Trusten en jij ook Saind.quote:
Heb geen BO2 manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Steven heb jij je PS3 nog? Let's go Black Ops II dan!
Kut Stijn ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef GGMM het volgende:
Kun je wat meer zuurkool-plaatjes in de OP zetten? Het is wel erg karig zo.
Ja en tijd vinden om te kunnen spelenquote:
Volgend jaar pasquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef Smoofie het volgende:
Steven, mag je dit jaar weer naar Defqon?
Moet je ook niet spellen als Skyrim etc. gaan kopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en tijd vinden om te kunnen spelen
Die heb ik dan ook niet, je denkt nu aan Drizztquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je ook niet spellen als Skyrim etc. gaan kopen
Niets mis met SKyrim.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je ook niet spellen als Skyrim etc. gaan kopen
Schadequote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Stylo, ben ik geslaagd? Zelfs Nicki Minaj erin gekregen.
Wat heb je dan gekocht? Jij had toch laatst paar nieuwe games gekocht?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heb ik dan ook niet, je denkt nu aan Drizzt
Nee manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heb je dan gekocht? Jij had toch laatst paar nieuwe games gekocht?
Hoeveel virussen ik wel niet binnen heb gekregen voordat een free Turkey Athem werkte.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ook ff een leuke woordgrap gemaakt.
Amerikanen hebben het zwaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.havocscope.com/black-market-prices/cocaine-prices/
Christus
Behoorlijk jaquote:
Ook de hoeren?quote:
Is dat nou een ja of een nee?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn genoeg banen en te weinig mannen.
Maar de kronenkoers van zowel Noorwegen/Zweden ligt ongunstig ten opzichte van de Euro. Dus al met al ben je duur uit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat nou een ja of een nee?
Ninja edit
Ooit in Noorwegen geweest voor Rosenborg-Ajax...quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar de kronenkoers van zowel Noorwegen/Zweden ligt ongunstig ten opzichte van de Euro. Dus al met al ben je duur uit.
Heb je een zus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:03 schreef mrstylo het volgende:
Waar zijn de lekkerste hoeren Steven?
quote:
Als je in die landen moet betalen voor sex, dan ben je echt spuug - en spuuglelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar de kronenkoers van zowel Noorwegen/Zweden ligt ongunstig ten opzichte van de Euro. Dus al met al ben je duur uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je in die landen moet betalen voor sex, dan ben je echt spuug - en spuuglelijk.Als je moet betalen voor sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Al je geld zit in je woontboot tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Gelukkig heeft Smoofie geen geld ervoor.
[..]
Als je in die landen moet betalen voor sex, dan ben je echt spuug - en spuuglelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
hookers.nlquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:03 schreef mrstylo het volgende:
Waar zijn de lekkerste hoeren Steven?
Zat jij of je oom nou op secondlove.nl?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar daar is het echt te makkelijk...
schoonpaquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zat jij of je oom nou op secondlove.nl?
Whuuuuuuuuutquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zat jij of je oom nou op secondlove.nl?
quote:
hookersquote:
Auw.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zag er mailtjes van in zijn gmail
Ja dat vertelde je toenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zag er mailtjes van in zijn gmail
[..]
Als je in die landen moet betalen voor sex, dan ben je echt spuug - en spuuglelijk.Niet doen, neem mij gewoon aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is geen gezicht man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hookersthecourtesanclub.com/, je moet wel style hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik weet niet of het spam was of echt, maar ze begonnen wel met zijn naam: Beste schoonpa van Raja, op basis van jouw profiel blablabla...quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is geen gezicht man.ja weet niet, schijnt een exotische mensensoort te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Dan moet het wel echt geweest zijn man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het spam was of echt, maar ze begonnen wel met zijn naam: Beste schoonpa van Raja, op basis van jouw profiel blablabla...
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hookersthecourtesanclub.com/, je moet wel style hebben.
Anders ga je even naar die pagina toe...quote:
al die quote-500 leden huren ze daar.quote:
Hoe kom je erbij dat ik kkj zwanger heb gemaaktquote:
Gewoon een nieuwe account aanmaken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar GGMM. Een naamsverandering op Fok! is dus onmogelijk? Zelfs in de FUT reeks reageren ze niet meer op mijn filmpjes.
Ik gewoon via hookers hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
al die quote-500 leden huren ze daar.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet het wel echt geweest zijn man.
Ach, het zou niemand verbazen in elk geval. Er duiken regelmatig halfbroers en zussen van mijn vrouw op...quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet het wel echt geweest zijn man.
Gelijk weer zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders ga je even naar die pagina toe...
Ik hoorde dat ze zwanger was en wist dat jullie gingen meeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik kkj zwanger heb gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |