Ik dacht dat er nibbits inzatenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef wdn het volgende:
Leken wel hersenen toen hij die taart onthulde
Oh ik was gelukkig niet de enigequote:
Nog zo'n druipgrot.quote:
Dat dacht ik ook, het leek niet heel lekker.quote:
Gehaktstaaf.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Doe mij maar een saucijzenbroodje.
Nee joh er zijn veel betere italianenquote:
Heel normaalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef wdn het volgende:
Ben je een top chef gaat een ander zich er mee bemoeien
Het omdraaien van de pan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:15 schreef ddx het volgende:
Zie alleen nog niet echt in wat er moeilijk aan is ?
Het is bewerkelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:15 schreef ddx het volgende:
Zie alleen nog niet echt in wat er moeilijk aan is ?
Met z'n zoetje en zuurtje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:15 schreef densmee het volgende:
kan die kranenborg verbannen worden van de tv.
Het gaat niet om het uiterlijk hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef Adelante het volgende:
Ik vind het er niet heel bijzonder uitzien eigenlijk
Sterker nog, ik vind het er ronduit ranzig uitzien. En ik ben gek op pasta.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef Adelante het volgende:
Lijkt wel Poffertquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef Adelante het volgende:
Same herequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind het er ronduit ranzig uitzien. En ik ben gek op pasta.
Dit is lekker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:18 schreef tong80 het volgende:
Hadden ze het net over saai met Sonja en de wielrenner.
Wat is dit dan ?
Kunst!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:18 schreef tong80 het volgende:
Wat is dit dan ?
Dit gaat de wereld rond.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:18 schreef tong80 het volgende:
Wat is dit dan ?
quote:
Eindelijk eens iets wat zelfs IK kan klaarmaken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
Beetje spaghetti in de oven, culinair hoogstandje.
Deed een portugees met een eitje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit gaat de wereld rond.
http://www.smulweb.nl/rec(...)mballo-di-maccheroniquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Eindelijk eens iets wat zelfs IK kan klaarmaken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag anders net gewoon worsten erin gaan en lappen vlees.
Eerst een hele grote pan kopenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:20 schreef themole het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)mballo-di-maccheroni
Ik wacht wel op de pics.
Het had ook in een ander scenario gepast, besefte ik me toen ik het terug lasquote:
Fappen of Photoshop?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:21 schreef Gorzalka het volgende:
Heeft iemand een foto van die wielrennersvrouw, dan kan ik even los.
U houdt van sm?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:21 schreef Gorzalka het volgende:
Heeft iemand een foto van die wielrennersvrouw, dan kan ik even los.
quote:
Pastadeeg maken, zitti maken, saus erbij, gehaktballetjes maken, eitjes koken, asperges (?) bereiden, nog een paar andere balletjes maken (weet niet wat dat was), alles laagje voor laagje inleggen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:20 schreef ddx het volgende:
[..]
Dat deeg maken misschien, wat ze met 5 man moesten doen.
Maar verder ?
Gewoon lekkere gehaktballetjes. Het zag er niet zo smakelijk uit maar volgens mij is het wel lekker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Pastadeeg maken, zitti maken, saus erbij, gehaktballetjes maken, eitjes koken, asperges (?) bereiden, nog een paar andere balletjes maken (weet niet wat dat was), alles laagje voor laagje inleggen...
Gewoon verkapte lasagne dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon lekkere gehaktballetjes. Het zag er niet zo smakelijk uit maar volgens mij is het wel lekker.
Tenzij je uitsluitend zat te wachten op Leo Driessen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef hexje het volgende:
En is het de moeite waard om straks de herhaling te kijken?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dan?
Oh kut poep ik snap het al...
Overigens...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef Tem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal er voortaan op letten.
Is zij niet over datum?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Overigens...
Broek kan zonder wassen weer aan bij gebrek aan Ellen ten Damme.
Heeft iets zeer opwindends op een... eeeeeeh... kinky manier.quote:
Ik hoop dat Kranenborg het exclusieve recept dat hij er van maakte volgende maand in DWDD komt laten zien.quote:MOSKOU -
De Russische sterkok Alexei Kabanov (38) had een grote zoekactie opgezet voor zijn vermiste vrouw Irina (39). Maar nu blijkt dat de kok zijn vrouw heeft onthoofd en in stukken gesneden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik krijg rillingen van al die knipogen. Mijn pianoleraar van vroeger knipoogte ook altijd naar me
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik krijg rillingen van al die knipogen. Mijn pianoleraar van vroeger knipoogte ook altijd naar me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Changes: Felix Maginn en Metropole Orkest - 22-1-2013
In deze editie van Changes hebben we een heel bijzondere combi: Felix Maginn (frontman van de band Moke red.) gekoppeld aan het Metropole Orkest. Zij zetten verrassende versie neer van een bekend, hedendaags nummer. Eerder deelde Moke het podium met het Metropole Orkest in de HMH (2010), bij ons in DWDD (2010) en op Pinkpop.
http://www.volkskrant.nl/(...)iddeld-47-jaar.dhtmlquote:De Nederland 3-kijker is gemiddeld 47 jaar
Nederland vergrijst en dat is ook te merken aan de gemiddelde leeftijd van kijkers naar tv-zenders. In twee jaar tijd werden die gemiddelden alleen maar hoger.
Zo is de gemiddelde kijker van SBS6 49 jaar oud (was 48) en die van RTL4 47 jaar (was 45). Zelfs van de jongste zender van Nederland, Comedy Central, steeg de leeftijd van 26 naar 30 jaar. Het blijkt uit cijfers die NPO-kijkcijferexpert René van Dammen opstelde voor mediavakblad Broadcast Magazine deze maand.
De publieke tv-zenders bleven aardig gelijk, maar zitten traditiegetrouw altijd al hoog in de leeftijden. Zo is Nederland 2 met een gemiddelde van 60 de zender met het oudste publiek. Nederland 1 bleef gelijk: 55 jaar. Nederland 3 wist als enige zender in twee jaar tijd te 'verjongen', maar heeft voor een jongerenzender met een gemiddelde van 47 (was 48) nog altijd een vrij 'oude' kijker.
Andere 'jonge' zenders worden ook door veel ouderen gekeken; Veronica heeft een gemiddelde kijker van 41 , RTL 5 van 40 en Net 5 van 45 jaar oud. Van Dammen vergeleek voor zijn onderzoek alle tv-kijkers tussen 18:00 uur en middernacht en rangschikte ze op geboortedatum.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:01 schreef Tem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Haha, wie is dat ook al weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht even aan de zanger van Vandenberg.
Maar dit was zo'n pedo-iemand toch?
Ja, van de PNVD, die razende pedopartij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dit was zo'n pedo-iemand toch?
Dat gaat wel goed worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:34 schreef OProg het volgende:
Leo met Fleetwood Mac is niet doorgeschoven.
Wel dit:
[..]
Inderdaad, om nog maar te zwijgen over die kapsels.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Saai, heb Moke met Metropole eens op Pinkpop gezien. Echt, zo overbodig.
quote:The People of the Labyrinths: Geert de Rooij en Hans Demoed - 23-1-2013
Vanavond is het zover: de Amsterdam Fashion Week gaat van start. The People of the Labyrinths is één van de twee modemerken die de AFW met een show mogen openen in de Gashouder te Amsterdam. “Waarom People als de opening? Dat is eigenlijk een beetje onderbuikgevoel. We worden geen Parijs, Milaan of New York. Dat hoeft ook helemaal niet. De bedoeling is dat het typisch Amsterdams is, heel eigenwijs en eigenzinnig. Dat zijn The People of the Labyrinths", zo verklaarde programmadirecteur Carlo Wijnands zijn keuze voor het modelabel.
Vlak voor hun show praten wij met Geert de Rooij en Hans Demoed, topmannen van TPOTL. Geert en Hans beheren het modemerk sinds 1984. Sterren als Elizabeth Taylor, Cher en Elton John behoren inmiddels tot hun vaste klanten.
Heerlijk Eerlijk Heertjequote:Op woensdag 23 januari 2013 16:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Of toen met Raoul Heertje over zijn nieuwe 'achter de schermen' programma.
quote:Wielerjournalistiek: NRC vs Volkskrant - 23-1-2013
De wielerwereld staat op zijn kop en dat betekent overuren, maar dankbaar werk voor sportjournalisten. Waar halen zij hun scoops vandaan? Hoe ben je sneller dan de concurrent? Aan tafel: Mark Misérus (Volkskrant) en Thijs Zonneveld (NRC).
Ik keek wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Heerlijk Eerlijk Heertjeleuk programma was dat, jammer dat er niemand keek
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:23 schreef Specularium het volgende:
Die meisjes vs. Mildred was ook leuk.
.
Ik denk toch wel Jort Kelder vs. Pieter Storms.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even tussendoor: wat is jullie all-time favoriete DWDD moment?
Wat een lillik kapsel heeft Mathijs daar eigenlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Lol, deze kende ik nog niet. Wat een figuur ook, Peter R..![]()
Hier is trouwens een top 10 van DWDD 'ruzies'.
Ja.. en zijn gezicht lijkt wat ploffiger, en zijn haar donkerder?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat een lillik kapsel heeft Mathijs daar eigenlijk.
Ja er is weer een fan bijquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
ik begin ali b steeds leuker te vinden, hij heeft humor
Hij heeft het virus van Jan Mulder overgenomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef ShevaJB het volgende:
Waarom moet die Ali b zoveel op tv zijn
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
ik begin ali b steeds leuker te vinden, hij heeft humor
Ik geloof niet dat ik daar wakker van lig.quote:
Nu je het zegt.quote:
Nu heb ik hongerquote:
Ben de Graafquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die van de volkskrant ook alweer?
Dat is arty fartyquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Waarom zit daar een vent met zijn jas aan? Is het koud daar.
MvN is een koude man, dat weet iedereenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Waarom zit daar een vent met zijn jas aan? Is het koud daar.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
MvN is een koude man, dat weet iedereen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier voor de deur staat altijd een auto van een of andere aannemer, Fokker
Alleen Nederland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
zullen de doping opbiechten alleen in nederland worden gedaan, of is dit nu internationaal aan de gang?
maar die blijven ontkennen. Tot het bezopenen af.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen heeft gebruikt. Incl. Bogert en Decker.
Het is Van de Boogaard hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen heeft gebruikt. Incl. Bogert en Decker.
Niet serieus te nemen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar die blijven ontkennen. Tot het bezopenen af.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat die vent zo heet.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanwege de spoiler
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef VreemdeEend het volgende:
Die Marokkaan krijgt geld om aan tafel te zitten maar zorgt er niet voor dat hij ook maar iets van de andere gasten weet. Beetje voorbereiding mag wel.
ik kan me een zomer herrineren dat alle grote sportprijzen naar de Spanjaarden gingenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
Nu eens in alle andere topsporten de beerput open trekken.
Werkt niet. Wielrenners zijn allang met iets anders bezig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
Vraag maar aan Jort of dan nodig is. Als er bijvoorbeeld een tennisster komt ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef VreemdeEend het volgende:
Die Marokkaan krijgt geld om aan tafel te zitten maar zorgt er niet voor dat hij ook maar iets van de andere gasten weet. Beetje voorbereiding mag wel.
Gaat niet gebeuren, helaas:quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
Dan moet je wat EPO nemen ben je zo van doe moeheid afquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Ik word nu wel een beetje moe van al dat dopinggedoe.
Ik ook...en dat terwijl die sporters het juist daartegen spuiten...quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Ik word nu wel een beetje moe van al dat dopinggedoe.
nee ik ben bang voor naaldenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan moet je wat EPO nemen ben je zo van doe moeheid af
Zeker. Aardige gozer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een prima vent die George.
Ik vind het wel een gezellige gast, leuk dat er ook zulke voetballers zijnquote:
Dank je voor dit stuk!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, helaas:
http://www.telegraph.co.u(...)l-goes-on-trial.html
Blijft toch ziek.quote:But despite Fuentes freely admitting to working with professional footballers and tennis players as well as cyclists, the Spanish authorities have ruled that the case will only cover his involvement in cycling.
Dat is net erg maar die ongeschoren rotkop erboven daarentegenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Bah mode. En wat een idioot dikke jassen hebben die gasten aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |