en dan nog een boete voor 50,- ontvangen zekerquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef hoink581 het volgende:
Had gezegd dat hij je voor die prijs ook effe had mogen pijpen.
Wat een autistenactie van jouw bedoel jequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef GeorgiePorgie het volgende:
Wat een autistenreacties weer, had het kunnen weten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Fucking terecht, randdebiel. En als ze je aanrijden zeker een klaagtopic zitten openen, nou, je hoeft van mij dan geen sympathieke posts te verwachten hoor
Wat is hier autistisch aan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef GeorgiePorgie het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Redelijke prijs voor levensgevaarlijk rondrijden op een fiets.
Jij vindt het werkelijk een absurde boete? 50 euro stelt niks voor, dat had hoger mogen zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef GeorgiePorgie het volgende:
Zeker een roze lampje heb je ?Wat een kk moraalridder ben jij zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Fucking terecht, randdebiel. En als ze je aanrijden zeker een klaagtopic zitten openen, nou, je hoeft van mij dan geen sympathieke posts te verwachten hoor
Jawel je ogen zijn achterlijk ,kan je ook niets aan doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:58 schreef GekkePoes het volgende:
Ik had een keer een fietser bijna op de motorkap liggen, omdat hij geen licht aan had. Fietsers vallen echt niet op zonder licht als je in een auto zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |