Wat bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent er achter hoe je het schrijft!
Te makkelijk.quote:
Shamone!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjamoon, chamone, weet ik het, Alors wist het.
Oh, volgens mij schrijf ik het juist op z'n slechtst.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjamoon, chamone, weet ik het, Alors wist het.
Die kon er ook niet veel van.quote:
Is de schuld van die kkkane.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef DrDentz het volgende:
wrom hebben nederlandse bands die engels zingen altijd kk slechte teksten
TS was mij verdomme voor!quote:
daarom is hij ook wereldkampuoen gewordenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kon er ook niet veel van.
Was altijd al zo. Je ogen gaan laat open.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:08 schreef Eenskijken het volgende:
dwdd heeft echt z'n beste tijd gehad. wat een blabla allemaal zeg
Mijn eerste, zo'n gele sony sports in 1986!quote:
Heeft nog steeds wel wat hoorquote:
My First Sony.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn eerste, zo'n gele sony sports in 1986!
Ik ook maar later nam ik ze over met housequote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Pietepietje het volgende:
Ik heb ooit cassetebandjes met sprookjes erop gehad
En Bert en Ernie vieren Kerstquote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Pietepietje het volgende:
Soms worden mensen ouder.quote:
Of die van zoek de zeepquote:
ik heb een cassette bandje van ovide gehad.. en troetelbeertjesquote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Pietepietje het volgende:
En als je naar het volgende nummer wilde moest je m doorspoelen!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef marcodej het volgende:
Als je wilde opnemen moest je de record- en playknop tegelijk indrukken. Dat kan je je nu toch niet meer voorstellen mensen, de nostalgie.
En koekie monster met "ik verloor mijn koekie in de disco"quote:
En je wist nooit precies wanneer het volgende nummer begon, dus je was altijd te vroeg of te laat.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En als je naar het volgende nummer wilde moest je m doorspoelen!
Als ik een screenshot maak met mijn telefoon moet ik ook twee knoppen ingedrukt houdenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef marcodej het volgende:
Als je wilde opnemen moest je de record- en playknop tegelijk indrukken. Dat kan je je nu toch niet meer voorstellen mensen, de nostalgie.
Ik keek op het tellertje dan wist je het ongeveerquote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
En je wist nooit precies wanneer het volgende nummer begon, dus je was altijd te vroeg of te laat.
Mij ook maar dan ging zo moeilijk al lopende.quote:
Tellertje?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek op het tellertje dan wist je het ongeveer
Oooh wat luxe, ik had geen tellertjequote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
een tellertje.. luxe die niet veel mensen haddenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Sipje en sopjequote:
en niet te vergeten de klassiekers als 'ik ben mijn lieve hondje kwijt' en 'ik dans de pinguin'quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
En koekie monster met "ik verloor mijn koekie in de disco"
Toch wel dusquote:
Toch eens bij mijn ouders in de kelder neuzen hahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef TLC het volgende:
[..]
en niet te vergeten de klassiekers als 'ik ben mijn lieve hondje kwijt' en 'ik dans de pinguin'
Ik wel. Charmant en ik houd wel van baardjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Gorzalka het volgende:
Dames, vinden jullie Eric Corton een aantrekkelijke man?
Voor mijn tijd? Die luxe hadden de kinderen van de crisisjaren '80 niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die 3 cijfers die je kon resetten.
Misschien als ik 30 jaar ouder zou zijn wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Gorzalka het volgende:
Dames, vinden jullie Eric Corton een aantrekkelijke man?
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kun je niet zo makkelijk afspelen vanuit je binnenzak.
Begrijpelijke punten. Maar tegenwoordig loopt niemand meer met een walkman en gebruikt men nog wel steeds de welbekende platenspelers.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Mij ook maar dan ging zo moeilijk al lopende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |