abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121833646
Ik heb dus een bank gekocht bij woonsquare vorige week, nu zie ik dezelfde bank geloof ik (niet 100% zeker maar ziet er gelijk uit naar mijn herinnering) voor aantal honderd euro euro goedkoper en een beter welkomst kado naar mijn idee, Ipad ipv van een fiets.

De bank die ik besteld heb is niet leverbaar voor 8 weken.

Dus dacht ik het niet meer dan redelijk dat ik nog mijn order kan veranderen, als de bank leverbaar zou zijn, ale begrijp ik dat.

Dus gebeld en ze doen moeilijk over het kleinste dingetje, zelfs het welkomstkado willen ze niet veranderen.

Ik zei dus van ja dan kan ik hem net zo goed annuleren!

Nu lees ik op mijn bon dat bij annuleren een respectievelijke kosten van 30 tot 50% annulereingskosten berekend word..

Maar het is eigenlijk niet echt annuleren ik wil gewoon die andere deal/bank. Het is best een groot verschil van +- 200 euro ook dat vind ik echt genaait.

Iemand enig idee of je hier onderuit kan komen??
pi_121833693
Nee dat kan niet als de wederpartij niet meewerkt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121833695
Dat had je moeten bedenken voordat je tekende. Je hebt de voorwaarden kunnen lezen en daar staat dat dus in.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_121833753
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef chrisssj2 het volgende:
Maar het is eigenlijk niet echt annuleren ik wil gewoon die andere deal/bank. Het is best een groot verschil van +- 200 euro ook dat vind ik echt genaait.

Dadelijk ziet de winkel dezelfde bank ergens 150 euro duurder staan. Dan belt de verkoper jou op en zegt 'ik wil een betere deal, je moet 150 euro meer betalen dan eerst afgesproken.' Wat zou jouw reactie zijn?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  maandag 21 januari 2013 @ 09:27:20 #5
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_121833769
Verkoop de fiets. Koop een ipad.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_121833803
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:26 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Dadelijk ziet de winkel dezelfde bank ergens 150 euro duurder staan. Dan belt de verkoper jou op en zegt 'ik wil een betere deal, je moet 150 euro meer betalen dan eerst afgesproken.' Wat zou jouw reactie zijn?
Helemaal flippen natuurlijk zo van! Ja maar wij hadden toch een overeenkomst?! :7
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_121833804
quote:
ik kan me voorstellen dat je je zo voelt, maar toen je tekende voelde je je niet genaaid. De deal is niet veranderd, dus waarom zou je nu opeens genaaid zijn?

quote:
Nee, je hebt getekend voor de deal die je gaat krijgen. Onderdeel van de overeenkomst waren de annuleringsvoorwaarden. Dat er op een later moment een betere deal te maken is, verandert daar niets aan.
  maandag 21 januari 2013 @ 09:28:49 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121833805
quote:
Mijn banken hebben altijd een levertijd gehad van 6-8 weken, volgens mij is dat redelijk normaal?
pi_121833874
Wanneer ze na 8 weken nog niet leveren en aangeven dat ze er nogmaals 8 weken over gaan doen zou je misschien het nog wel kunnen opzeggen.
  maandag 21 januari 2013 @ 09:35:05 #10
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121833909
quote:
Maar het is eigenlijk niet echt annuleren
:')
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_121833997
Fietsen is gezond een Aipat niet
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_121834061
quote:
Ik heb dus een bank gekocht bij woonsquare vorige week, nu zie ik dezelfde bank geloof ik (niet 100% zeker maar ziet er gelijk uit naar mijn herinnering) voor aantal honderd euro euro goedkoper en een beter welkomst kado naar mijn idee, Ipad ipv van een fiets.

Dus dacht ik het niet meer dan redelijk dat ik nog mijn order kan veranderen, als de bank leverbaar zou zijn, ale begrijp ik dat.

Dus gebeld en ze doen moeilijk over het kleinste dingetje, zelfs het welkomstkado willen ze niet veranderen.

Ik zei dus van ja dan kan ik hem net zo goed annuleren!

Nu lees ik op mijn bon dat bij annuleren een respectievelijke kosten van 30 tot 50% annulereingskosten berekend word..

QFT :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 21 januari 2013 @ 09:44:38 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_121834082
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Mijn banken hebben altijd een levertijd gehad van 6-8 weken, volgens mij is dat redelijk normaal?
Het is zelfs snel in bankenland... Meestal gaat op het moment van levering de order per postduif naar de fabrikant in China...
censuur :O
pi_121834109
Als je volgende keer snel een bank wil kan je het bij Ikea proberen. Die heeft het goedkope deel van hun banken meestal op voorraad. Ook daar worden de duurderen vaak alleen op bestelling gemaakt en hebben zelfs daar een levertijd van 6 ot 9 weken.
pi_121834159
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je volgende keer snel een bank wil kan je het bij Ikea proberen. Die heeft het goedkope deel van hun banken meestal op voorraad. Ook daar worden de duurderen vaak alleen op bestelling gemaakt en hebben zelfs daar een levertijd van 6 ot 9 weken.
Maar bij Ikea krijg je geen mooi 'welkomstkado' :')
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_121834236
Dat heel concept van welkomscadeaus heb ik nooit gesnapt. Maak dan die bank 100 euro goedkoper (waarschijnlijk werk ik hierom niet in de wondere wereld van de marketing)
  maandag 21 januari 2013 @ 09:55:18 #17
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_121834297
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat heel concept van welkomscadeaus heb ik nooit gesnapt. Maak dan die bank 100 euro goedkoper (waarschijnlijk werk ik hierom niet in de wondere wereld van de marketing)
Maar met welkomscadeau kan je 500 euro meer vangen voor die bank... Bij naieve mensen...
  maandag 21 januari 2013 @ 09:57:13 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121834328
Ik snap TS sowieso niet... Als je graag de laagste prijs wil betalen voor een product, waarom doe je dan niet wat meer onderzoek?
pi_121834416
en kijk of je korting kan krijgen als je afziet van het cadeau
pi_121834925
Kijk ik snap dat je het product gekocht hebt. Maar het product is geen eens leverbaar.

Waarom zou ik niet mijn order kunnen veranderen als het product niet leverbaar is voor 8 weken!

Daar gaat het mij om.

Kijk als de bank direct leverbaar was geweest, dan was het zuur maar pech ja naar mijn mening.

Met enig ander product bijv als ik computeronderdelen koop voor pc doen ze er helemaal niet moeilijk over! Waarom zou het voor een bank anders zijn.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:24:05 #21
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_121834956
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:22 schreef chrisssj2 het volgende:
Kijk ik snap dat je het product gekocht hebt. Maar het product is geen eens leverbaar.

Waarom zou ik niet mijn order kunnen veranderen als het product niet leverbaar is voor 8 weken!

Daar gaat het mij om.

Kijk als de bank direct leverbaar was geweest, dan was het zuur maar pech ja naar mijn mening.

Met enig ander product bijv als ik computeronderdelen koop voor pc doen ze er helemaal niet moeilijk over! Waarom zou het voor een bank anders zijn.
Zo moeilijk is het niet: de koop is gesloten. Dat de bank later wordt geleverd, doet er niet toe.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 21 januari 2013 @ 10:24:47 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121834970
quote:

Daar gaat het mij om.

Hij is wel leverbaar maar moet nog gefabriceerd worden. Toen je de bank niet direct mee kon nemen, heb je niet even gevraagd van "wanneer wordt ie geleverd?", voordat je de overeenkomst tekende of betaalde?
quote:
Wel als ze op maat worden gemaakt.
pi_121834974
quote:

Omdat meubelleveranciers na de autohandelaren en keukenboeren nogal van strikte regels houden en klanten niet tevreden willen houden omdat je deze dingen toch maar een paar keer in je leven aanschaft.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:25:02 #24
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_121834978
quote:
Omdat je je handtekening geplaatst hebt.

quote:
Waarom zou het voor een bank anders zijn.
Omdat bankenverkopers als core business hebben consumenten veel te veel te laten betalen voor die bank. Het kan ze niet schelen of jij een bank koopt, het gaat ze erom dat jij je handtekening zet en zij hun 50% winstmarge binnenhalen.
Bij PC's zit er een paar procent winst op, da's het verschil.
pi_121835088
quote:

Daar gaat het mij om.

Dat jij nog tekenbevoegdheid heb is mij een raadsel.
pi_121835104
Basically dus, Bij banken zijn de "regels" zo dat je eerder genaait word.

Of je tekent of niet dat doet er voor mij niet toe. Als je online iets besteld klik je ook op accepteren en bij elke andere koop ga je ook gewoon een koopovereenkomst aan.

Maargoed duidelijk.

Maar zou toch wel coulant geweest zijn als ze tenminste het welkomstcadeau zouden kunnen veranderen wat van gelijke waarde is, maarja mensen denken te stagnant.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:33:04 #27
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121835202
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef chrisssj2 het volgende:
:') Nee, je laat je naaien als je zelf geen onderzoek doet.
quote:
Of je tekent of niet dat doet er voor mij niet toe.
:') !
quote:
Als je online iets besteld klik je ook op accepteren en bij elke andere koop ga je ook gewoon een koopovereenkomst aan.
Ja, en nu ook. Misschien handig om die overeenkomst eens te lezen voordat je tekent.
quote:
Maargoed duidelijk.

Maar zou toch wel coulant geweest zijn als ze tenminste het welkomstcadeau zouden kunnen veranderen wat van gelijke waarde is, maarja mensen denken te stagnant.
:? Waarom zouden ze hun welkomstcadeau moeten veranderen? Jij bent daar toch mee akkoord gegaan?
pi_121835204
quote:

Of je tekent of niet dat doet er voor mij niet toe. Als je online iets besteld klik je ook op accepteren en bij elke andere koop ga je ook gewoon een koopovereenkomst aan.

Maargoed duidelijk.

Wacht even hoor, je geeft de bankenverkoper nu de schuld dat jij een koop gesloten hebt voordat je eens goed om je heen gekeken hebt voor goedkopere alternatieven?
  maandag 21 januari 2013 @ 10:33:56 #29
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121835231
Ik denk dat ik ook banken met een welkomstcadeau ga verkopen, goudmijntje als er meer mensen zoals TS zijn _O_
pi_121835237
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:33 schreef kwiwi het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja, en nu ook. Misschien handig om die overeenkomst eens te lezen voordat je tekent.

[..]

:? Waarom zouden ze hun welkomstcadeau moeten veranderen? Jij bent daar toch mee akkoord gegaan?
TS is echt zo'n Tokkie type.
pi_121835250
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat ik ook banken met een welkomstcadeau ga verkopen, goudmijntje als er meer mensen zoals TS zijn _O_
Gewoon zonder te kijken tekenen en dan huilie huilie doen. Echt hoor, de mensheid holt hard achteruit qua intelligentie.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:35:18 #32
92279 N.icka
Windforce 11
pi_121835264
Prachtig topic ! :)
pi_121835294
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:33 schreef kwiwi het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dit dus met stagnant denken.
pi_121835365
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:36 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

'Stagnant denken'. Godverdomme vent, ga alsjeblieft terug naar die zaak, film het hele gebeuren en roep tegen die verkoper dat hij stagnant denkt. Humor van de bovenste plank dit.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:39:03 #35
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121835370
quote:

[..]

Dat kun je wel blijven roepen, maar de enige juiste conclusie hier is: TS is dom geweest en probeert anderen er nu de schuld van te geven.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:40:19 #36
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121835407
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

'Stagnant denken'. Godverdomme vent, ga alsjeblieft terug naar die zaak, film het hele gebeuren en roep tegen die verkoper dat hij stagnant denkt. Humor van de bovenste plank dit.
Hopelijk is de verkoper een FOK!ker en zegt ie: "nigga please :') "
pi_121835430
quote:

[..]

ga je nu moeilijke woorden gebruiken om je eigen stommiteiten te verbloemen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121835445
Zal je zien dat ts zijn welkomstcadeau fiets ook nog eens binnen de kortste keren gejat wordt
  maandag 21 januari 2013 @ 10:42:11 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121835462
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:26 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

:D
  maandag 21 januari 2013 @ 10:43:01 #40
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_121835494
quote:
Yep, want ligt lekkerder dan een keukentafel.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_121835558
Een 'welkomstcadeau' bij een bank :')
pi_121835852
Zoals ik al zei de bank is niet leverbaar, anders zou ik het geens proberen, toch niet zo heel gek als ik bij een product dat niet 8 weken leverbaar kijk of dat anders kan wanneer een PAAR DAGEN DAARNA een VEEL betere deal is bijdezelfde winkel zelfde bank. Maargoed daar zullen genoeg bekrompte regelneukers het niet mee eens zijn.

Ik vind het geweldig dat jullie dat humor vinden :) Dat is een goede vibratie dus lach je rot! ik heb wel zelfhumor.

Ik zie dit niet als stommiteit maar meer als hoe het "syteem" werkt.

Ik heb schijt aan het systeem en vaste regels. Dus laten we zeggen dat ik er wat anders tegen aan kijk tegen "overeenkomsten" aan "handtekeningen" etc. Ookal moet je er nog mee omgaan dat weet ik.

Voor mij betekend een handtekening niets. Voor het systeem en voor iedereen die eraan hangt, alles. Dat begrijp ik. Vandaar dus het stagnante denken, het niet uit hokjes en rechte lijnen kunnen bewegen. Deal is deal? Snappie?

Dus ik vind het ook niet gek als je straks 100 reacties hebben die vanuit het hoofd leven en keihard lachen HAHAHA KIJK TS.

DOE EENS GEK. En leef wat meer uit je hart.
pi_121835908
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef chrisssj2 het volgende:
Zoals ik al zei de bank is niet leverbaar, anders zou ik het geens proberen, toch niet zo heel gek als ik bij een product dat niet 8 weken leverbaar kijk of dat anders kan wanneer een PAAR DAGEN DAARNA een VEEL betere deal is bijdezelfde winkel zelfde bank. Maargoed daar zullen genoeg bekrompte regelneukers het niet mee eens zijn.

Ik vind het geweldig dat jullie dat humor vinden :) Dat is een goede vibratie dus lach je rot! ik heb wel zelfhumor.

Ik heb schijt aan het systeem en vaste regels. Dus laten we zeggen dat ik er wat anders tegen aan kijk tegen "overeenkomsten" aan "handtekeningen" etc. Ookal moet je er nog mee omgaan dat weet ik.

Voor mij betekend een handtekening niets. Voor het systeem en voor iedereen die eraan hangt, alles. Dat begrijp ik. Vandaar dus het stagnante denken, het niet uit hokjes en rechte lijnen kunnen bewegen. Deal is deal? Snappie?

Dus ik vind het ook niet gek als je straks 100 reacties hebben die vanuit het hoofd leven en keihard lachen HAHAHA KIJK TS.

gast, je hebt getekend, dus je kunt nuw el mooie sprookjes ophangen maar het helpt je echt niks
pi_121835927
quote:

Oh, en 'stagnant' _O-
.
pi_121835952
HAHAHA KIJK TS!!!! _O-
pi_121835991
_O-
  maandag 21 januari 2013 @ 11:01:51 #47
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121836074
quote:

Dat de bank nu nog niet leverbaar is, wil niet zeggen dat er geen processen in gang zijn gezet om die bank te fabriceren.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_121836089
quote:
Die bank is voor jou op dat moment een bepaald bedrag waard geweest en hiervoor ben je akkoord gegaan, dus dat staat vast.
quote:

En betekent een handtekening niets voor je? Dus als je huisbaas straks zegt: 'ga eruit, ik verhuur m'n huis aan een ander' dan ga jij weg, immers, je hebt schijt aan het systeem. Of de bank zegt dat ze de hypotheek stoppen, je moet je huis uit. Schijt aan je handtekening, gewoon weggaan. De winkel stuurt je rekeningen na omdat elders de producten duurder zijn, eerdere overeenkomst maakt niet uit.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121836117
Een handtekening onder het vaste contract bij je werkgever betekent dus ook niets?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:06:35 #50
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121836242
quote:

_O-
Goed topic, en dat op maandagochtend al _O_
  maandag 21 januari 2013 @ 11:08:16 #51
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121836289
quote:
Zoals ik al zei de bank is niet leverbaar,
Hij is wel leverbaar, anders kun je hem niet kopen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_121836420
Een WGR classic in the making. _O_

TS :')
  maandag 21 januari 2013 @ 11:15:20 #53
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_121836537
ben benieuwd wat ts zou doen als zijn werkgever van de ene op de andere besluit om zijn werk door iemand anders te laten, omdat die ander een vrouw is met lekker kontje.

kijken of de handtekening onder zijn arbeidscontract dan ook niets betekent voor TS.
So we just called him Fred
pi_121836633
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef FredvZ het volgende:
ben benieuwd wat ts zou doen als zijn werkgever van de ene op de andere besluit om zijn werk door iemand anders te laten, omdat die ander een vrouw is met lekker kontje.

kijken of de handtekening onder zijn arbeidscontract dan ook niets betekent voor TS.
Je denkt nu wel heel erg stagnant.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:18:18 #55
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121836660
En jij bekrompt :)
Dommage arachide-fromage
  maandag 21 januari 2013 @ 11:18:42 #56
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121836676
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef FredvZ het volgende:

Of als zijn werkgever besluit TS ineens nog maar een kwart van zijn standaard loon over te maken.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:19:22 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121836701
TS' hersencapaciteiten blijken ietwat stagnant.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121836769
quote:

dat klinkt leuk, maar ondertussen laat je je wel beinvloeden door pauperige speeltjes die je 'gratis' bij een meubelstuk krijgt. Over meedraaien in het systeem gesproken.

Ben dan ook consequent en haal een bank bij de kringloopwinkel. Daar heb je trouwens geen 8 weken levertijd.
pi_121836855
quote:

Je bent dus gewoon een enorme asociale pauper die het niet verdient om zelfstandig te kunnen leven. Noted.
pi_121836891
Ga eens langs en maak wat stampij, hier kan je nog wel een ipad uitslaan.
pi_121836961
het topic wordt wel steeds beter _O-
(Terwijl we allemaal zo netjes ontopic begonnen, inclusief TS :P )
  maandag 21 januari 2013 @ 11:33:14 #62
33954 ElisaB
pi_121837223
Ik snap helemaal de betekenis van stagnant niet :@
pi_121837262
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef ElisaB het volgende:
Stagnatie
  maandag 21 januari 2013 @ 11:34:37 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121837285
quote:
Het is Engels voor stilstaand. Denk stagneren.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:35:22 #65
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121837311
quote:
Misschien mag je TS z'n nieuwe iPad gebruiken om het op te zoeken. Oh wacht...... hij krijgt een fiets :')
pi_121837328
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Misschien mag je TS z'n nieuwe iPad gebruiken om het op te zoeken. Oh wacht...... hij krijgt een fiets :')
Kan hij naar de bieb fietsen om het op te zoeken in een woordenboek.
pi_121837338
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

TS oefent ook voor de spiegel: 'Stagnant, stagnaaaaaaaant, jullie denken allemaal STAGNANT!!'
  maandag 21 januari 2013 @ 11:36:37 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121837364
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef Mark het volgende:

[..]

Hij is wel leverbaar, anders kun je hem niet kopen
Inderdaad.

Een levertijd op een bank is heel normaal. En dat is heel wat anders dan niet leverbaar zijn.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:37:09 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121837392
Stègnunt!
  maandag 21 januari 2013 @ 11:38:46 #70
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121837460
Mamma, de FOK!kers doen stagnant in mijn topicje :'(
  maandag 21 januari 2013 @ 11:39:54 #71
344250 75020
ik weet niet beter
pi_121837514
TS koopt voor het eerst in z'n leven een bank en komt er nu pas achter dat ze die dingen nooit op voorraad (logisch) hebben. :')
pi_121837530
quote:
8s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:37 schreef Copycat het volgende:
Stègnunt!
Ik las 'stengun' ...

(iets met backfire enzo)
.
pi_121837548
Ohja TS, als je echt zoveel ballen zou hebben gehad als je hier durft op te schrijven dan had je tijdens het tekenen tegen de verkoper gezegd dat jouw handtekening niks waard zou zijn. Kijken of je dan nog zo`n stoere moiboii was geweest.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:41:56 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121837586
Hij leest wel mee, maar vindt reageren zeker gênant.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:42:25 #75
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_121837609
Hij heeft genoeg van die bekrompte users
Dommage arachide-fromage
  maandag 21 januari 2013 @ 11:42:25 #76
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121837610
quote:
11s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:41 schreef Lienekien het volgende:
Hij leest wel mee, maar vindt reageren zeker gênant.
Chanant bedoel je.
pi_121837616
Chanant (@Lienekien)
.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:43:24 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121837640
Oh, chanant.
pi_121837641
Whehe, GMTA :P
.
pi_121837792
quote:
2s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kan hij naar de bieb fietsen om het op te zoeken in een woordenboek.
Vraag dan gelijk even waar de boeken van Lance Armstrong tegenwoordig te vinden zijn.
pi_121837831
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:21 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

dat klinkt leuk, maar ondertussen laat je je wel beinvloeden door pauperige speeltjes die je 'gratis' bij een meubelstuk krijgt. Over meedraaien in het systeem gesproken.

Ben dan ook consequent en haal een bank bij de kringloopwinkel. Daar heb je trouwens geen 8 weken levertijd.
Pauperig? whahaha

GET OFF YOUR FUCKING HIGH HORSE.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:49:43 #82
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_121837860
Hahahaha om mensen die denken dat hun onrecht is aangedaan door eigen falen.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:50:00 #83
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121837870
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Pauperig? whahaha

Nou zo kom je wel over... Een bank kopen zonder verder te kijken omdat er een welkomstcadeau bij zit, dat is een echte pauperactie.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:50:01 #84
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_121837872

[ Bericht 100% gewijzigd door Doutzen op 21-01-2013 11:50:30 ]
  maandag 21 januari 2013 @ 11:50:23 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121837889
quote:
Daar zat jij toch al? Jij vindt immers dat de regels niet voor jou zouden moeten gelden.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:51:17 #86
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121837918
quote:

[..]

Pauperig? whahaha

_O-
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 21 januari 2013 @ 11:51:28 #87
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121837922
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar zat jij toch al? Jij vindt immers dat de regels niet voor jou zouden moeten gelden.
Waarschijnlijk kreeg ie een salontafel bij aankoop van dat te dure paard als welkomstcadeau :D
  maandag 21 januari 2013 @ 11:51:29 #88
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_121837923
Leest lekker weg dit topic *O*

Waar het TS om gaat, is dat diezelfde bank, bij diezelfde winkel nu opeens goedkoper is. Soms is een winkel wel bereid om daarin enigszins tegemoet te komen. Dat heeft verder uiteraard geen reet met leveringstijd te maken. Ga dus naar de winkel, leg uit dat de bank die je pas gekocht hebt, nu veel goedkoper is (en met een mooier welkomstgeschenk :') ) en vraag of je misschien nog van die actie gebruik mag maken.

Aan de andere kant zien ze je bij de AH aankomen met je vorige week gekochte leverworst (die wel direct leverbaar was!) met de vraag of je die alsnog goedkoper kan krijgen om dat die deze week in de Bonus-aanbieding is ;)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_121837964
quote:

maandag 21 januari 2013 @ 11:52:57 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121837975
... Bij een andere winkel. En een bank die erop lijkt. Niet gegarandeerd dezelfde is ...
pi_121837985
Er staat niet bij dat het dezelfde winkel is
  maandag 21 januari 2013 @ 11:53:40 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121838008
quote:
I'm on a horse!
pi_121838026
het is echter geen gegeven paard
pi_121838040
Het is wel bij dezelfde winkel. en ja het enige wat niet zo handig was, dat ik de kleine lettertjes onder niet zag over annuleringskosten. Maargoed shouldn't matter in my world.
pi_121838102
quote:

[..]

Pauperig? whahaha

Hey, jij bent hier de verhevene die boven het systeem staat :P
  maandag 21 januari 2013 @ 11:55:51 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121838105
News flash: this world ain't yours.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:55:52 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121838107
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef chrisssj2 het volgende:
Het is wel bij dezelfde winkel. en ja het enige wat niet zo handig was, dat ik de kleine lettertjes onder niet zag over annuleringskosten. Maargoed shouldn't matter in my world.
Welcome to the real world.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:56:26 #98
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121838128
quote:
Blijkbaar waren ze wel te zien anders had je ze naderhand niet alsnog kunnen lezen, ergo: je had geen zin om het te lezen en moet nu op de blaren zitten.
pi_121838129
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:55 schreef Copycat het volgende:
Newsflash, YOU ARE THE WORLD.
pi_121838139
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:55 schreef Copycat het volgende:
Nee, die is al van Chuck.

pi_121838144
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

:O
  maandag 21 januari 2013 @ 11:56:52 #102
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_121838146
quote:
3s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:52 schreef Copycat het volgende:
... Bij een andere winkel. En een bank die erop lijkt. Niet gegarandeerd dezelfde is ...
Was in dezelfde winkel las ik toch echt ergens...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_121838151
quote:

[..]

En ben jij de eigenaar van Copycat?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121838153
_O_
quote:
6s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee, die is al van Chuck.

[ afbeelding ]
_O_ _O-
pi_121838154
quote:
Ik heb een buurjongetje die ook in zijn eigen wereldje leeft. Best zielig, zo iemand zal nooit serieus worden genomen in de wondere wereld der volwassenen en zal altijd als een zielig kind gezien worden.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:57:35 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121838169
quote:

Je bent een klein onderdeeltje. Niks meer.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:58:25 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121838197
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef flipsen het volgende:

Was in dezelfde winkel las ik toch echt ergens...
Ik las het nu ook. Uit de OP was dat niet echt duidelijk te destilleren.
Maar dan nog.
pi_121838222
quote:

[..]

pi_121838300
Deze man heeft laatst gewoon 2 banken gekocht!

Hij wil dat ook graag annuleren TS. Misschien kunnen jullie de krachten bundelen?
  maandag 21 januari 2013 @ 12:02:07 #110
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121838350
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[ afbeelding ]

Hij wil dat ook graag annuleren TS. Misschien kunnen jullie de krachten bundelen?
_O-
pi_121838358
Deze bank is binnenkort ook te koop.

Levertijd onbekend. Probleem ts?
pi_121838383
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[ afbeelding ]

Oh, en als welkomstcadeau krijg je een spaarpot
pi_121838384
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[ afbeelding ]

Wat is het welkomstkado?
.
pi_121838405
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:02 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat is het welkomstkado?
Voor jou een storneerknopje in internetbankieren.
pi_121838423
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[ afbeelding ]

hij heeft er alle waarschijnlijk wat meer aan over gehouden dan een fiets!

ow en ts: koop een bijpassend interieur en kies dan je gratis ipad!!
pi_121838428
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent een klein onderdeeltje. Niks meer.
Ga maar lekker terug onder de dekens. WE ZIJN ALLES. Zonder jou om jezelf waar te nemen was je er niet. Non-existance bestaat niet. Alles wat je om je heen ziet is, JIJ.

Niks klein onderdeeltje, we zijn almachtig. Almachtig prachtig!
pi_121838467
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:03 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Ga maar lekker terug onder de dekens. WE ZIJN ALLES. Zonder jou om jezelf waar te nemen was je er niet. Non-existance bestaat niet. Alles wat je om je heen ziet is, JIJ.

existance bestaat sowieso niet...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121838479
Geweldig Kapt-Ruigbaard :D

Je humor is goud.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:05:21 #119
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121838487
quote:

[..]

Almachtig zijn en een vervolgens een topic op FOK! openen omdat je de grote boze bankenwinkel niet alleen aankunt. Juist ja.
pi_121838494
quote:

[..]

Dodge this
  maandag 21 januari 2013 @ 12:05:49 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121838504
Non-existence. Maakt verder niet uit. Insignificant ook.
pi_121838515
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:05 schreef chrisssj2 het volgende:
Geweldig Kapt-Ruigbaard :D

Je humor is goud.
Mijn bank is ook van goud.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:06:43 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121838549
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:05 schreef kwiwi het volgende:

Almachtig zijn en een vervolgens een topic op FOK! openen omdat je de grote boze bankenwinkel niet alleen aankunt. Juist ja.
De paradox zal wel te moeilijk zijn.
pi_121838555
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.

LoL ? mensen mensen
pi_121838574
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

De paradox zal wel te moeilijk zijn.
Er zijn geen echte paradoxen, alleen onbegrepen dynamiek.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:08:21 #126
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121838621
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:06 schreef chrisssj2 het volgende:
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.

LoL ? mensen mensen
Een almachtige lost dat toch in 2 seconden op? :')
  maandag 21 januari 2013 @ 12:08:34 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121838631
Je moet naar BNW!
pi_121838642
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:07 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

maandag 21 januari 2013 @ 12:08:59 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121838649
quote:

[..]

Hark at him!
pi_121838666
Ik moet niks.

Ben Anarchist.
pi_121838674
quote:
je plaatje doet het niet..
pi_121838676
Ik heb een deja-vu.
Ik heb zulke faaltopics wel eens eerder gezien hier.

Oh-oh....
pi_121838691
Ik voorzie een slotje ...
.
pi_121838694
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:09 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

je plaatje doet het niet..
Het is een paradox.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:10:16 #135
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121838695
quote:
Ben Anarchist.
Volgens mij ben je vooral rijp voor het gesticht.
pi_121838717
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:10 schreef r_one het volgende:
Ik voorzie een slotje ...
Van Agent Five of Agent Sjeen?
pi_121838738
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Van Agent Five of Agent Sjeen?
Agent Haarbal.
.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:11:14 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121838741
quote:
Ik moet niks.

Ben Anarchist.
Dan ga je voortaan toch naar een anarchistische bankenverkoper!
pi_121838777
TS met zijn bank en welkomstcadeau over 6 weken.

pi_121838790
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:11 schreef r_one het volgende:

[..]

Agent Haarbal.
Pa of Ma?
pi_121838831
Ik ben soms een beetje wereldvreemd van het systeem idd en hoe normale dingen "werken" ja.

Dat vind ik alleen maar iets goeds. Want het is eigenlijk niet iets wat ik wil snappen.

Ook al leverd dat soms nodige moeilijkheid, traversing in the matrixxxx.

Im a paradigm breaker in volledige naaktheid not giving a shit over wat iemand anders denkt. Jou gedachtes zijn de jouwe .
  maandag 21 januari 2013 @ 12:14:43 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121838872
Yep. BNW written all over it.
pi_121838883
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:14 schreef Copycat het volgende:
Yep. BNW written all over it.
dit ^O^
pi_121838888
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Pa of Ma?
Ma uiteraard.
.
pi_121838910
Ben je verder wel een beetje nuchter?

En ik ben nog steeds nieuwsgierig waarom je dit commerciele systeem niet via de kringloop doorbroken hebt.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:16:05 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121838930
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:13 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik ben soms een beetje wereldvreemd van het systeem idd en hoe normale dingen "werken" ja.

Dat vind ik alleen maar iets goeds. Want het is eigenlijk niet iets wat ik wil snappen.

Ook al leverd dat soms nodige moeilijkheid, traversing in the matrixxxx.

Im a paradigm breaker in volledige naaktheid not giving a shit over wat iemand anders denkt. Jou gedachtes zijn de jouwe .
Misschien moet je dan ook maar geen bank willen kopen die voor je besteld moet worden.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:16:11 #147
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121838938
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:13 schreef chrisssj2 het volgende:
Want het is eigenlijk niet iets wat ik wil snappen.
Evenals de Nederlandse taal?
quote:
Ook al leverd dat
pi_121838942
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:15 schreef r_one het volgende:

[..]

Ma uiteraard.
Ik zet in op Five.
Die was hier al eerder langs geweest.
pi_121838989
Weet niet of ze een slotje doen. Dit soort briljante topics is toch goed voor de statistieken en trekt publiek. Het scheelt ook dat TS nog niet aan het schelden is.
pi_121839016
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik zet in op Five.
Die was hier al eerder langs geweest.
Waar? :?
.
pi_121839036
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet niet of ze een slotje doen. Dit soort briljante topics is toch goed voor de statistieken en trekt publiek. Het scheelt ook dat TS nog niet aan het schelden is.
TS lijkt mij ook meer het type dat op een dag een meubelzaak inloopt en alles en iedereen overhoop knalt.
pi_121839059
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Waar? :?
Er is een storneer reactie gestorneerd.
Five heeft iets tegen storneren.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:19:50 #153
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_121839061
quote:
Al die d/t en jouw/jou fouten zijn anders ook niet echt prettig :+
pi_121839063
want slechte jeugd gehad, of teveel vrijheid waar hij niet mee om kan gaan?
  maandag 21 januari 2013 @ 12:20:13 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121839074
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

TS lijkt mij ook meer het type dat op een dag een meubelzaak inloopt en alles en iedereen overhoop knalt.
Tristan in the making.
Waarschijnlijk denkt hij ook dat Sandy Hook een hoax is.
pi_121839110
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Er is een storneer reactie gestorneerd.
Five heeft iets tegen storneren.
Ook iets tegen naming 'n shaming. Als Five er was geweest, had-ie allang de naam van de winkel uit de OP 'gestorneerd'.
.
pi_121839115
quote:

[..]

In jouw gevallen een gemiste medicatie afspraak.
pi_121839126
Het is trouwens ook genaaid met een d. Just sayin'.
pi_121839150
quote:
Haha waarom zou ik?
Zowiezo kan ik niet offended zijn, no matter the circumstance. So have at it!
pi_121839198
je zou ze de kost moeten geven...
pi_121839205
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:21 schreef r_one het volgende:

[..]

Ook iets tegen naming 'n shaming. Als Five er was geweest, had-ie allang de naam van de winkel uit de OP 'gestorneerd'.
True.
Dan is er nog een storneer hater in het blauw.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:23:51 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121839219
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:22 schreef chrisssj2 het volgende:
So have at it!
A go?
pi_121839252
quote:

So have at it!
Ik las So shave at it! :')
pi_121839273
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik las So shave at it! :')
Shaved O+
.
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2013 @ 12:31:06 #165
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_121839530
quote:
Wat is dit nu weer voor onzin? Natuurlijk is dit wel annuleren.

Verder moet je zelf goed onderzoek doen voordat je iets besteld? Dat de winkelier waar jij de bank aanschaft veel meer vraagt voor zo'n bank, jij hem vervolgens besteld en dan vervolgens wilt annuleren omdat er ergens anders een iPad bij de bank zit en de bank daar goedkoper is, daar kan die winkelier toch niets aan doen?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_121839602
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Verder moet je zelf goed onderzoek doen voordat je iets besteld? Dat de winkelier waar jij de bank aanschaft veel meer vraagt voor zo'n bank, jij hem vervolgens besteld en dan vervolgens wilt annuleren omdat er ergens anders een iPad bij de bank zit en de bank daar goedkoper is, daar kan die winkelier toch niets aan doen?
Het is bij DEZELLEFDE winkel; anders lees je het HELE topic even.
.
pi_121839686
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Klopt.
Kost je alleen wat.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:45:46 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121840024
quote:

[..]

Haha waarom zou ik?
Zowiezo kan ik niet offended zijn, no matter the circumstance. So have at it!
Zeg eens, je bent zo goed met je Engels enzo? Heb je in de US gewoond?
  maandag 21 januari 2013 @ 13:04:47 #169
33954 ElisaB
pi_121840721
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Stagnatie
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zover was ik al reducerend en deducerend ook al gekomen :@

Ik vind het net zoiets als het rare gebruik van het woord escaleren. Ik las ergens in een topic: "Mijn collega escaleert het naar mijn leidinggevende." Of zoiets in elk geval.

Ik denk dat ik oud aan het worden ben.
Best chanant als je het niet meer kan volgen omdat je achterloopt ;(
  maandag 21 januari 2013 @ 13:05:50 #170
33954 ElisaB
pi_121840752
quote:

[..]

Haha waarom zou ik?
Zowiezo Sowieso kan ik niet offended zijn, no matter the circumstance. So have at it!
Fixed *)

Kijk, dit weet ik dan weer wel *O*
  maandag 21 januari 2013 @ 13:09:49 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121840860
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Zover was ik al reducerend en deducerend ook al gekomen :@

Ik vind het net zoiets als het rare gebruik van het woord escaleren. Ik las ergens in een topic: "Mijn collega escaleert het naar mijn leidinggevende." Of zoiets in elk geval.

Ik denk dat ik oud aan het worden ben.
Best chanant als je het niet meer kan volgen omdat je achterloopt ;(
Mijn lieftallige echtgenoot gebruikt dat ook! :o Schijnt heel normaal te zijn bij hem in zijn werkomgeving. Ik had er nog nooit van gehoord.
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2013 @ 13:10:04 #172
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_121840865
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef r_one het volgende:

[..]

Het is bij DEZELLEFDE winkel; anders lees je het HELE topic even.
Oh faal van mij :'). Excuus
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 21 januari 2013 @ 13:11:41 #173
33954 ElisaB
pi_121840919
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn lieftallige echtgenoot gebruikt dat ook! :o Schijnt heel normaal te zijn bij hem in zijn werkomgeving. Ik had er nog nooit van gehoord.
Het kan helemaal niet :'(
  maandag 21 januari 2013 @ 13:11:41 #174
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_121840920
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:05 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Fixed *)

Kijk, dit weet ik dan weer wel *O*
Als het "chanant" is, is het natuurlijk ook "soberso". Wel consequent blijven he, anders lusten de honten er geen brood van
  maandag 21 januari 2013 @ 13:13:17 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121840973
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het kan helemaal niet :'(
Ik vind ook van niet, maar hij escaleert maar door.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:13:21 #176
33954 ElisaB
pi_121840978
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:11 schreef flipsen het volgende:

Als het "chanant" is, is het natuurlijk ook "soberso". Wel consequent blijven he, anders lusten de honten er geen brood van
Je moeder }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:13:38 #177
33954 ElisaB
pi_121840982
quote:
9s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik vind ook van niet, maar hij escaleert maar door.
NOESSSSSSSS....

Scheiden overwogen?
  maandag 21 januari 2013 @ 13:14:27 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121841016
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

NOESSSSSSSS....

Scheiden overwogen?
Mja voor een kort moment... maar dat voelde op de een of andere manier toch niet goed...
  maandag 21 januari 2013 @ 13:15:08 #179
33954 ElisaB
pi_121841043
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:14 schreef Brighteyes het volgende:

Mja voor een kort moment... maar dat voelde op de een of andere manier toch niet goed...
Escaleer een onenigheidje tot huishoudelijk geweld ^O^
  maandag 21 januari 2013 @ 13:16:37 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121841099
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:15 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Escaleer een onenigheidje tot huishoudelijk geweld ^O^
Huishoudelijk? Als in 'hij sloeg me met de bezem'?

Mss als het ver genoeg escaleert slaat hij ook de meubels kort en klein en kan ik ook een bank met iPad gaan kopen! :Y
  maandag 21 januari 2013 @ 13:18:20 #181
33954 ElisaB
pi_121841167
quote:
11s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef Brighteyes het volgende:

Huishoudelijk? Als in 'hij sloeg me met de bezem'?

Mss als het ver genoeg escaleert slaat hij ook de meubels kort en klein en kan ik ook een bank met iPad gaan kopen! :Y
Misschien kan je de bank van TS overnemen :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:22:36 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121841329
Ja, dat wel ja! :Y
  maandag 21 januari 2013 @ 13:24:15 #183
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_121841393
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zal je zien dat ts zijn welkomstcadeau fiets ook nog eens binnen de kortste keren gejat wordt
_O-
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:25:17 #184
65960 sanger
pi_121841446
quote:

maandag 21 januari 2013 @ 13:27:30 #185
65960 sanger
pi_121841539
quote:
Hij leest wel mee, maar vindt reageren zeker gênantstagnant.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:32:09 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121841712
quote:
Hij leest wel mee, maar vindt reageren zeker gênant stagnant poignant.
  maandag 21 januari 2013 @ 16:14:14 #187
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_121849198
Ha, winkel uitgezocht op kado en uiteraard de mogelijkheid om de bank van 1200 euro gespreid in 96 maanden terug te betalen met 23% rente. En dan toch een betere deal zien na de handtekening. Geniaal.
pi_121849233
quote:
Hij leest wel mee, maar vindt reageren zeker gênant. ambetant.
pi_121850263
Tja het is natuurlijk heel vervelend voor TS. Dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt. En het gaat niet op weinig geld. Uiteraard kan een bedrijf uit coulace iets doen maar dat doen vaker de "exclusievere" zaken om hun klant te gemoet te komen.

Het is natuurlijk ook niet zo dat ik zaterdag 2 zakken boerenkool bij de appie heb gekocht en dan maandag terug kom en geld terug wil omdat ze vanaf die week in de aanbieding zijn...

Ik snap dat het verschil nu veel groter is. Maar ik zou ze gewoon eens vragen of ze het kado dan willen aanpassen. Jij hebt waarschijnlijk op beide ingezet. Zet gewoon eens alleen op het kado in... Misschien heb je dan nog succes, maar wel heel lief aan de telefoon doen hoor. Want het is en blijft dan coulance.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  maandag 21 januari 2013 @ 18:10:07 #190
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_121853934
Als het inderdaad dezelfde bank is heeft dit toch helemaal niets met annuleren of levertijd te maken? Het enige wat je dan wil is nog steeds die bank die je besteld hebt maar dan met gebruikmaking van de aanbieding die een week later bij dezelfde winkel gold.

Als er zeer kort na de aankoop ineens een enorme korting of andere actie op het product is willen de meeste winkels echt wel coulant zijn. Iets zegt me daarom dat het ofwel niet dezelfde bank is, ofwel dat je je aan de telefoon meteen zodanig negatief en/of verontwaardigd hebt opgesteld (ongeveer zoals je hier ook doet eigenlijk) dat de betreffende medewerker geen enkele reden zag om je tegemoet te komen.

Mocht het inderdaad dezelfde bank zijn en mocht er inderdaad maar een week tussen je aankoop en deze actie zijn verstreken, dan raad ik je aan om naar de winkel te gaan en op een vriendelijke manier om coulance te vragen. Zeg dat het voor jou natuurlijk wel heel erg zuur is dat je die bank nu voor honderden euro's goedkoper ziet en vraag of ze alsnog iets van de prijs af kunnen doen. Mocht dat op de een of andere manier echt onmogelijk blijken kan je ook nog inzetten op het andere welkomstcadeau als troostprijs. Ga je vooral niet gedragen alsof je recht hebt op coulance, want je hebt die overeenkomst getekend en in de echte wereld betekent dat gewoon dat je eraan vast zit (uitzonderingen als dwaling en bedrog etc. daargelaten), hoe weinig jouw handtekening ook voor jouzelf betekent.
  maandag 21 januari 2013 @ 18:15:13 #191
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_121854101
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef ikbenschipper het volgende:
Tja het is natuurlijk heel vervelend voor TS. Dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt. En het gaat niet op weinig geld. Uiteraard kan een bedrijf uit coulace iets doen maar dat doen vaker de "exclusievere" zaken om hun klant te gemoet te komen.

Het is natuurlijk ook niet zo dat ik zaterdag 2 zakken boerenkool bij de appie heb gekocht en dan maandag terug kom en geld terug wil omdat ze vanaf die week in de aanbieding zijn...

Ik snap dat het verschil nu veel groter is. Maar ik zou ze gewoon eens vragen of ze het kado dan willen aanpassen. Jij hebt waarschijnlijk op beide ingezet. Zet gewoon eens alleen op het kado in... Misschien heb je dan nog succes, maar wel heel lief aan de telefoon doen hoor. Want het is en blijft dan coulance.
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:10 schreef Walging het volgende:
Als het inderdaad dezelfde bank is heeft dit toch helemaal niets met annuleren of levertijd te maken? Het enige wat je dan wil is nog steeds die bank die je besteld hebt maar dan met gebruikmaking van de aanbieding die een week later bij dezelfde winkel gold.

Als er zeer kort na de aankoop ineens een enorme korting of andere actie op het product is willen de meeste winkels echt wel coulant zijn. Iets zegt me daarom dat het ofwel niet dezelfde bank is, ofwel dat je je aan de telefoon meteen zodanig negatief en/of verontwaardigd hebt opgesteld (ongeveer zoals je hier ook doet eigenlijk) dat de betreffende medewerker geen enkele reden zag om je tegemoet te komen.

Mocht het inderdaad dezelfde bank zijn en mocht er inderdaad maar een week tussen je aankoop en deze actie zijn verstreken, dan raad ik je aan om naar de winkel te gaan en op een vriendelijke manier om coulance te vragen. Zeg dat het voor jou natuurlijk wel heel erg zuur is dat je die bank nu voor honderden euro's goedkoper ziet en vraag of ze alsnog iets van de prijs af kunnen doen. Mocht dat op de een of andere manier echt onmogelijk blijken kan je ook nog inzetten op het andere welkomstcadeau als troostprijs. Ga je vooral niet gedragen alsof je recht hebt op coulance, want je hebt die overeenkomst getekend en in de echte wereld betekent dat gewoon dat je eraan vast zit (uitzonderingen als dwaling en bedrog etc. daargelaten), hoe weinig jouw handtekening ook voor jouzelf betekent.
Ja, dat riep ik toch een paar uur geleden ook al :?
  maandag 21 januari 2013 @ 18:16:41 #192
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_121854160
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:15 schreef flipsen het volgende:

[..]

[..]

Deze spuit 11 ging roepen na alleen de eerste pagina te hebben gelezen O-)
  maandag 21 januari 2013 @ 18:24:15 #193
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_121854416
Zeg TS, waarom heb je eigenlijk een bank gekocht. Jullie soort van mensen zitten toch altijd op de grond.
pi_121854539
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:24 schreef mrPanerai het volgende:
Zeg TS, waarom heb je eigenlijk een bank gekocht. Jullie soort van mensen zitten toch altijd op de grond.
Volgens mij liggen ze niet, maar zweven ze een beetje in het rond.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2013 @ 18:30:16 #195
43556 miss_dynastie
pi_121854632
quote:
Doe eens gek en leef wat meer met je verstand. Dan is de kans klein dat je dingen tekent zonder te lezen ^O^

Ik heb overigens vaak zat een beroep op coulance gedaan en eigenlijk altijd wel gekregen, dus misschien ligt het een beetje aan jezelf, ook.
pi_121854723
Hee TS, ik heb een iPad in de aanbieding. Krijg je er een bank als welkomstkado bij!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_121854805
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:33 schreef Cat22 het volgende:
Hee TS, ik heb een iPad in de aanbieding. Krijg je er een bank als welkomstkado bij!
Hey, zo'n bank heb ik ook nog wel staan. En die zou waarschijnlijk ook perfect bij de rest van z'n anarchisteninterieur passen :')
pi_121857651
Ik heb het heel vriendelijk gevraagd. Of dit mogelijk zou zijn. Ongeacht wat sommige hier denken.
pi_121858301
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:15 schreef flipsen het volgende:

[..]

[..]

Jeps misschien helpt het TS als het hem wat vaker gezegt word :)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_121861357
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik heb het heel vriendelijk gevraagd. Of dit mogelijk zou zijn. Ongeacht wat sommige hier denken.
En de winkel wees volkomen terecht naar het contract wat je zelf getekend hebt en zei nee.
Niet leuk, wel eerlijk en een goede reden om na een grote uitgave niet meer terug te kijken op hoe je je geld anders had kunnen besteden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_121865035
kwiwi, schat, wil je me voortaan even op dit soort juweeltjes wijzen middels DM? Thanks O+
Ja doei.
pi_121871134
quote:
Ik heb dus een bank gekocht bij woonsquare vorige week, nu zie ik dezelfde bank geloof ik (niet 100% zeker maar ziet er gelijk uit naar mijn herinnering) voor aantal honderd euro euro goedkoper
Vaak is het eerder niet dan wel gelijk, veel fabrikanten van banken apen elkaar na wat dat betreft.
Maar ga je erop zitten dan weet je gelijk waarom je beter wat meer geld kan neertellen.
pi_121935464
quote:
Kinderwoorden als 'geen eens' gebruiken maakt niet echt indruk. En er is een groot verschil tussen 'off the shelf' producten die in voorraad liggen en meteen aan anderen worden verkocht en maatproducten, die pas geproduceerd worden als ze worden besteld en dus een levertijd hebben.
pi_122068125
Woonsquare = Poppeliers = afzetpraktijken :')

Als je een beetje kunt "onderhandelen" (grote marges) kun je voor 30-40% van de prijs een bankset meekrijgen.
pi_122068872
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef klipper het volgende:

[..]

Vaak is het eerder niet dan wel gelijk, veel fabrikanten van banken apen elkaar na wat dat betreft.
Maar ga je erop zitten dan weet je gelijk waarom je beter wat meer geld kan neertellen.
Het jammere is dat ik het idee heb dat de prijs aanmerkelijk stijler oploopt dan de kwaliteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')