abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2013 @ 10:41:28 #101
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_121976000
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Want het is inderdaad de schuld van de agenten dat jij zonder licht fietst?
Ik fiets nooit zonder licht.

Maar ik vind het schandalig dat fietsers geld afhandig wordt gemaakt om een begrotingstekort te dichten dat ontstaan is door crimineel en onverantwoord handelen van snelle bankiersjongen en Griekse fraudeurs. :{

En ik haat de politie gewoon al mijn hele leven, ik haat namelijk mensen die crimineel zijn, de politie en de maffia zijn crimineel, dus haat ik hen. :{w
pi_121976044
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Maar ik vind het schandalig dat fietsers geld afhandig wordt gemaakt om een begrotingstekort te dichten dat ontstaan is door crimineel en onverantwoord handelen van snelle bankiersjongen en Griekse fraudeurs. :{

En ik haat de politie gewoon al mijn hele leven, ik haat namelijk mensen die crimineel zijn, de politie en de maffia zijn crimineel, dus haat ik hen. :{w
Je moet je gewoon aan de regels houden. Als je je daar niet aan houdt pakt men je gewoon op een gevoelige plek en dat is je geld. In de hoop dat je het leert.
pi_121976098
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Je haalt wat zaken door elkaar.

Fietsers krijgen een boete omdat ze zonder licht rijden. Fietsers die met licht rijden, krijgen geen boete. Het is dus niet zo dat ze fietsers geld afhandig maken om het zomaar aan anderen te geven.

Dat ze dat met een deel van het overheidsgeld doen, daar ben ik het ook niet mee eens. Maar dat staat los van de boete-intentie.
Schip ahoy!
  donderdag 24 januari 2013 @ 10:49:44 #104
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_121976303
Fietsen zonder licht is dan ook best vervelend en dan vind ik 50 euro nog niet eens heel veel geld. Er zijn genoeg absurde boetes trouwens waar de overtreding totaal niet evenredig is met de boete maar zonder licht fietsen is er daar geen eentje van. Heb je enig idee hoe slecht je te zien bent voor een gemotoriseerde bestuurder?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_121977137
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 01:18 schreef rubensanti het volgende:
50 euro is een redelijk bedrag. Het enige wat ik niet snap is dat de politie geen led lampjes geeft als je bekeurd word. Maak de boete 5 euro duurder en geef twee lampjes mee. Dan maken ze het ook weer veiliger op de weg.
Daarmee leg je de verantwoordelijkheid bij de verkeerde groep. De eerstvolgende keer dat zo'n pik zonder licht wordt aangehouden, kan hij zeggen dat de politie hn de vorig keer geen lampjes gaf en hij daarom nu geen licht heeft.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_121978510
Dat is een van de boetes die van mij wel wat omhoog mogen, weet je hoe onzichtbaar je bent voor een automobilist als je zonder licht fietst in het donker.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:19:10 #107
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_121979824
De bel op mijn fiets is al tig-jaar kapot. Nooit commentaar op gehad.
pi_121980468
quote:

[..]

Welkom in de echte wereld, het geld wat met wegenbelasting opgebracht wordt gaat ook al jaren naar de algemene middelen en niet naar onderhoud of verbetering van wegen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_121980500
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Balsam het volgende:
Dat is een van de boetes die van mij wel wat omhoog mogen, weet je hoe onzichtbaar je bent voor een automobilist als je zonder licht fietst in het donker.
Dat is het probleem nog niet eens, mij maakt het persoonlijk niet uit als ik een fietser zonder licht omver rijd. Het wordt pas een probleem als ik voor zijn stommiteiten moet opdraaien.
pi_121980638
Eigen schuld TS, de boete mag nog wel hoger er zijn nog steeds te veel fietsers zonder licht. Gewoon gevaarlijk!
^O^
pi_121984352
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat is het probleem nog niet eens, mij maakt het persoonlijk niet uit als ik een fietser zonder licht omver rijd. Het wordt pas een probleem als ik voor zijn stommiteiten moet opdraaien.
Dit is dus in 99% van de gevallen dat je er voor mag opdraaien, aangezien de fietser de zwakkere verkeersdeelnemer is.
Het tegendeel valt pas te bewijzen bij getuigen of een dashcam.
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:31:13 #112
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_121984667
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Gelukkig wordt het boetegeld goed besteed en gaat het naar smerige bankiers die een bailout nodig hebben of naar belastingontduikende Grieken. :')

En de politie werkt dus mee aan deze maffia praktijken. Geld stelen van burgers om het aan een stel bankiers-uitvreters te schenken en ander tuig. :{w

Mijn haat aan de politie is grot. :r Corrupt schorriemorrie. }:|
Hou alsjeblieft op met je zweverige gelul en geveinsde haat jegens de politie en flikker je voorraad alu hoedjes ook meteen weg.

Straks word je beroofd (hoop ik) en het eerste wat JIJ doet, is aangifte bij de mensen die je o-zo haat. Hypocriet balletje.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_121984689
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:23 schreef Balsam het volgende:

[..]

Dit is dus in 99% van de gevallen dat je er voor mag opdraaien, aangezien de fietser de zwakkere verkeersdeelnemer is.
Het tegendeel valt pas te bewijzen bij getuigen of een dashcam.
Het is zelfs zo dat als een kutjochie tegen jouw stilstaande auto knalt, jij de lul bent.
pi_121984814
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het is zelfs zo dat als een kutjochie tegen jouw stilstaande auto knalt, jij de lul bent.
Dat is niet altijd het geval als jij kan bewijzen dat je stil stond en dat je geen enkele kans zag om dit te ontwijken. Heb dit pas nog gehad toen ik geparkeerd stond en er een fietser over de stoep heen knalde en zo achterlangs mjn auto. Maar zij nam de bocht wat te krap en raakte met haar stuur mijn auto wat een flinke deuk en kras opleverde.
Mooi verhaald op haar verzekering
pi_121985238
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Balsam het volgende:

[..]

Dat is niet altijd het geval als jij kan bewijzen dat je stil stond en dat je geen enkele kans zag om dit te ontwijken. Heb dit pas nog gehad toen ik geparkeerd stond en er een fietser over de stoep heen knalde en zo achterlangs mjn auto. Maar zij nam de bocht wat te krap en raakte met haar stuur mijn auto wat een flinke deuk en kras opleverde.
Mooi verhaald op haar verzekering
Maar ik stond niet geparkeerd, ik stond stil op de weg. Omdat ik dat kutjoch zag aankomen.
pi_121985365
Dat zijn echt van die kut regels, waarbij de overheid de fietsers teveel in bescherming neemt.
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:55:33 #117
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_121985628
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
1 van de meest terechte boetes ooit, al had het bedrag hoger gemogen
Dit, ik vind 50 euro nog véél te laag. Maar daar maar 150 euro van.
Kutfietsers zonder licht .
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_121985648
Fietsers zonder licht zijn ook levensgevaarlijk
Tax wil tetten :)!
pi_121985687
Fiets dan ook met fatsoenlijke verlichting pauper.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:57:50 #120
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121985723
quote:
15s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Fietsers zonder licht zijn ook levensgevaarlijk
Precies, ze verdienen gewoon pijn en gebroken botten
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121985756
En terecht.
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
pi_121998836
wees blij dat je niet met de auto was, dan had je nu geen geld meer
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:58:04 #123
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_121999071
onterechte klacht.

KLB / mensen die zonder licht
nerovetsrethca
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:40:29 #124
393482 Anti-feminist
Vrouwen zijn apen!
pi_122001758
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:38 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Want het is inderdaad de schuld van de agenten dat jij zonder licht fietst?
Ik ben geen prioriteit in mijn stad dus geen stress jongen,het is mar een fiets geen motor
Je hebt de verkeerde baan genomen als Sven Kramers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')