Wat bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent er achter hoe je het schrijft!
Te makkelijk.quote:
Shamone!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjamoon, chamone, weet ik het, Alors wist het.
Oh, volgens mij schrijf ik het juist op z'n slechtst.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjamoon, chamone, weet ik het, Alors wist het.
Die kon er ook niet veel van.quote:
Is de schuld van die kkkane.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef DrDentz het volgende:
wrom hebben nederlandse bands die engels zingen altijd kk slechte teksten
TS was mij verdomme voor!quote:
daarom is hij ook wereldkampuoen gewordenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kon er ook niet veel van.
Was altijd al zo. Je ogen gaan laat open.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:08 schreef Eenskijken het volgende:
dwdd heeft echt z'n beste tijd gehad. wat een blabla allemaal zeg
Mijn eerste, zo'n gele sony sports in 1986!quote:
Heeft nog steeds wel wat hoorquote:
My First Sony.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn eerste, zo'n gele sony sports in 1986!
Ik ook maar later nam ik ze over met housequote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Pietepietje het volgende:
Ik heb ooit cassetebandjes met sprookjes erop gehad
En Bert en Ernie vieren Kerstquote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Pietepietje het volgende:
Soms worden mensen ouder.quote:
Of die van zoek de zeepquote:
ik heb een cassette bandje van ovide gehad.. en troetelbeertjesquote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Pietepietje het volgende:
En als je naar het volgende nummer wilde moest je m doorspoelen!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef marcodej het volgende:
Als je wilde opnemen moest je de record- en playknop tegelijk indrukken. Dat kan je je nu toch niet meer voorstellen mensen, de nostalgie.
En koekie monster met "ik verloor mijn koekie in de disco"quote:
En je wist nooit precies wanneer het volgende nummer begon, dus je was altijd te vroeg of te laat.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En als je naar het volgende nummer wilde moest je m doorspoelen!
Als ik een screenshot maak met mijn telefoon moet ik ook twee knoppen ingedrukt houdenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef marcodej het volgende:
Als je wilde opnemen moest je de record- en playknop tegelijk indrukken. Dat kan je je nu toch niet meer voorstellen mensen, de nostalgie.
Ik keek op het tellertje dan wist je het ongeveerquote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
En je wist nooit precies wanneer het volgende nummer begon, dus je was altijd te vroeg of te laat.
Mij ook maar dan ging zo moeilijk al lopende.quote:
Tellertje?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek op het tellertje dan wist je het ongeveer
Oooh wat luxe, ik had geen tellertjequote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
een tellertje.. luxe die niet veel mensen haddenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Sipje en sopjequote:
en niet te vergeten de klassiekers als 'ik ben mijn lieve hondje kwijt' en 'ik dans de pinguin'quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
En koekie monster met "ik verloor mijn koekie in de disco"
Toch wel dusquote:
Toch eens bij mijn ouders in de kelder neuzen hahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef TLC het volgende:
[..]
en niet te vergeten de klassiekers als 'ik ben mijn lieve hondje kwijt' en 'ik dans de pinguin'
Ik wel. Charmant en ik houd wel van baardjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Gorzalka het volgende:
Dames, vinden jullie Eric Corton een aantrekkelijke man?
Voor mijn tijd? Die luxe hadden de kinderen van de crisisjaren '80 niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die 3 cijfers die je kon resetten.
Misschien als ik 30 jaar ouder zou zijn wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Gorzalka het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kun je niet zo makkelijk afspelen vanuit je binnenzak.
Begrijpelijke punten. Maar tegenwoordig loopt niemand meer met een walkman en gebruikt men nog wel steeds de welbekende platenspelers.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Mij ook maar dan ging zo moeilijk al lopende.
Ik ben niet zo van de baardjes, maar het is een leuke man hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Gorzalka het volgende:
nee, niet met de baard ( baart :p )quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Gorzalka het volgende:
Bert's nummer ik dans de pinguin is trouwens een verkeerde vertaling want in het origineel zingen ze pigeon (duif, maar in het Nederlands dus vertaald als pinguin)quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch eens bij mijn ouders in de kelder neuzen hahaha
Ik hoop maar dat het werkt hoor. Hij is zo'n leek hihihiquote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
En dit is gelukkig helemaal niet voorbereid hè Dolf.
Ja maar eerlijk is eerlijk, ik dans de dui-uif bekt gewoon niet zo lekkerquote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef TLC het volgende:
[..]
Bert's nummer ik dans de pinguin is trouwens een verkeerde vertaling want in het origineel zingen ze pigeon (duif, maar in het Nederlands dus vertaald als pinguin)
Zou mijn type ook wel zijn, denk ik. Hij doet me denken aan de zanger van Triggerfinger.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel. Charmant en ik houd wel van baardjes.
Nee, dat was er toen al.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voor mijn tijd? Die luxe hadden de kinderen van de crisisjaren '80 niet.
Toch vond ik het wel tofquote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
En dit is gelukkig helemaal niet voorbereid hè Dolf.
Klopt die vind ik ook wel iets hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou mijn type ook wel zijn, denk ik. Hij doet me denken aan de zanger van Triggerfinger.
En de NESquote:Op maandag 21 januari 2013 20:18 schreef marcodej het volgende:
Wanneer gaan we de Atari bespreken aan tafel?
Die hebben uitstelling van betaling aangevraagd. Dus wellicht als ze failliet gaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:18 schreef marcodej het volgende:
Wanneer gaan we de Atari bespreken aan tafel?
Commodore?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
Wij hadden nog een spelcomputer met cassettebandjes.
Spectrum volgens mij.
Ik heb nog een platenspeler, en enkele platen die ik ook op cd heb.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Begrijpelijke punten. Maar tegenwoordig loopt niemand meer met een walkman en gebruikt men nog wel steeds de welbekende platenspelers.
JA!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
kan je nog cassette bandjes kopen in een winkel?
Ik ook, en die is van mijn overgrootvader geweest. Doet het nog prima en heeft 78 toeren, hahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nog een platenspeler, en enkele platen die ik ook op cd heb.
En het verschil is wel duidelijk te horen.
Msx hier.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
Wij hadden nog een spelcomputer met cassettebandjes.
Spectrum volgens mij.
Niks over Ajax?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef TLC het volgende:
en nu het Wesley gezever aanhoren met Johan en co
linkje naar uitzending gemist?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef marcodej het volgende:
Waarom zit dit niet in de TVDD?
En zn kokhals aan het eind hebben ze eruit geknipt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef Pietepietje het volgende:
TV / Expeditie Poolcirkel - EXACT op de poolcirkel
Nee joh, lekker Dennis en Valerio die gaan frituren..quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]En dan nog het laatste stukje VI meepikken.
Die dingen van de jaren 80 kreeg je amper stuk, van alle walkmans die ik later kocht (want kleiner) is dat ding van 1986 de enige die het nog doet, alleen vreet ie batterijen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef Martinello het volgende:
Ik kreeg in 1988 een Sharp stereo voor mijn verjaardag, eindelijk een cassetterecorder! En ik heb hem nog steeds na 25 jaar
Nee ik werd al misselijk van dat kleine stukjequote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nee joh, lekker Dennis en Valerio die gaan frituren..
Ik lette even niet op, wil ik weten wat ze dan gaan frituren?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nee joh, lekker Dennis en Valerio die gaan frituren..
Pussyquote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik werd al misselijk van dat kleine stukje
Wat weet ik niet, maar ze gingen in liposuctievet friturenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lette even niet op, wil ik weten wat ze dan gaan frituren?
Bitterballen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lette even niet op, wil ik weten wat ze dan gaan frituren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn niet genoegquote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat weet ik niet, maar ze gingen in liposuctievet frituren
oH komt dat er meteen na! Dat wil ik wel even zien.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jaja, Danny gaat bij Wilfred te biecht...wel jammer dat Gertje en Dries niet aanwezig zijn.
Gert doet de analyse.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jaja, Danny gaat bij Wilfred te biecht...wel jammer dat Gertje en Dries niet aanwezig zijn.
We hebben het er iig al over dus die opzet is gelukt.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat weet ik niet, maar ze gingen in liposuctievet frituren
ervaringsdeskundigequote:
Dat wel, maar ik kijk het niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef OProg het volgende:
[..]
We hebben het er iig al over dus die opzet is gelukt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:
Waar zat je nou?quote:
Ja man, kon je er zelf niet eentje in elkaar flansen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:31 schreef Tem het volgende:
T-shirt met I love Karina kon niet zo snel geleverd worden.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
Gewoon met stift, zoiets.
[ afbeelding ]
Ik vond het niet echt MOOI, maar ook niet dat ik zou zeggen " wat een lelijk schilderij is dat". Eigenlijk vond ik er niet zoveel van.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef Tem het volgende:
Ik vond dat schilderij van Jan Cremer wel mooi.
Halve neger en lijkt, net als Obama op een heule.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Volgens mij was Kelly Clarkson er ook, dus dat valt wel mee
quote:
NOG een reden om niet naar een museum te gaan, zometeen kom ik hem nog tegenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
Joost Zwagerman in een museum -> [ afbeelding ].
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
Hexje in een museum -> [ afbeelding ].
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
Gewoon met stift, zoiets.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef Specularium het volgende:
Dat vind ik, in tegenstelling tot alle lijstjes, wel een goed nieuw item.
Ik ben er nog niet uit...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef Specularium het volgende:
Ik zat even foto's te bekijken van zo'n timpano, maar laat maar zitten.
Leuk. Ik zit straks klaar!quote:
De wereld kookt doorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef Specularium het volgende:
Dat vind ik, in tegenstelling tot alle lijstjes, wel een goed nieuw item.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:28 schreef Specularium het volgende:
Broek is al uit want Ellen ten Damme.
Gemiste kansquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:14 schreef JimboSlice het volgende:
Heb Don Leo vanmorgen nog gespot. Wilde naar hem toelopen om mijn handen in zijn schouders te planten en te roepen: mijn muzikale steun en toeverlaat, DON LEO BLOKHUUUIIIIS. Heb het toch maar niet gedaan.
Doe je broek dan maar weer aan, want ze komt niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:28 schreef Specularium het volgende:
Broek is al uit want Ellen ten Damme.
Ja, en dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:05 schreef Karina het volgende:
Hopelijk is die Italiaanse kok ook een beetje lekker.
Waarom?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Doe je broek dan maar weer aan, want ze komt niet meer
Hebben de vrouwen ook nog wat leuks om naar te kijken.quote:
Sonja Barend komt voor haar in de plaats, dus houd je broek maar gewoon omlaag.quote:
Counting Crows item is vervangen door het gezwets van Sonja Barend over haar overleden vriendinquote:
Maar Sonja is helemaal niet zo lekker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Sonja Barend komt voor haar in de plaats, dus houd je broek maar gewoon omlaag.
Niet kieskeurig worden hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar Sonja is helemaal niet zo lekker.
En om doven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef marcodej het volgende:
Lekker verschillig lachen om idioten met wapens.
Van jou?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:28 schreef tong80 het volgende:
Gisteren genoten van Zwagerman.
Benieuwd naar Sonja. Was buiten collega ook hartsvriendin dacht ik.
Gezien zijn opgefokte gedrag lijkt testosteron me realistischer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Prem heeft ook EPO gebruikt en gaat dit nu opbiechten
Appelmoesquote:
Ik moest lachen, godverdomme.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:35 schreef marcodej het volgende:
Sonja ziet eruit als een bedorven suikerspin.
Maar ze zal best aardig geweest zijn.quote:
Wat een baas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Oh god die man die voor zijn auto kiest
Koning Fuhrer Admiraal Leo Blokhuis over Fleetwood Macquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef OProg het volgende:
Welk item waar ik enorm naar uit keek komt nu te vervallen ?
Leo Blokhuis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef OProg het volgende:
Ellen is vervallen inderdaad. Sonja ook, maar dan anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef OProg het volgende:
Damn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Koning Fuhrer Admiraal Leo Blokhuis over Fleetwood Mac
Gelukkig straks ook Matthe Pronk over Rabo.quote:
Inderdaad best jammerquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Oh god die man die voor zijn auto kiest
Ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gelukkig straks ook Matthe Pronk over Rabo.
Of Django Unchained.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja.
Ik bedenk me dat ik vanavond wel eens film kan gaan kijken. "The Mummy Returns" schiet me ineens te binnen.
nee ze heeft niks met Stuifesin van doen, ze heeft wel Twee voor Twaalf bedacht (o.a.)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik ken haar van naam en weet dat ze heel veel met Sonja samen heeft gedaan. En ik dacht dat ze ook iets met Stuifesin te maken had ooit, maar dat weet ik niet zker.
Ja dat laatste wist ik. Weet niet waarom ik ook aan Stuifesin dacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef TLC het volgende:
[..]
nee ze heeft niks met Stuifesin van doen, ze heeft wel Twee voor Twaalf bedacht (o.a.)
Vooral dit gelul niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het interesseert niemand inderdaad dat er weer iemand dood is.
Nee maarja ze kwam uit het Amsterdamse, en ook nog Vara.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het interesseert niemand inderdaad dat er weer iemand dood is.
Zitten deze vrouwen niet in je boekenclubje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat laatste wist ik. Weet niet waarom ik ook aan Stuifesin dacht eigenlijk.
Nee ze zitten wel op FOK! maar ik zeg lekker niet wie het zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Zitten deze vrouwen niet in je boekenclubje?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nee maarja ze kwam uit het Amsterdamse, en ook nog Vara.
Bazenfilmquote:
spreek in Godsnaam voor jezelf aubquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
De enige die dit interessant vindt is Sonja.
Ik ook. Dit tien keer liever dan de pseudo derderangs BNers uit GTST.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
De enige die dit interessant vindt is Sonja.
Zonder God's naam lukt het ook wel, maar bedankt.quote:
Mijn oma/opoe was 95. Ik was er kapot van.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
81 was ze, doe eens niet zo overdreven droevig.
Prem, maar beter houdt hij gewoon zijn bek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef marcodej het volgende:
Wie is die tafelheer? Die heeft nog niks gezegd. Voegt weinig toe.
Ja wil je dat Prem hier even doorheen lult met zijn grote bek?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef marcodej het volgende:
Wie is die tafelheer? Die heeft nog niks gezegd. Voegt weinig toe.
Maar jij kwam niet op tv om dat met Nederland te delen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn oma/opoe was 95. Ik was er kapot van.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wil je dat Prem hier even doorheen lult met zijn grote bek?
Het negatieve over grote mensen uit het verledenquote:
shit, IQ level drops againquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij kwam niet op tv om dat met Nederland te delen.
Mijn opoe was dan ook geen regisseur of programmamaakster van TV-klasiekers die nu nog bestaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij kwam niet op tv om dat met Nederland te delen.
Misschien is hij wel vegetariër geworden voor dat kookitemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef OProg het volgende:
Prem komt vast nog wel een keer los vanavond.
nee Internethelden, in real life zitten ze stilletjes op hun zolderkamertje en durven ze hun bek niet open te trekkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het negatieve over grote mensen uit het verleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |