Noh manquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze zwanger was en wist dat jullie gingen meeten.
Lekker in deze koude tijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noh man
Wel met paonnetjetonnetje
Heel het jaar door is ze heetquote:
Schijnt dat die meisjes ook niet worden geneukt voor dat geld _o-quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 2500 dollar mag je het zelfs een Date noemen
Waar ben je al die tijd stinkerd?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel het jaar door is ze heet
Dus... je betaalt extra en dat mens blijft na de sex? Doet ze dan ook nog iets nuttigs, zoals m'n hemden strijken ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 2500 dollar mag je het zelfs een Date noemen
Andere deals wel, maar deze niet. Seks op de eerste date is nou eenmaal vulgair.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat die meisjes ook niet worden geneukt voor dat geld _o-
werken noemen ze hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar ben je al die tijd stinkerd?
Ze houdt de warmte goed vast ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel het jaar door is ze heet
Oke manquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wat je niet ziet is dat Hofs springt op deze foto.
Keukentrapjequote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
is dat die Kelly-man?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ok?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof het niet. Ziet er gewoon uit als een Arnhemse kankerhoer.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niet haten op AtaTurkquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doe je nou weer Steven na kutturk
Hoax, Hofs kan niet praten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hofs, die was ik al helemaal vergeten. Ik zal mij nooit het interview met hem vergeten waarin hij vertelde hoe hij en zijn vrouw samen series keken zodat zij dingen kon vertalen en uitleggen
Snap je bericht echt niet. Daarom mijn vraagteken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doe je nou weer Steven na kutturk
Rustig aan. Gewoon nog een keer je nieuwste productie bekijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap je bericht echt niet. Daarom mijn vraagteken.
Misschien moet Don mij hierbij helpen.
Nicky Hofs is een kleine laaf, dus om een vrouw op deze wijze te kunnen kussen, dient hij te springen of op een trapje te staan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap je bericht echt niet. Daarom mijn vraagteken.
Misschien moet Don mij hierbij helpen.
Oooooooooh.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nicky Hofs is een kleine laaf, dus om een vrouw op deze wijze te kunnen kussen, dient hij te springen of op een trapje te staan.
Ben bloj toe veel te glad buiten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
werken noemen ze het
Zou je eens moeten proberen ipv je wajong
Misschien begrijp je het nuquote:
Over iemand afkomst maak je geen grappen man. Ook Marokkanen hebben hun trotsquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien begrijp je het nu
Nicky Mahkemesi küçük doyurmak olduğunu, öpmek için bu şekilde bir kadın, o merdivene atlamak ya da durmak gerekir yüzden.
Welk woord is laaf?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nicky Mahkemesi küçük doyurmak olduğunu, öpmek için bu şekilde bir kadın, o merdivene atlamak ya da durmak gerekir yüzden.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over iemand afkomst maak je geen grappen man. Ook Marokkanen hebben hun trots
Zoek eens op.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hofs, die was ik al helemaal vergeten. Ik zal mij nooit het interview met hem vergeten waarin hij vertelde hoe hij en zijn vrouw samen series keken zodat zij dingen kon vertalen en uitleggen
Oh. Hahahahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan niet man. Haar snor haren gaan dan aan die rol vast zitten, dus gaat het niet meer draaien.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Je Turkse moeder aan een shoarmarol, mafketel.
doyurmak,quote:
Oke Ibnequote:
Krijgt hij nu ook zo'n groepje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok vanaf nu is Stylo onze FOK!doyurmak.
Ik heb net zelf al een boterham gesmeerd, daar heb ik Stylo niet voor nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok vanaf nu is Stylo onze FOK!doyurmak.
een posse? Misschien mag hij die van Babel lenenquote:
ken je die smurfen van de efteling?quote:
Niet alleen het haar daar baart mij zorgen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
nee jouw moeder dan.
Met haar snor.
Goede comeback.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
nee jouw moeder dan.
Met haar snor.
Tot over een kwartiertje.quote:
Huh?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ken je die smurfen van de efteling?
bir orospunun oğluquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet alleen het haar daar baart mij zorgen.
Jouw moeders punani is heel Bijlmer langs geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet alleen het haar daar baart mij zorgen.
Probeer gekke kaaskop eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
Dit kan niet kloppen...
[ afbeelding ]
deli silindir başlıquote:
Haha. Ze klaagden tenminste niet over overmatig snor,arm,been,rug en schaamhaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw moeders punani is heel Bijlmer langs geweest.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:25 schreef DonRaja het volgende:
Dit kan niet kloppen...
[ afbeelding ]
Ze gaan te ver Stylo. Je weet dat je Yvonne altijd kunt DM'en he. Zij heeft een zwak voor Turken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw moeders punani is heel Bijlmer langs geweest.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha. Ze klaagden tenminste niet over overmatig snor,arm,been en schaamhaar.
Maar mijn moeder heeft tenminste een normale neus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha. Ze klaagden tenminste niet over overmatig snor,arm,been,rug en schaamhaar.
Heb al DM gestuurd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze gaan te ver Stylo. Je weet dat je Yvonne altijd kunt DM'en he. Zij heeft een zwak voor Turken.
Annen bir kirli kokuşmuş fahişequote:
Bijlerboys nachtdienst?quote:
Hahha, de haakneuzen bij jouw volk zijn een stuk erger merk ik altijd op als ik ff langs moslimland in Zdam fiets.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar mijn moeder heeft tenminste een normale neus.
[..]
Heb al DM gestuurd.
Nee je moeder is erquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Opmerkelijke vertaling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Annen bir kirli kokuşmuş fahişe
| Forum Opties | |
|---|---|