http://www.meemetoranje.n(...)-roept-de-guzman-op/quote:De Guzman in voorlopige selectie Oranje
Enkele grote namen ontbreken bij 23-koppige voorselectie
Bondscoach Louis van Gaal heeft Jonathan de Guzman opgenomen in zijn voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Oranje speelt op woensdag 6 februari een oefenwedstrijd tegen Italië en vandaag maakte de bondscoach zijn voorlopige selectie bekend. De Guzman zit voor het eerst bij de voorselectie van Nederland.
Naast de middenvelder, die bij Swansea een prima seizoen doormaakt, maken ook Ola john, Ricky van Wolfswinkel, Daley Blind en opnieuw Marco Van Ginkel deel uit van de voorlopige 23-koppige selectie van Louis van Gaal.
Opvallend is dat enkele grote namen niet in de voorlopige selectie van Oranje zitten. Van der Vaart, Sneijder, Heitinga, Robben en Van der Wiel ontbreken op de namenlijst.
De voorlopige selectie:
Doelmannen
Michel Vorm (Swansea City), Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (AFC Ajax),
Verdedigers
Joris Mathijsen (Feyenoord), Khalid Boulahrouz (Sporting Lissabon), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (AFC Ajax), Daryl Janmaat (Feyenoord), Stefan de Vrij (Feyenoord), Daley Blind (AFC Ajax),
Middenvelders
Kevin Strootman (PSV), Adam Maher (AZ), Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (FC Twente), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City),
Aanvallers
Dirk Kuijt (Fenerbahçe SK), Robin van Persie (Manchester United), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Jeremain Lens (PSV), Ruben Schaken (Feyenoord), Ricky van Wolfswinkel (Sporting Lissabon), Ola John (SL Benfica)
Zullen ook wel louter niet geslecteerd zijn omdat het een oefenpartijtje betreftquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prima selectie. Robben en Sneijdet keren wel weer terug.
Speelt niet en gaat waarschijnlijk weg bij Roma. Fulham en Arsenal schijnen interesse te hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:58 schreef Spooky4u het volgende:
Het doek is voor Stekelenburg ook gevallen?
Eigenschuld natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef Plantagehouder het volgende:
Toch jammer met van der wiel zo
Daarom net als Boula geen enkele reden om te selecteren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sinds het WK geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld.
Want Pieters, Willems en BMI zijn beter op de LB?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef Shivo het volgende:
Blind is toch meer niveau RKC? Van Gaal heeft zeker iets goed te maken bij zijn Ajax matties.
Tiendalli?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want Pieters, Willems en BMI zijn beter op de LB?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef RetRy32 het volgende:
Dit wil ik op het WK zien
[ afbeelding ]
Ja, Ancelotti gebruikte hem als excuus voor alle pech.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is er eigenlijk met Van der Wiel aan de hand? In het begin van dit seizoen kreeg hij toch behoorlijk veel speeltijd bij PSG, maar dat lijkt over te zijn?
Babel voor Elia, hoop dat die man weer in vorm raakt ooit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Elia is juist deze week zwaar geblesseerd geraakt. Dus dat kan je wel uit je hoofd zetten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Babel voor Elia, hoop dat die man weer in vorm raakt ooit.
Ooit is niet deze week...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elia is juist deze week zwaar geblesseerd geraakt. Dus dat kan je wel uit je hoofd zetten.
Ah, het bericht over zijn blessure was dus gewoon complete onzin. Opmerkelijk berichtgeving wel dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ooit is niet deze week...
En hij staat tegen HSV in de basis...
Hij had gewoon pijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, het bericht over zijn blessure was dus gewoon complete onzin. Opmerkelijk berichtgeving wel dan.
Als je niet weet hoe voetbal werkt, zeg dan gewoon niets.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar ben jij het niet mee eens?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe voetbal werkt, zeg dan gewoon niets.
hoop negersquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Alle (ex)Ajaxcieden zijn faal... Okay.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rhijn, Wiel en Butner zijn al faals. De jong is een faal, BABEL een TERINGGROTE faal.
Zijn dus 5 spelers.
Please try again.
Omdat die klapjosti voor Feyenoord is, niet op reageren op zo'n stuk stront.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alle (ex)Ajaxcieden zijn faal... Okay.
En misschien kan je uitleggen waarom ze falen?
En wie zijn er beter dan?
De Jong is trouwens een van de beste DMFs van de wereld... (top 5)
Komop man, Babel? Serieus?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alle (ex)Ajaxcieden zijn faal... Okay.
Ik heb het over Nigel De Jong.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop man, Babel? Serieus?. Fucking hell, dan ben je echt een doorgesnoven idioot.
Van Rhijn? Op basis waarvan? Dat hij door een 16-jarige linksvoor van Feijenoord die er geen kutje van kan keer op keer voorbij gelopen werd?
Buttner? Ja die heeft lekker veel wedstrijden gespeeld. De Jong? Helloooooooo? Een simpele ziel als Ahmadi hield die kneus al in bedwang. OM maar niet te spreken hoe niet te zien hij was in afgelopen klassieker.
Again.....
Kijk, dat is al iets logischer. Ook op die positie.quote:
Ben je blind G?quote:Dat van Van Rhijn slaat nergens op
quote:Babel heeft snelheid, is sterk, en heeft een goed schot uit moeilijke hoeken.
O want dan heeft hij er ineens wel veel gespeeld ofzo?quote:Buttner heeft niet veel wedstrijden gespeeld, maar ik heb het over het WK.
[ afbeelding ]
Fuck yeah ik hoopte al dat jij even je wijsheid kwam uitstrooienquote:
Ik ga er niet eens op in, zo lachwekkend vond ik het.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck yeah ik hoopte al dat jij even je wijsheid kwam uitstrooien
Hoe hard moest je lachen toen je 'babel' las?
Babel heeft 146 keer voor Liverpool gespeeld en is vaak belangerijk geweest (in de CL)quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk, dat is al iets logischer. Ook op die positie..
[..]
Ben je blind G?
[..]Is de slechtstscorende spits EVER, is mislukt bij Ajax, Liverpool, in Duitsland en vervolgens wéér bij Ajax... Ja, laten we die op de linkervleugel zetten
!
[..]
O want dan heeft hij er ineens wel veel gespeeld ofzo?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Babel heeft 146 keer voor Liverpool gespeeld en is vaak belangerijk geweest (in de CL)
Hij is maar 24 keer op de bank gebleven.
Maar omdat Pizzabakker Benitez zijn beloftes niet na kwam werd Babel pissed en deed hij een stap achteruit om een stap naar voor te doen, alleen zijn team kon er geen anus van.
Maar dit heb ik al zo vaak gezegd v_V
Ik vind het sowieso onzin om een WK 2014 opstelling te posten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Show jouw opstelling eens, zeker Schaken en Boëtius ofzo lol...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Jij was dus die kneus die kwam met '24 keer op de bank gebleven'.
Dan weet ik genoeg.
Ik ga niet meer op je in, zoveel ridiculiteit kan ik niet tegenspreken. Caland heeft gelijk wat dat betreft.
Denken dat Caland Schaken OOIT zou opstellenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Show jouw opstelling eens, zeker Schaken en Boëtius ofzo lol...
Alles eens behalve Van Rhijn, kom op man wie wil je daar anders neerzetten? En kom niet met Janmaat afquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop man, Babel? Serieus?. Fucking hell, dan ben je echt een doorgesnoven idioot.
Van Rhijn? Op basis waarvan? Dat hij door een 16-jarige linksvoor van Feijenoord die er geen kutje van kan keer op keer voorbij gelopen werd?
Buttner? Ja die heeft lekker veel wedstrijden gespeeld. De Jong? Helloooooooo? Een simpele ziel als Ahmadi hield die kneus al in bedwang. OM maar niet te spreken hoe niet te zien hij was in afgelopen klassieker.
Again.....
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Again.....
VDW als rechtsback, Van Rhijn centraal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef S0nic het volgende:
[..]
Alles eens behalve Van Rhijn, kom op man wie wil je daar anders neerzetten? En kom niet met Janmaat af
Ik zou daar dan eerder De Vrij neerzetten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef S0nic het volgende:
[..]
Alles eens behalve Van Rhijn, kom op man wie wil je daar anders neerzetten? En kom niet met Janmaat af
Ik vind het wel een goede opstelling . Al rendeert Babel beter in de spits en kan Van Persie dan in een vrije rol op links spelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:39 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
LOL...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
RetRy heeft iets met getinte spelers.
Wiel, Rhijn, Martins Indi, N. de Jong, Fer, Babel, De Guzman, Vorm
Dit wou ik eigenlijk eerst neerzetten alleen ik was bang dat mensen wild gingen doen omdat Babel in de spits zou staan D:!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede opstelling . Al rendeert Babel beter in de spits en kan Van Persie dan in een vrije rol op links spelen
Leerdam.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou daar dan eerder De Vrij neerzetten.
Ola John?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef RetRy32 het volgende:
Trouwens de niet dynamische populisten opstelling
[ afbeelding ]
Dit willen NL mensen zien
Ik had het over de rechtsback.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als centrale verdediger ja? Apart.
Dat zou een betere keus zijn dan Van Rhijn ja, maar nee, Janmaat ook niet. Denk maar eens goed na wie je daar moet zetten, het is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef S0nic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou daar dan eerder De Vrij neerzetten.
Tiendalli.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zou een betere keus zijn dan Van Rhijn ja, maar nee, Janmaat ook niet. Denk maar eens goed na wie je daar moet zetten, het is niet zo moeilijk.
Niks van aantrekken. Het betreft hier voornamelijk jaloerse Feyenoorders, die het niet aankunnen dat een Babel wel clubliefde toont en een Kuijt niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit wou ik eigenlijk eerst neerzetten alleen ik was bang dat mensen wild gingen doen omdat Babel in de spits zou staan D:!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede opstelling . Al rendeert Babel beter in de spits en kan Van Persie dan in een vrije rol op links spelen
WOW.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
DE TWEE KEER OP RIJ TOPSCORER VAN DE PREMIER LEAGUE UIT ZIJN POSITIE HALEN VOOR BABEL
Heb je Tiendalli de laatste 5 matches bij de Swans gezien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TiendalliTeh fuck
Nog liever dit
Indi - De Vrij - ??? - VanRhijn/Janmaat
op die ??? Nuytinck Vlaar of Douglasquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TiendalliTeh fuck
Nog liever dit
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
WOW.
Jij bent slim?
Van Persie rendeert al 4 jaar niet omdat hij geen goede passes krijgt.
Babel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Misschien moet je dáár dan iets aan doen randfiguur?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Caland het volgende:
Ik zou gewoon net als Manchester United gaan spelen.
[ afbeelding ]
Nah...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Maar deze gekken willen dus serieus, let op dat je even niet drinkt. Wacht even, zet je drinken even neer en slik even door wat je in je mond hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Janmaat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TiendalliTeh fuck
Nog liever dit
Inderdaad. Van Persie zou bij Man United echt niks zonder Rooney zijn, en ik denk serieus dat Babel deze rol bij Oranje zou kunnen vertolken. Balvast, neusje voor de goal en bereid zich op te offeren voor het team.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nah...
Dat was bij Arsenal zo...
Taktiek van 2011-2012
X > SONG > RVP
Lol!
Daarom, Tiendalli tegen Italie...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
Janmaat of Van Rhijn is momenteel nog lood om oud ijzer.
Ah.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Daarom, Tiendalli tegen Italie...
Die jongen is in topvorm en Louis naait hem gewoon.
Janmaat bakt er helemaal niks van!
Dat zwart steekt wel minder af tegen het publiek, kan een voordeel zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar deze gekken willen dus serieus, let op dat je even niet drinkt. Wacht even, zet je drinken even neer en slik even door wat je in je mond hebt.
Willen dus serieus,
BABEL,
in de spits,
in plaats van V. Persie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zwart steekt wel minder af tegen het publiek, kan een voordeel zijn.
Is wel de enige reden die ik kan bedenken om Babel te kiezen hier, dat wel.
Blind in dat rijtje zettenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef speknek het volgende:
Maar ik begin Van Gaal eigenlijk wel te waarderen, gewoon goed spelen -> selectie. Volgevreten vedette op de bank -> doei. Duidelijk, logisch, etc.
Alleen het middenveld wat zo overblijft is wel... hmm...
En inderdaad, Boulahrouz, Mathijsen en Blind, als je daar op moet vertrouwen, waarom dan geen Douglas.
Eens, maar de kwaliteiten van Janmaat zijn íétsjes beter in te schatten als hij zich niet als een japie-krekel voorbij laat spelen door debiele blunders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
Janmaat of Van Rhijn is momenteel nog lood om oud ijzer.
Fucking hell, heerlijk dat de stoner uitgerekend wel snapt hoe het moet. Of evt. BMI centraal, maar wie zet je dan linksback? Dus maar BMI LB en Vrij en Vlaar centraal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Defensie is gewoon Vlaar De Vrij.
Die andere klungels zijn er voor de bank.
oO...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Defensie is gewoon Vlaar De Vrij.
Die andere klungels zijn er voor de bank.
Verder goed dat John weer eens is opgeroepen is veel beter dan Babel, Elliah of Afellay.
Babel heeft geen talent.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef RetRy32 het volgende:
Hij heeft wel echt talent maar is er nog lang niet.
Hij is sneller dan Ola John, veel beter schot, en hij is ook veel sterker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Babel heeft geen talent.
Ja, een heupschot. Maar zelfs dat kan hij niet meer.
Babel is een blind paard.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij is sneller dan Ola John, veel beter schot, en hij is ook veel sterker.
Ja, Ola John is met mannetje langs en voorzet wel beter.
Ben je alweer zijn aannames tegen Feyenoord vergeten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Babel heeft geen talent.
Ja, een heupschot. Maar zelfs dat kan hij niet meer.
Gister nog een beslissende assist. Regelmatige speler daar scoort ook wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
oO...
Hoe vaak heb jij Ola John zien spelen?
Is op dit moment echt niet beter.
Hij heeft wel echt talent maar is er nog lang niet.
Wat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Juist een speler met visie die goede passes geeft
Dat.quote:
Nuytinck?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef sausagin het volgende:
[..]
Boulahrouz en matthijsen?? Hahahaha , daar heb je in 2014 niks aan. En boulahrouz speelt niet eens
Waarom niet Vlaar , Nuytinck of Douglas?
Vlaar deed van het weekend weer voor het eerst in lange tijd mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:15 schreef Cpt.Hindsight het volgende:
Vinden mensen serieus dat Vlaar in de verdediging moet staan? Kijk eerst even naar Aston Villa en hoe ze het nu doen, ze krijgen extreem veel doelpunten tegen en zijn net uit de League Cup getrapt door een 4e divisie team. Waarom zou je iemand die daar gedeeltelijk voor verantwoordelijk is en het Nederlands elftal willen zetten?
Het is niet dat Nederland veel beter alternatief heeft. Matthijsen en boulahrouz op de selectielijst zien staan is pas bedroevend. En hij doet het behoorlijk bij Anderlecht , waarom dan een matthijsen of boulahrouz verkiezen? Boulahrouz heeft amper speelminuten dit seizoen en matthijsen ga je in 2014 niet veel aan hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nuytinck?
Die speelde de laatste wedstrijd in Jong Oranje bedroevend slecht. Laat hem eerst maar op dat niveau bewijzen dat hij bij de betere verdedigers hoort.
Bij Anderlecht spelen is ook geen geweldige referentie. Laat hem eerst maar op internationaal niveau bewijzen dat hij mee kan. Bij Jong Oranje viel hij de laatste keer zwaar door de mand.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef sausagin het volgende:
[..]
Het is niet dat Nederland veel beter alternatief heeft. Matthijsen en boulahrouz op de selectielijst zien staan is pas bedroevend. En hij doet het behoorlijk bij Anderlecht , waarom dan een matthijsen of boulahrouz verkiezen? Boulahrouz heeft amper speelminuten dit seizoen en matthijsen ga je in 2014 niet veel aan hebben
Waarom zou hij er niet thuis horen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef Pedroso het volgende:
Zie dat de naam Vlaar ook alweer voorbij komt
Ik verbaas me meer over het feit dat Blind blijkbaar zonder pardon geaccepteerd wordt ondanks dat hij afgelopen zondag de eerste 10 minuten zoekgespeeld werd door Schakenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef Pedroso het volgende:
Zie dat de naam Vlaar ook alweer voorbij komt
Je wilt toch wel een beetje niveau hebben in je nationale team.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:38 schreef sausagin het volgende:
[..]
Waarom zou hij er niet thuis horen?
Alternatief is Van Rhijn/Ryan Donk centraalquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef sausagin het volgende:
[..]
Het is niet dat Nederland veel beter alternatief heeft. Matthijsen en boulahrouz op de selectielijst zien staan is pas bedroevend. En hij doet het behoorlijk bij Anderlecht , waarom dan een matthijsen of boulahrouz verkiezen? Boulahrouz heeft amper speelminuten dit seizoen en matthijsen ga je in 2014 niet veel aan hebben
wel heel erg matigquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef speknek het volgende:
Met deze selectie zou ik voor deze opstelling gaan
--------------------Vorm
Janmaat - De Vrij - BMI - Blind
--------------------Clasie
-----------Maher--------Strootman
Lens-----------V. Persie--------John
Ja, het is niet echt anders vrees ik. Hopen dat we ons plaatsen en dan lekker voor spek en bonen naar Brazilie.quote:
achja misschien is het tegen die tijd wat...quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt anders vrees ik. Hopen dat we ons plaatsen en dan lekker voor spek en bonen naar Brazilie.
Racistisch voor de blanken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Marsenal het volgende:
We zouden een volledig negerteam kunnen opstellen, dat vind ik wel wat. Volledig in Oranje gehuld. Alsof je de africacup kijkt.
Fixed. Vrij matig inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef speknek het volgende:
Met deze selectie zou ik voor deze opstelling gaan
--------------------Vorm
Janmaat Van Rhijn - De Vrij - BMI - Blind
--------------------Clasie Strootman
-----------Maher De Guzman --------Strootman Fer
Lens-----------V. Persie--------John
Tja.. Die blanke k*t kinderen van tegenwoordig doen niet meer aan sporten..quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Marsenal het volgende:
We zouden een volledig negerteam kunnen opstellen, dat vind ik wel wat. Volledig in Oranje gehuld. Alsof je de africacup kijkt.
[ afbeelding ]
De nederlandse Pelle, stukken sneller, en een donker kleurtje lol:quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:51 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik zou alleen Pelle nog in de spits zetten ipv Van Persie.
Eens dat je een ervaren oudere verdediger goed kan gebruiken op een EK/WK, maar dan als invaller in het geval van blessures. De rol van OOijer zogezegd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mathijssen en Boulahrouz hebben inderdaad hun beste tijd gehad, maar voor verdedigers is ervaring zeer belangrijk. Ooijer heeft het Nederlands elftal er ook 's door heen gesleept.
wie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:56 schreef Doublepain het volgende:
ah, Ebecilio moet nog settelen bij zijn nieuwe club, verklaard waarom hij er nog niet bij staat.
Dat hebben Bruma en Aanholtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:14 schreef Funzel het volgende:
Was maar een grapje. Overigens heeft Aké al wel zijn debuut gemaakt inmiddels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |