Ik fiets nooit zonder licht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Want het is inderdaad de schuld van de agenten dat jij zonder licht fietst?
Je moet je gewoon aan de regels houden. Als je je daar niet aan houdt pakt men je gewoon op een gevoelige plek en dat is je geld. In de hoop dat je het leert.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik fiets nooit zonder licht.
Maar ik vind het schandalig dat fietsers geld afhandig wordt gemaakt om een begrotingstekort te dichten dat ontstaan is door crimineel en onverantwoord handelen van snelle bankiersjongen en Griekse fraudeurs.![]()
En ik haat de politie gewoon al mijn hele leven, ik haat namelijk mensen die crimineel zijn, de politie en de maffia zijn crimineel, dus haat ik hen.
Je haalt wat zaken door elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar ik vind het schandalig dat fietsers geld afhandig wordt gemaakt om een begrotingstekort te dichten dat ontstaan is door crimineel en onverantwoord handelen van snelle bankiersjongen en Griekse fraudeurs.![]()
Daarmee leg je de verantwoordelijkheid bij de verkeerde groep. De eerstvolgende keer dat zo'n pik zonder licht wordt aangehouden, kan hij zeggen dat de politie hn de vorig keer geen lampjes gaf en hij daarom nu geen licht heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:18 schreef rubensanti het volgende:
50 euro is een redelijk bedrag. Het enige wat ik niet snap is dat de politie geen led lampjes geeft als je bekeurd word. Maak de boete 5 euro duurder en geef twee lampjes mee. Dan maken ze het ook weer veiliger op de weg.
Welkom in de echte wereld, het geld wat met wegenbelasting opgebracht wordt gaat ook al jaren naar de algemene middelen en niet naar onderhoud of verbetering van wegen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik fiets nooit zonder licht.
En ik haat de politie gewoon al mijn hele leven, ik haat namelijk mensen die crimineel zijn, de politie en de maffia zijn crimineel, dus haat ik hen.
Dat is het probleem nog niet eens, mij maakt het persoonlijk niet uit als ik een fietser zonder licht omver rijd. Het wordt pas een probleem als ik voor zijn stommiteiten moet opdraaien.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Balsam het volgende:
Dat is een van de boetes die van mij wel wat omhoog mogen, weet je hoe onzichtbaar je bent voor een automobilist als je zonder licht fietst in het donker.
Dit is dus in 99% van de gevallen dat je er voor mag opdraaien, aangezien de fietser de zwakkere verkeersdeelnemer is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is het probleem nog niet eens, mij maakt het persoonlijk niet uit als ik een fietser zonder licht omver rijd. Het wordt pas een probleem als ik voor zijn stommiteiten moet opdraaien.
Hou alsjeblieft op met je zweverige gelul en geveinsde haat jegens de politie en flikker je voorraad alu hoedjes ook meteen weg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Gelukkig wordt het boetegeld goed besteed en gaat het naar smerige bankiers die een bailout nodig hebben of naar belastingontduikende Grieken.![]()
En de politie werkt dus mee aan deze maffia praktijken. Geld stelen van burgers om het aan een stel bankiers-uitvreters te schenken en ander tuig.![]()
Mijn haat aan de politie is grot.Corrupt schorriemorrie.
Het is zelfs zo dat als een kutjochie tegen jouw stilstaande auto knalt, jij de lul bent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef Balsam het volgende:
[..]
Dit is dus in 99% van de gevallen dat je er voor mag opdraaien, aangezien de fietser de zwakkere verkeersdeelnemer is.
Het tegendeel valt pas te bewijzen bij getuigen of een dashcam.
Dat is niet altijd het geval als jij kan bewijzen dat je stil stond en dat je geen enkele kans zag om dit te ontwijken. Heb dit pas nog gehad toen ik geparkeerd stond en er een fietser over de stoep heen knalde en zo achterlangs mjn auto. Maar zij nam de bocht wat te krap en raakte met haar stuur mijn auto wat een flinke deuk en kras opleverde.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is zelfs zo dat als een kutjochie tegen jouw stilstaande auto knalt, jij de lul bent.
Maar ik stond niet geparkeerd, ik stond stil op de weg. Omdat ik dat kutjoch zag aankomen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Balsam het volgende:
[..]
Dat is niet altijd het geval als jij kan bewijzen dat je stil stond en dat je geen enkele kans zag om dit te ontwijken. Heb dit pas nog gehad toen ik geparkeerd stond en er een fietser over de stoep heen knalde en zo achterlangs mjn auto. Maar zij nam de bocht wat te krap en raakte met haar stuur mijn auto wat een flinke deuk en kras opleverde.
Mooi verhaald op haar verzekering
Dit, ik vind 50 euro nog véél te laag. Maar daar maar 150 euro van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
1 van de meest terechte boetes ooit, al had het bedrag hoger gemogen
Precies, ze verdienen gewoon pijn en gebroken bottenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Fietsers zonder licht zijn ook levensgevaarlijk
Ik ben geen prioriteit in mijn stad dus geen stress jongen,het is mar een fiets geen motorquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Want het is inderdaad de schuld van de agenten dat jij zonder licht fietst?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |