaart joh
Wel hèquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geinig, zo'n NS trein op een Noord-Koreaanse ansichtkaart joh.
Volgens mij zie ik ook een oude Amsterdamse tram.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Reageer nou op m'n NS trein op een Noord-Koreaanse ansichtkaart joh
Hmm geloof dat dat een Russische isquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik ook een oude Amsterdamse tram.
Mooi man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Johannes ik krijg die overgangen niet in een filmpje![]()
Naja, mijn carriere was eigenlijk over. Maar ik had niet kunnen voorzien dat God al in het eerste pakje zou zitten.
Dat wil ik niet zeggen. Het is meer... Tja, hoe moet ik het zeggen... Het is eigenlijk gekomen nadat die gozer tegen jou zei; 'Als ik een wijf was geweest had ik je geneukt.' Voelt in één keer gewoon vreemd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel hè
Ik voel me vandaag een beetje buitengesloten jongens, vinden jullie m'n posts niet tof ofzo?
Je hebt wel echt een sterk geheugen, zulke posts van anderen onthoud ik zelden langer dan een half uur. En gister heb ik toch stoer gepraat over een chick die ik heb gedaan uit Ierland?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Het is meer... Tja, hoe moet ik het zeggen... Het is eigenlijk gekomen nadat die gozer tegen jou zei; 'Als ik een wijf was geweest had ik je geneukt.' Voelt in één keer gewoon vreemd.
Toen is er hier een groeps-DM uitgegaan om jou voorlopig iets meer te negeren totdat je weer een masterlijke post maakt die niet heel erg gay klinkt. Iets met tampeloeris en warme liefdesgrot. Ik heb nog geprotesteerd maar het was redelijk unaniem.
Het hoge woord is er gelukkig uit. Pfff.
Ik heb er helemaal geen verstand van man. Ik denk, ik zeg ook eens wat buiten mijn enorme algemene kennis kader ligt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmm geloof dat dat een Russische is
Dat klopt ja. Die uit Killarney? Maar dat geloofde eigenlijk niemand.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt wel echt een sterk geheugen, zulke posts van anderen onthoud ik zelden langer dan een half uur. En gister heb ik toch stoer gepraat over een chick die ik heb gedaan uit Ierland?
Godverdomme het gaat niet lekker hier. Ik ga maar weer studeren misschien gaat dat beterquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Die uit Killarney? Maar dat geloofde eigenlijk niemand.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme het gaat niet lekker hier. Ik ga maar weer studeren misschien gaat dat beter
Soms is de boodschap van de film belangrijker dan de cgi.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Naja, mijn carriere was eigenlijk over. Maar ik had niet kunnen voorzien dat God al in het eerste pakje zou zitten.
Wie de fuk ben jij danquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooie treintjes hoor.
Dus eigenlijk rijden we in Koreaanse treinen.
En wij moeten geloven dat jij zo met iemand uit Montenegro gedaan hebt?quote:
Krijg je aandacht, is het nog niet goed.quote:
We zijn allemaal kloons van Rens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je het niet weet zal het wel een kloon van Rens zijn.
VI HOOLIGANSquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We zijn allemaal kloons van Rens.
Wtfquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb gister met 4 vrienden 20 jonko's op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb gister met 4 vrienden 20 jonko's op.
De vorige keer was het overduidelijk vanaf het begin met z'n spongebobquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee man daar niemand gedaan. Had wel gekund trouwens, hoertjes waren betaalbaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En wij moeten geloven dat jij zo met iemand uit Montenegro gedaan hebt?
Ja man niet eens hoeven draaien niks kan ik toch niet heb ik maten voor jwt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb gister met 4 vrienden 20 jonko's op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |