en dan nog een boete voor 50,- ontvangen zekerquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef hoink581 het volgende:
Had gezegd dat hij je voor die prijs ook effe had mogen pijpen.
Wat een autistenactie van jouw bedoel jequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef GeorgiePorgie het volgende:
Wat een autistenreacties weer, had het kunnen weten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Fucking terecht, randdebiel. En als ze je aanrijden zeker een klaagtopic zitten openen, nou, je hoeft van mij dan geen sympathieke posts te verwachten hoor
Wat is hier autistisch aan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef GeorgiePorgie het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Redelijke prijs voor levensgevaarlijk rondrijden op een fiets.
Jij vindt het werkelijk een absurde boete? 50 euro stelt niks voor, dat had hoger mogen zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef GeorgiePorgie het volgende:
Zeker een roze lampje heb je ?Wat een kk moraalridder ben jij zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Fucking terecht, randdebiel. En als ze je aanrijden zeker een klaagtopic zitten openen, nou, je hoeft van mij dan geen sympathieke posts te verwachten hoor
Jawel je ogen zijn achterlijk ,kan je ook niets aan doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:58 schreef GekkePoes het volgende:
Ik had een keer een fietser bijna op de motorkap liggen, omdat hij geen licht aan had. Fietsers vallen echt niet op zonder licht als je in een auto zit.
Ja daarom licht aan op de fiets. ik rij in een auto waar je fietsers zonder licht niet goed ziet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Jawel je ogen zijn achterlijk ,kan je ook niets aan doen.
Ik ook... Bij een rotonde, en hij had ook nog eens donkere kleding aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:58 schreef GekkePoes het volgende:
Ik had een keer een fietser bijna op de motorkap liggen, omdat hij geen licht aan had. Fietsers vallen echt niet op zonder licht als je in een auto zit.
Dan fietsen fietsers weg van de Politie en krijg je alleen maar meer fietsers zonder lampje en dat heeft niet echt veel zin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:00 schreef Hendroit het volgende:
Terecht, ze mogen het van mij wel 150,- maken.
Je ziet fietsers wel alleen een stuk later omdat ze geen licht hebben,ga dan niet zeggen dat je ze niet ziet want dan ben je blind ouwe en dan kun je zo naar hans andersquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ook... Bij een rotonde, en hij had ook nog eens donkere kleding aanSchrok me kapot toen ik hem opeens zag. En die kerel maar met zijn sullige kop doorfietsen alsof er niets aan de hand is.
Zou bijna wensen dat TS onder een auto verdween, fucking arrogante randdebiel die hij is. Maar dan veroorzaakt het weer een trauma voor een bestuurder.
Klopt, maar maak daar maar een heel stuk later van. Je punt is? Je moet nog steeds keihard op de rem stampen wil je zo'n randdebiel niet onder je motorkap krijgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:04 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Je ziet fietsers wel alleen een stuk later omdat ze geen licht hebben,ga dan niet zeggen dat je ze niet ziet want dan ben je blind ouwe en dan kun je zo naar hans anders
Je zegt ik zie ze niet.Als dat daadwerkelijk het geval was had je al een paar aanrijdingen gehad of niet?Je ziet ze wel en ik zie ze ook als mijn pa avonds ergens naar toe moet maar ik woon in een woonwijk dus de lantaarnpalen staan vaak aan,misschien dat dat scheelt,maar ook zonder lamp ziet mijn pa ze en remt alvast een stuk eerder.Ze zijn moeilijk te zien klopt,maar ga niet doen alsof het ninja's zijn bij wijze van.Maar misschien heb ik superieure ogen itt fokkersquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klopt, maar maak daar maar een heel stuk later van. Je punt is? Je moet nog steeds keihard op de rem stampen wil je zo'n randdebiel niet onder je motorkap krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Anti-feminist op 23-01-2013 22:16:59 ]Je hebt de verkeerde baan genomen als Sven Kramers.
Komt hij wel achter zodra hij oud genoeg is om z'n rijbewijs te halen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jij vindt het werkelijk een absurde boete? 50 euro stelt niks voor, dat had hoger mogen zijn.
Je bent als fietser zonder licht echt vreselijk slecht zichtbaar, dat moet je niet onderschatten.
kei engquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind het kei eng als er vanuit het niets een in het zwart geklede fietser zonder licht voorbij komt flitsen. En dan zit ik nog op de bijrijdersstoel.
Amazing race.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef schommelstoel het volgende:
Ik zag hem net in een ander topic, maar hij is hier ook wel gepast.
[ afbeelding ]
Snelheidsovertredingen brengen doorgaans niemand in gevaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:39 schreef balkanboy het volgende:
Wat zijn jullie allemaal braaf zeg, maar als we het over snelheidsovertredingen hebben, vinden jullie automobilisten het zelf "onterecht".
Meen je dit nou serieusquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Snelheidsovertredingen brengen doorgaans niemand in gevaar.
Natuurlijkquote:
Nou nee, hoe hoger je snelheid hoe minder tijd je hebt om te reageren op de situatie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Snelheidsovertredingen brengen doorgaans niemand in gevaar.
Een paar kilometer per uur zal niet zo veel schelen nee. Heb je een bron voor die 90%?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
NatuurlijkBij 90% van de snelheidsovertredingen is slechts sprake van een paar kilometer te hard rijden, vaak omdat het erg rustig op de weg is en er lekker doorgegast kan worden. Maar daar houdt de flitspaal geen rekening mee.
Niet echt, enkel mijn schattingen en nuchtere boerenverstand.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nou nee, hoe hoger je snelheid hoe minder tijd je hebt om te reageren op de situatie.
[..]
Een paar kilometer per uur zal niet zo veel schelen nee. Heb je een bron voor die 90%?
zitten er geen lampen in jouw auto?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef Bouke-p het volgende:
En terecht! Veel te laag nog ook! Onzichtbaar voor de rest van het verkeer en vaak ook nog een ik kan/mag/overleef alles/aso mentaliteit
Ja, maar ze hebben niet voor niks een bepaalde snelheid waaraan ze moeten houden, want de kans op een ongeluk zou altijd hoger zijn als je te hard rijdt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
NatuurlijkBij 90% van de snelheidsovertredingen is slechts sprake van een paar kilometer te hard rijden, vaak omdat het erg rustig op de weg is en er lekker doorgegast kan worden. Maar daar houdt de flitspaal geen rekening mee.
www.pearl.nlquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:49 schreef MartijnTor het volgende:
Als ik in het donker op mijn scootertje rij dan schrik ik er ook van als er opeens een fietser tevoorschijn komt.
Ja, laatste keer dat ik met mijn fiets tegen een auto reed was de auto EN de achter daarnaast compleet totallossquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS is zo'n pik die niet doorheeft dat hij met zijn zonder licht rijden een ongeluk kan veroorzaken dat de automobilist duizenden euro's kan kosten. De boete had nog veel hoger moeten zijn, pik. Wat is nou de moeite om even twee knopjes aan te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Ik zal de eerste zijn:quote:
daar is de politie toch niet voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 01:18 schreef rubensanti het volgende:
50 euro is een redelijk bedrag. Het enige wat ik niet snap is dat de politie geen led lampjes geeft als je bekeurd word. Maak de boete 5 euro duurder en geef twee lampjes mee. Dan maken ze het ook weer veiliger op de weg.
Het zou anders wel sympathiek zijn. Het goede voorbeeld geven en zo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 06:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
daar is de politie toch niet voor
wie vangt dan de boeven?quote:Op donderdag 24 januari 2013 06:06 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Het zou anders wel sympathiek zijn. Het goede voorbeeld geven en zo?
Elke boef is toen hij jong was begonnen met het fietsen zonder licht, dat weet je toch?quote:
Ik kan die hommo's, die smerige agenten ook makkelijk aan, ik zou ze dolgraag kapot slaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:57 schreef Anti-feminist het volgende:
In mijn stad fiets ik voor een politiewagen zonder licht en die doet niets weetje waarom 1 ik ben geen prioriteit 2 eigen verantwoordelijkheid 3 omdat ik een eindbaas ben,ik klap ze tegen de vlakte 1,95 90 kilo watsgaande
Ik had liever gezien dat je 150 euro mocht betalen..heb zovaak bijna gastjes zoals jou onder mijn auto gehad. Een uitvaart is duurder voor je nabestaanden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef GeorgiePorgie het volgende:
zojuist een boete van 50!! euro in ontvangst moeten nemen voor het fietsen zonder licht,
gelukkig zag meneer agent niet dat mn bel ook kapot was anders had het me nog eens 35 euro gekost.
Samenvatting klacht: boetes (voor fietsers) zijn absurd hoog
Want het is inderdaad de schuld van de agenten dat jij zonder licht fietst?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik kan die hommo's, die smerige agenten ook makkelijk aan, ik zou ze dolgraag kapot slaan.
Helaas is dat strafbaar en ik heb geen zin in celstraf. Dus ik ontwijk deze k*nk*rlij*** maar.
Ik fiets nooit zonder licht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Want het is inderdaad de schuld van de agenten dat jij zonder licht fietst?
Je moet je gewoon aan de regels houden. Als je je daar niet aan houdt pakt men je gewoon op een gevoelige plek en dat is je geld. In de hoop dat je het leert.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik fiets nooit zonder licht.
Maar ik vind het schandalig dat fietsers geld afhandig wordt gemaakt om een begrotingstekort te dichten dat ontstaan is door crimineel en onverantwoord handelen van snelle bankiersjongen en Griekse fraudeurs.![]()
En ik haat de politie gewoon al mijn hele leven, ik haat namelijk mensen die crimineel zijn, de politie en de maffia zijn crimineel, dus haat ik hen.
Je haalt wat zaken door elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar ik vind het schandalig dat fietsers geld afhandig wordt gemaakt om een begrotingstekort te dichten dat ontstaan is door crimineel en onverantwoord handelen van snelle bankiersjongen en Griekse fraudeurs.![]()
Daarmee leg je de verantwoordelijkheid bij de verkeerde groep. De eerstvolgende keer dat zo'n pik zonder licht wordt aangehouden, kan hij zeggen dat de politie hn de vorig keer geen lampjes gaf en hij daarom nu geen licht heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:18 schreef rubensanti het volgende:
50 euro is een redelijk bedrag. Het enige wat ik niet snap is dat de politie geen led lampjes geeft als je bekeurd word. Maak de boete 5 euro duurder en geef twee lampjes mee. Dan maken ze het ook weer veiliger op de weg.
Welkom in de echte wereld, het geld wat met wegenbelasting opgebracht wordt gaat ook al jaren naar de algemene middelen en niet naar onderhoud of verbetering van wegen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik fiets nooit zonder licht.
En ik haat de politie gewoon al mijn hele leven, ik haat namelijk mensen die crimineel zijn, de politie en de maffia zijn crimineel, dus haat ik hen.
Dat is het probleem nog niet eens, mij maakt het persoonlijk niet uit als ik een fietser zonder licht omver rijd. Het wordt pas een probleem als ik voor zijn stommiteiten moet opdraaien.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Balsam het volgende:
Dat is een van de boetes die van mij wel wat omhoog mogen, weet je hoe onzichtbaar je bent voor een automobilist als je zonder licht fietst in het donker.
Dit is dus in 99% van de gevallen dat je er voor mag opdraaien, aangezien de fietser de zwakkere verkeersdeelnemer is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is het probleem nog niet eens, mij maakt het persoonlijk niet uit als ik een fietser zonder licht omver rijd. Het wordt pas een probleem als ik voor zijn stommiteiten moet opdraaien.
Hou alsjeblieft op met je zweverige gelul en geveinsde haat jegens de politie en flikker je voorraad alu hoedjes ook meteen weg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Gelukkig wordt het boetegeld goed besteed en gaat het naar smerige bankiers die een bailout nodig hebben of naar belastingontduikende Grieken.![]()
En de politie werkt dus mee aan deze maffia praktijken. Geld stelen van burgers om het aan een stel bankiers-uitvreters te schenken en ander tuig.![]()
Mijn haat aan de politie is grot.Corrupt schorriemorrie.
Het is zelfs zo dat als een kutjochie tegen jouw stilstaande auto knalt, jij de lul bent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef Balsam het volgende:
[..]
Dit is dus in 99% van de gevallen dat je er voor mag opdraaien, aangezien de fietser de zwakkere verkeersdeelnemer is.
Het tegendeel valt pas te bewijzen bij getuigen of een dashcam.
Dat is niet altijd het geval als jij kan bewijzen dat je stil stond en dat je geen enkele kans zag om dit te ontwijken. Heb dit pas nog gehad toen ik geparkeerd stond en er een fietser over de stoep heen knalde en zo achterlangs mjn auto. Maar zij nam de bocht wat te krap en raakte met haar stuur mijn auto wat een flinke deuk en kras opleverde.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is zelfs zo dat als een kutjochie tegen jouw stilstaande auto knalt, jij de lul bent.
Maar ik stond niet geparkeerd, ik stond stil op de weg. Omdat ik dat kutjoch zag aankomen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Balsam het volgende:
[..]
Dat is niet altijd het geval als jij kan bewijzen dat je stil stond en dat je geen enkele kans zag om dit te ontwijken. Heb dit pas nog gehad toen ik geparkeerd stond en er een fietser over de stoep heen knalde en zo achterlangs mjn auto. Maar zij nam de bocht wat te krap en raakte met haar stuur mijn auto wat een flinke deuk en kras opleverde.
Mooi verhaald op haar verzekering
Dit, ik vind 50 euro nog véél te laag. Maar daar maar 150 euro van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
1 van de meest terechte boetes ooit, al had het bedrag hoger gemogen
Precies, ze verdienen gewoon pijn en gebroken bottenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Fietsers zonder licht zijn ook levensgevaarlijk
Ik ben geen prioriteit in mijn stad dus geen stress jongen,het is mar een fiets geen motorquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Want het is inderdaad de schuld van de agenten dat jij zonder licht fietst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |