Volgens mij zie ik ook een oude Amsterdamse tram.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Reageer nou op m'n NS trein op een Noord-Koreaanse ansichtkaart joh
Hmm geloof dat dat een Russische isquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik ook een oude Amsterdamse tram.
Mooi man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Johannes ik krijg die overgangen niet in een filmpje![]()
Naja, mijn carriere was eigenlijk over. Maar ik had niet kunnen voorzien dat God al in het eerste pakje zou zitten.
Dat wil ik niet zeggen. Het is meer... Tja, hoe moet ik het zeggen... Het is eigenlijk gekomen nadat die gozer tegen jou zei; 'Als ik een wijf was geweest had ik je geneukt.' Voelt in één keer gewoon vreemd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel hè
Ik voel me vandaag een beetje buitengesloten jongens, vinden jullie m'n posts niet tof ofzo?
Je hebt wel echt een sterk geheugen, zulke posts van anderen onthoud ik zelden langer dan een half uur. En gister heb ik toch stoer gepraat over een chick die ik heb gedaan uit Ierland?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Het is meer... Tja, hoe moet ik het zeggen... Het is eigenlijk gekomen nadat die gozer tegen jou zei; 'Als ik een wijf was geweest had ik je geneukt.' Voelt in één keer gewoon vreemd.
Toen is er hier een groeps-DM uitgegaan om jou voorlopig iets meer te negeren totdat je weer een masterlijke post maakt die niet heel erg gay klinkt. Iets met tampeloeris en warme liefdesgrot. Ik heb nog geprotesteerd maar het was redelijk unaniem.
Het hoge woord is er gelukkig uit. Pfff.
Ik heb er helemaal geen verstand van man. Ik denk, ik zeg ook eens wat buiten mijn enorme algemene kennis kader ligt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmm geloof dat dat een Russische is
Dat klopt ja. Die uit Killarney? Maar dat geloofde eigenlijk niemand.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt wel echt een sterk geheugen, zulke posts van anderen onthoud ik zelden langer dan een half uur. En gister heb ik toch stoer gepraat over een chick die ik heb gedaan uit Ierland?
Godverdomme het gaat niet lekker hier. Ik ga maar weer studeren misschien gaat dat beterquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Die uit Killarney? Maar dat geloofde eigenlijk niemand.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme het gaat niet lekker hier. Ik ga maar weer studeren misschien gaat dat beter
Soms is de boodschap van de film belangrijker dan de cgi.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Naja, mijn carriere was eigenlijk over. Maar ik had niet kunnen voorzien dat God al in het eerste pakje zou zitten.
Wie de fuk ben jij danquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooie treintjes hoor.
Dus eigenlijk rijden we in Koreaanse treinen.
En wij moeten geloven dat jij zo met iemand uit Montenegro gedaan hebt?quote:
Krijg je aandacht, is het nog niet goed.quote:
We zijn allemaal kloons van Rens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je het niet weet zal het wel een kloon van Rens zijn.
VI HOOLIGANSquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We zijn allemaal kloons van Rens.
Wtfquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb gister met 4 vrienden 20 jonko's op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb gister met 4 vrienden 20 jonko's op.
De vorige keer was het overduidelijk vanaf het begin met z'n spongebobquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee man daar niemand gedaan. Had wel gekund trouwens, hoertjes waren betaalbaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En wij moeten geloven dat jij zo met iemand uit Montenegro gedaan hebt?
Ja man niet eens hoeven draaien niks kan ik toch niet heb ik maten voor jwt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb gister met 4 vrienden 20 jonko's op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |