Ik heb nog een platenspeler, en enkele platen die ik ook op cd heb.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Begrijpelijke punten. Maar tegenwoordig loopt niemand meer met een walkman en gebruikt men nog wel steeds de welbekende platenspelers.
JA!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
kan je nog cassette bandjes kopen in een winkel?
Ik ook, en die is van mijn overgrootvader geweest. Doet het nog prima en heeft 78 toeren, hahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nog een platenspeler, en enkele platen die ik ook op cd heb.
En het verschil is wel duidelijk te horen.
Msx hier.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
Wij hadden nog een spelcomputer met cassettebandjes.
Spectrum volgens mij.
Niks over Ajax?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef TLC het volgende:
en nu het Wesley gezever aanhoren met Johan en co
linkje naar uitzending gemist?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef marcodej het volgende:
Waarom zit dit niet in de TVDD?
En zn kokhals aan het eind hebben ze eruit geknipt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef Pietepietje het volgende:
TV / Expeditie Poolcirkel - EXACT op de poolcirkel
Nee joh, lekker Dennis en Valerio die gaan frituren..quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]En dan nog het laatste stukje VI meepikken.
Die dingen van de jaren 80 kreeg je amper stuk, van alle walkmans die ik later kocht (want kleiner) is dat ding van 1986 de enige die het nog doet, alleen vreet ie batterijen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef Martinello het volgende:
Ik kreeg in 1988 een Sharp stereo voor mijn verjaardag, eindelijk een cassetterecorder! En ik heb hem nog steeds na 25 jaar
Nee ik werd al misselijk van dat kleine stukjequote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nee joh, lekker Dennis en Valerio die gaan frituren..
Ik lette even niet op, wil ik weten wat ze dan gaan frituren?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nee joh, lekker Dennis en Valerio die gaan frituren..
Pussyquote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik werd al misselijk van dat kleine stukje
Wat weet ik niet, maar ze gingen in liposuctievet friturenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lette even niet op, wil ik weten wat ze dan gaan frituren?
Bitterballen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lette even niet op, wil ik weten wat ze dan gaan frituren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn niet genoegquote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat weet ik niet, maar ze gingen in liposuctievet frituren
oH komt dat er meteen na! Dat wil ik wel even zien.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jaja, Danny gaat bij Wilfred te biecht...wel jammer dat Gertje en Dries niet aanwezig zijn.
Gert doet de analyse.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jaja, Danny gaat bij Wilfred te biecht...wel jammer dat Gertje en Dries niet aanwezig zijn.
We hebben het er iig al over dus die opzet is gelukt.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat weet ik niet, maar ze gingen in liposuctievet frituren
ervaringsdeskundigequote:
Dat wel, maar ik kijk het niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef OProg het volgende:
[..]
We hebben het er iig al over dus die opzet is gelukt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:
Waar zat je nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |