Die mensen verdienen echt een paar klappen..quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Saind het volgende:
Kom net bij de appie, hebben ze nog een heel schap met van die vegters nieuwjaarsrolletjes staan
Ten eerste, wtf het is bijna februari
Ten tweede, wtf dit is Brabant die dingen zijn toch Gelders?
Ik heb zo'n vakkenvuller voor z'n bakkes geslagen met een doos vegters' rolletjes. Ze waren te licht dus hij was niet echt onder de indruk maar ik denk dat de boodschap duidelijk was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen verdienen echt een paar klappen..
heb je ook in zijn kont geplast?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vakkenvuller voor z'n bakkes geslagen met een doos vegters' rolletjes. Ze waren te licht dus hij was niet echt onder de indruk maar ik denk dat de boodschap duidelijk was.
Ben ik een overduidelijke allochtoon als ik zeg dat ik niet weet wat vegters rolletjes zijn?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vakkenvuller voor z'n bakkes geslagen met een doos vegters' rolletjes. Ze waren te licht dus hij was niet echt onder de indruk maar ik denk dat de boodschap duidelijk was.
Neh die shit is gewoon ontzettend Gelders, zie je eigenlijk nergens anders. Vandaar dat ik wat verbaasd was ze hier te zien. Wel logisch dat ze er nog een miljoenmiljard over hebben van O&Nquote:
Die zijn baas man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh die shit is gewoon ontzettend Gelders, zie je eigenlijk nergens anders. Vandaar dat ik wat verbaasd was ze hier te zien. Wel logisch dat ze er nog een miljoenmiljard over hebben van O&N
Zijn deze units, moet je vullen met slagroom, best te snaaien
[ afbeelding ]
Wut 3 maanden,quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden met een afgescheurde kruisband gelopen.
kanker dokters
Is hun manier om te zeggen dat ze weer voedselhulp nodig hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:13 schreef Saind het volgende:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE90N03I20130124
fijne gasten daar
Vroeg of laat flikkert die raket een keer omver en blazen ze hun eigen land opquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hun manier om te zeggen dat ze weer voedselhulp nodig hebben
Gasten van Vice zijn er laats geweest, kwamen er vrij makkelijk in.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vroeg of laat flikkert die raket een keer omver en blazen ze hun eigen land op![]()
Hopelijk wel nadat ik daar een keer op vakantie ben geweest.
Je krijgt gewoon visum als Nederlander hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Gasten van Vice zijn er laats geweest, kwamen er vrij makkelijk in.
Als je de Chinezen van het consulaat in Shenyang wat dollars passt vliegen ze je er zo naartoe
Hoe dat dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon visum als Nederlander hoor.
Aanvragen. Je bent wel verplicht 2 gidsen (bewakers) met je mee te nemen.quote:
Ahja die ben ik al eens tegengekomen ergens, tof inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aanvragen. Je bent wel verplicht 2 gidsen (bewakers) met je mee te nemen.
Dit is een supervet verhaal: http://vienna-pyongyang.blogspot.nl van een Oostenrijker die zonder aanvraag via een route die eigenlijk verboden is voor Westerlingen is binnen gekomen, bijna 2 dagen zonder gidsen rond kunnen kijken. Afsplitsing van de Moskou - Peking express. Echt tof om te lezen
Echt een debieltjequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.53x12.com/do/show?page=article&id=126
Ferrari.
Staan ook best wat reisverhalen van Nederlanders op het internet. Ook zo'n dude die 2, volgens de ambassade van NK, engelstalige gidsen bij had. Zij samen natuurlijk nederlands praten denkend dat ze het niet snappen, na 2 weken zegt die gids als er een eekhoorn over steekt: "Eekhoorn!"quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja die ben ik al eens tegengekomen ergens, tof inderdaad
Hij doet het wel knap op zich, ze hebben volgens mij gewoon nog nooit wat bewijs tegen hem gevonden. Alleen maar verklaringen van wielrenners.quote:
Tegen Ferrari? Heb je die mailwisseling tussen hem en Lance al gelezen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij doet het wel knap op zich, ze hebben volgens mij gewoon nog nooit wat bewijs tegen hem gevonden. Alleen maar verklaringen van wielrenners.
Tussen zijn zoon ja? Daar hebben ze het nooit over doping volgens mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen Ferrari? Heb je die mailwisseling tussen hem en Lance al gelezen?Is een aanrader!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |