Dadelijk ziet de winkel dezelfde bank ergens 150 euro duurder staan. Dan belt de verkoper jou op en zegt 'ik wil een betere deal, je moet 150 euro meer betalen dan eerst afgesproken.' Wat zou jouw reactie zijn?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef chrisssj2 het volgende:
Maar het is eigenlijk niet echt annuleren ik wil gewoon die andere deal/bank. Het is best een groot verschil van +- 200 euro ook dat vind ik echt genaait.
Iemand enig idee of je hier onderuit kan komen??
Helemaal flippen natuurlijk zo van! Ja maar wij hadden toch een overeenkomst?!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:26 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dadelijk ziet de winkel dezelfde bank ergens 150 euro duurder staan. Dan belt de verkoper jou op en zegt 'ik wil een betere deal, je moet 150 euro meer betalen dan eerst afgesproken.' Wat zou jouw reactie zijn?
ik kan me voorstellen dat je je zo voelt, maar toen je tekende voelde je je niet genaaid. De deal is niet veranderd, dus waarom zou je nu opeens genaaid zijn?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef chrisssj2 het volgende:
Maar het is eigenlijk niet echt annuleren ik wil gewoon die andere deal/bank. Het is best een groot verschil van +- 200 euro ook dat vind ik echt genaait.
Nee, je hebt getekend voor de deal die je gaat krijgen. Onderdeel van de overeenkomst waren de annuleringsvoorwaarden. Dat er op een later moment een betere deal te maken is, verandert daar niets aan.quote:Iemand enig idee of je hier onderuit kan komen??
Mijn banken hebben altijd een levertijd gehad van 6-8 weken, volgens mij is dat redelijk normaal?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef chrisssj2 het volgende:
De bank die ik besteld heb is niet leverbaar voor 8 weken.
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef chrisssj2 het volgende:
Maar het is eigenlijk niet echt annuleren
QFTquote:Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik heb dus een bank gekocht bij woonsquare vorige week, nu zie ik dezelfde bank geloof ik (niet 100% zeker maar ziet er gelijk uit naar mijn herinnering) voor aantal honderd euro euro goedkoper en een beter welkomst kado naar mijn idee, Ipad ipv van een fiets.
De bank die ik besteld heb is niet leverbaar voor 8 weken.
Dus dacht ik het niet meer dan redelijk dat ik nog mijn order kan veranderen, als de bank leverbaar zou zijn, ale begrijp ik dat.
Dus gebeld en ze doen moeilijk over het kleinste dingetje, zelfs het welkomstkado willen ze niet veranderen.
Ik zei dus van ja dan kan ik hem net zo goed annuleren!
Nu lees ik op mijn bon dat bij annuleren een respectievelijke kosten van 30 tot 50% annulereingskosten berekend word..
Iemand enig idee of je hier onderuit kan komen??
Het is zelfs snel in bankenland... Meestal gaat op het moment van levering de order per postduif naar de fabrikant in China...quote:Op maandag 21 januari 2013 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn banken hebben altijd een levertijd gehad van 6-8 weken, volgens mij is dat redelijk normaal?
Maar bij Ikea krijg je geen mooi 'welkomstkado'quote:Op maandag 21 januari 2013 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je volgende keer snel een bank wil kan je het bij Ikea proberen. Die heeft het goedkope deel van hun banken meestal op voorraad. Ook daar worden de duurderen vaak alleen op bestelling gemaakt en hebben zelfs daar een levertijd van 6 ot 9 weken.
Maar met welkomscadeau kan je 500 euro meer vangen voor die bank... Bij naieve mensen...quote:Op maandag 21 januari 2013 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat heel concept van welkomscadeaus heb ik nooit gesnapt. Maak dan die bank 100 euro goedkoper (waarschijnlijk werk ik hierom niet in de wondere wereld van de marketing)
Zo moeilijk is het niet: de koop is gesloten. Dat de bank later wordt geleverd, doet er niet toe.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:22 schreef chrisssj2 het volgende:
Kijk ik snap dat je het product gekocht hebt. Maar het product is geen eens leverbaar.
Waarom zou ik niet mijn order kunnen veranderen als het product niet leverbaar is voor 8 weken!
Daar gaat het mij om.
Kijk als de bank direct leverbaar was geweest, dan was het zuur maar pech ja naar mijn mening.
Met enig ander product bijv als ik computeronderdelen koop voor pc doen ze er helemaal niet moeilijk over! Waarom zou het voor een bank anders zijn.
Hij is wel leverbaar maar moet nog gefabriceerd worden. Toen je de bank niet direct mee kon nemen, heb je niet even gevraagd van "wanneer wordt ie geleverd?", voordat je de overeenkomst tekende of betaalde?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:22 schreef chrisssj2 het volgende:
Kijk ik snap dat je het product gekocht hebt. Maar het product is geen eens leverbaar.
Waarom zou ik niet mijn order kunnen veranderen als het product niet leverbaar is voor 8 weken!
Daar gaat het mij om.
Kijk als de bank direct leverbaar was geweest, dan was het zuur maar pech ja naar mijn mening.
Wel als ze op maat worden gemaakt.quote:Met enig ander product bijv als ik computeronderdelen koop voor pc doen ze er helemaal niet moeilijk over! Waarom zou het voor een bank anders zijn.
Omdat meubelleveranciers na de autohandelaren en keukenboeren nogal van strikte regels houden en klanten niet tevreden willen houden omdat je deze dingen toch maar een paar keer in je leven aanschaft.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:22 schreef chrisssj2 het volgende:
Met enig ander product bijv als ik computeronderdelen koop voor pc doen ze er helemaal niet moeilijk over! Waarom zou het voor een bank anders zijn.
Omdat je je handtekening geplaatst hebt.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:22 schreef chrisssj2 het volgende:
Omdat bankenverkopers als core business hebben consumenten veel te veel te laten betalen voor die bank. Het kan ze niet schelen of jij een bank koopt, het gaat ze erom dat jij je handtekening zet en zij hun 50% winstmarge binnenhalen.quote:Waarom zou het voor een bank anders zijn.
Dat jij nog tekenbevoegdheid heb is mij een raadsel.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:22 schreef chrisssj2 het volgende:
Daar gaat het mij om.
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef chrisssj2 het volgende:
Basically dus, Bij banken zijn de "regels" zo dat je eerder genaait word.
quote:Of je tekent of niet dat doet er voor mij niet toe.
Ja, en nu ook. Misschien handig om die overeenkomst eens te lezen voordat je tekent.quote:Als je online iets besteld klik je ook op accepteren en bij elke andere koop ga je ook gewoon een koopovereenkomst aan.
quote:Maargoed duidelijk.
Maar zou toch wel coulant geweest zijn als ze tenminste het welkomstcadeau zouden kunnen veranderen wat van gelijke waarde is, maarja mensen denken te stagnant.
Wacht even hoor, je geeft de bankenverkoper nu de schuld dat jij een koop gesloten hebt voordat je eens goed om je heen gekeken hebt voor goedkopere alternatieven?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef chrisssj2 het volgende:
Of je tekent of niet dat doet er voor mij niet toe. Als je online iets besteld klik je ook op accepteren en bij elke andere koop ga je ook gewoon een koopovereenkomst aan.
Maargoed duidelijk.
Maar zou toch wel coulant geweest zijn als ze tenminste het welkomstcadeau zouden kunnen veranderen wat van gelijke waarde is, maarja mensen denken te stagnant.
TS is echt zo'n Tokkie type.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nee, je laat je naaien als je zelf geen onderzoek doet.
[..]!
[..]
Ja, en nu ook. Misschien handig om die overeenkomst eens te lezen voordat je tekent.
[..]Waarom zouden ze hun welkomstcadeau moeten veranderen? Jij bent daar toch mee akkoord gegaan?
Gewoon zonder te kijken tekenen en dan huilie huilie doen. Echt hoor, de mensheid holt hard achteruit qua intelligentie.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat ik ook banken met een welkomstcadeau ga verkopen, goudmijntje als er meer mensen zoals TS zijn
Dit dus met stagnant denken.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nee, je laat je naaien als je zelf geen onderzoek doet.
[..]!
[..]
Ja, en nu ook. Misschien handig om die overeenkomst eens te lezen voordat je tekent.
[..]Waarom zouden ze hun welkomstcadeau moeten veranderen? Jij bent daar toch mee akkoord gegaan?
'Stagnant denken'. Godverdomme vent, ga alsjeblieft terug naar die zaak, film het hele gebeuren en roep tegen die verkoper dat hij stagnant denkt. Humor van de bovenste plank dit.quote:
Dat kun je wel blijven roepen, maar de enige juiste conclusie hier is: TS is dom geweest en probeert anderen er nu de schuld van te geven.quote:
Hopelijk is de verkoper een FOK!ker en zegt ie: "nigga pleasequote:Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Stagnant denken'. Godverdomme vent, ga alsjeblieft terug naar die zaak, film het hele gebeuren en roep tegen die verkoper dat hij stagnant denkt. Humor van de bovenste plank dit.
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:26 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dadelijk ziet de winkel dezelfde bank ergens 150 euro duurder staan. Dan belt de verkoper jou op en zegt 'ik wil een betere deal, je moet 150 euro meer betalen dan eerst afgesproken.' Wat zou jouw reactie zijn?
Yep, want ligt lekkerder dan een keukentafel.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef chrisssj2 het volgende:
gast, je hebt getekend, dus je kunt nuw el mooie sprookjes ophangen maar het helpt je echt niksquote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef chrisssj2 het volgende:
Zoals ik al zei de bank is niet leverbaar, anders zou ik het geens proberen, toch niet zo heel gek als ik bij een product dat niet 8 weken leverbaar kijk of dat anders kan wanneer een PAAR DAGEN DAARNA een VEEL betere deal is bijdezelfde winkel zelfde bank. Maargoed daar zullen genoeg bekrompte regelneukers het niet mee eens zijn.
Ik vind het geweldig dat jullie dat humor vindenDat is een goede vibratie dus lach je rot! ik heb wel zelfhumor.
Ik zie dit niet als stommiteit maar meer als hoe het "syteem" werkt.
Ik heb schijt aan het systeem en vaste regels. Dus laten we zeggen dat ik er wat anders tegen aan kijk tegen "overeenkomsten" aan "handtekeningen" etc. Ookal moet je er nog mee omgaan dat weet ik.
Voor mij betekend een handtekening niets. Voor het systeem en voor iedereen die eraan hangt, alles. Dat begrijp ik. Vandaar dus het stagnante denken, het niet uit hokjes en rechte lijnen kunnen bewegen. Deal is deal? Snappie?
Dus ik vind het ook niet gek als je straks 100 reacties hebben die vanuit het hoofd leven en keihard lachen HAHAHA KIJK TS.
DOE EENS GEK. En leef wat meer uit je hart.
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef chrisssj2 het volgende:
Zoals ik al zei de bank is niet leverbaar, anders zou ik het geens proberen, toch niet zo heel gek als ik bij een product dat niet 8 weken leverbaar kijk of dat anders kan wanneer een PAAR DAGEN DAARNA een VEEL betere deal is bijdezelfde winkel zelfde bank. Maargoed daar zullen genoeg bekrompte regelneukers het niet mee eens zijn.
Ik vind het geweldig dat jullie dat humor vindenDat is een goede vibratie dus lach je rot! ik heb wel zelfhumor.
Ik heb schijt aan het systeem en vaste regels. Dus laten we zeggen dat ik er wat anders tegen aan kijk tegen "overeenkomsten" aan "handtekeningen" etc. Ookal moet je er nog mee omgaan dat weet ik.
Voor mij betekend een handtekening niets. Voor het systeem en voor iedereen die eraan hangt, alles. Dat begrijp ik. Vandaar dus het stagnante denken, het niet uit hokjes en rechte lijnen kunnen bewegen. Deal is deal? Snappie?
Dus ik vind het ook niet gek als je straks 100 reacties hebben die vanuit het hoofd leven en keihard lachen HAHAHA KIJK TS.
Dat de bank nu nog niet leverbaar is, wil niet zeggen dat er geen processen in gang zijn gezet om die bank te fabriceren.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef chrisssj2 het volgende:
Die bank is voor jou op dat moment een bepaald bedrag waard geweest en hiervoor ben je akkoord gegaan, dus dat staat vast.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef chrisssj2 het volgende:
En betekent een handtekening niets voor je? Dus als je huisbaas straks zegt: 'ga eruit, ik verhuur m'n huis aan een ander' dan ga jij weg, immers, je hebt schijt aan het systeem. Of de bank zegt dat ze de hypotheek stoppen, je moet je huis uit. Schijt aan je handtekening, gewoon weggaan. De winkel stuurt je rekeningen na omdat elders de producten duurder zijn, eerdere overeenkomst maakt niet uit.quote:Ik vind het geweldig dat jullie dat humor vindenDat is een goede vibratie dus lach je rot! ik heb wel zelfhumor.
Hij is wel leverbaar, anders kun je hem niet kopenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef chrisssj2 het volgende:
Zoals ik al zei de bank is niet leverbaar,
Je denkt nu wel heel erg stagnant.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef FredvZ het volgende:
ben benieuwd wat ts zou doen als zijn werkgever van de ene op de andere besluit om zijn werk door iemand anders te laten, omdat die ander een vrouw is met lekker kontje.
kijken of de handtekening onder zijn arbeidscontract dan ook niets betekent voor TS.
Of als zijn werkgever besluit TS ineens nog maar een kwart van zijn standaard loon over te maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef FredvZ het volgende:
ben benieuwd wat ts zou doen als zijn werkgever van de ene op de andere besluit om zijn werk door iemand anders te laten, omdat die ander een vrouw is met lekker kontje.
kijken of de handtekening onder zijn arbeidscontract dan ook niets betekent voor TS.
dat klinkt leuk, maar ondertussen laat je je wel beinvloeden door pauperige speeltjes die je 'gratis' bij een meubelstuk krijgt. Over meedraaien in het systeem gesproken.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef chrisssj2 het volgende:
Je bent dus gewoon een enorme asociale pauper die het niet verdient om zelfstandig te kunnen leven. Noted.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef chrisssj2 het volgende:
Stagnatiequote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik snap helemaal de betekenis van stagnant niet
Het is Engels voor stilstaand. Denk stagneren.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef ElisaB het volgende:
Misschien mag je TS z'n nieuwe iPad gebruiken om het op te zoeken. Oh wacht...... hij krijgt een fietsquote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef ElisaB het volgende:
Kan hij naar de bieb fietsen om het op te zoeken in een woordenboek.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien mag je TS z'n nieuwe iPad gebruiken om het op te zoeken. Oh wacht...... hij krijgt een fiets
TS oefent ook voor de spiegel: 'Stagnant, stagnaaaaaaaant, jullie denken allemaal STAGNANT!!'quote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is Engels voor stilstaand. Denk stagneren.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Hij is wel leverbaar, anders kun je hem niet kopen
Ik las 'stengun' ...quote:
Chanant bedoel je.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:41 schreef Lienekien het volgende:
Hij leest wel mee, maar vindt reageren zeker gênant.
Vraag dan gelijk even waar de boeken van Lance Armstrong tegenwoordig te vinden zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan hij naar de bieb fietsen om het op te zoeken in een woordenboek.
Pauperig? whahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 11:21 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
dat klinkt leuk, maar ondertussen laat je je wel beinvloeden door pauperige speeltjes die je 'gratis' bij een meubelstuk krijgt. Over meedraaien in het systeem gesproken.
Ben dan ook consequent en haal een bank bij de kringloopwinkel. Daar heb je trouwens geen 8 weken levertijd.
Nou zo kom je wel over... Een bank kopen zonder verder te kijken omdat er een welkomstcadeau bij zit, dat is een echte pauperactie.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Pauperig? whahaha
GET OFF YOUR FUCKING HIGH HORSE.
Daar zat jij toch al? Jij vindt immers dat de regels niet voor jou zouden moeten gelden.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Pauperig? whahaha
Waarschijnlijk kreeg ie een salontafel bij aankoop van dat te dure paard als welkomstcadeauquote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zat jij toch al? Jij vindt immers dat de regels niet voor jou zouden moeten gelden.
I'm on a horse!quote:
Hey, jij bent hier de verhevene die boven het systeem staatquote:Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Pauperig? whahaha
Welcome to the real world.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef chrisssj2 het volgende:
Het is wel bij dezelfde winkel. en ja het enige wat niet zo handig was, dat ik de kleine lettertjes onder niet zag over annuleringskosten. Maargoed shouldn't matter in my world.
Blijkbaar waren ze wel te zien anders had je ze naderhand niet alsnog kunnen lezen, ergo: je had geen zin om het te lezen en moet nu op de blaren zitten.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef chrisssj2 het volgende:
Het is wel bij dezelfde winkel. en ja het enige wat niet zo handig was, dat ik de kleine lettertjes onder niet zag over annuleringskosten. Maargoed shouldn't matter in my world.
Nee, die is al van Chuck.quote:
Was in dezelfde winkel las ik toch echt ergens...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:52 schreef Copycat het volgende:
... Bij een andere winkel. En een bank die erop lijkt. Niet gegarandeerd dezelfde is ...
En ben jij de eigenaar van Copycat?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, die is al van Chuck.
[ afbeelding ]
Ik heb een buurjongetje die ook in zijn eigen wereldje leeft. Best zielig, zo iemand zal nooit serieus worden genomen in de wondere wereld der volwassenen en zal altijd als een zielig kind gezien worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef chrisssj2 het volgende:
Je bent een klein onderdeeltje. Niks meer.quote:
Ik las het nu ook. Uit de OP was dat niet echt duidelijk te destilleren.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef flipsen het volgende:
Was in dezelfde winkel las ik toch echt ergens...
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze man heeft laatst gewoon 2 banken gekocht!
[ afbeelding ]
Hij wil dat ook graag annuleren TS. Misschien kunnen jullie de krachten bundelen?
Oh, en als welkomstcadeau krijg je een spaarpotquote:Op maandag 21 januari 2013 12:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze bank is binnenkort ook te koop.
[ afbeelding ]
Levertijd onbekend. Probleem ts?
Wat is het welkomstkado?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze bank is binnenkort ook te koop.
[ afbeelding ]
Levertijd onbekend. Probleem ts?
Voor jou een storneerknopje in internetbankieren.quote:
hij heeft er alle waarschijnlijk wat meer aan over gehouden dan een fiets!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze man heeft laatst gewoon 2 banken gekocht!
[ afbeelding ]
Hij wil dat ook graag annuleren TS. Misschien kunnen jullie de krachten bundelen?
Ga maar lekker terug onder de dekens. WE ZIJN ALLES. Zonder jou om jezelf waar te nemen was je er niet. Non-existance bestaat niet. Alles wat je om je heen ziet is, JIJ.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent een klein onderdeeltje. Niks meer.
existance bestaat sowieso niet...quote:Op maandag 21 januari 2013 12:03 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Ga maar lekker terug onder de dekens. WE ZIJN ALLES. Zonder jou om jezelf waar te nemen was je er niet. Non-existance bestaat niet. Alles wat je om je heen ziet is, JIJ.
Niks klein onderdeeltje, we zijn almachtig. Almachtig prachtig!
Almachtig zijn en een vervolgens een topic op FOK! openen omdat je de grote boze bankenwinkel niet alleen aankunt. Juist ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:03 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Ga maar lekker terug onder de dekens. WE ZIJN ALLES. Zonder jou om jezelf waar te nemen was je er niet. Non-existance bestaat niet. Alles wat je om je heen ziet is, JIJ.
Dodge thisquote:Op maandag 21 januari 2013 12:03 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Mijn bank is ook van goud.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:05 schreef chrisssj2 het volgende:
Geweldig Kapt-Ruigbaard
Je humor is goud.
De paradox zal wel te moeilijk zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:05 schreef kwiwi het volgende:
Almachtig zijn en een vervolgens een topic op FOK! openen omdat je de grote boze bankenwinkel niet alleen aankunt. Juist ja.
Er zijn geen echte paradoxen, alleen onbegrepen dynamiek.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
De paradox zal wel te moeilijk zijn.
Een almachtige lost dat toch in 2 seconden op?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:06 schreef chrisssj2 het volgende:
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
LoL ? mensen mensen
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:07 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Er zijn geen echte paradoxen, alleen onbegrepen dynamiek.
Hark at him!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:07 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Van Agent Five of Agent Sjeen?quote:
Agent Haarbal.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Van Agent Five of Agent Sjeen?
Dan ga je voortaan toch naar een anarchistische bankenverkoper!quote:
Ma uiteraard.quote:
Misschien moet je dan ook maar geen bank willen kopen die voor je besteld moet worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:13 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik ben soms een beetje wereldvreemd van het systeem idd en hoe normale dingen "werken" ja.
Dat vind ik alleen maar iets goeds. Want het is eigenlijk niet iets wat ik wil snappen.
Ook al leverd dat soms nodige moeilijkheid, traversing in the matrixxxx.
Im a paradigm breaker in volledige naaktheid not giving a shit over wat iemand anders denkt. Jou gedachtes zijn de jouwe .
Evenals de Nederlandse taal?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:13 schreef chrisssj2 het volgende:
Want het is eigenlijk niet iets wat ik wil snappen.
quote:Ook al leverd dat
Ik zet in op Five.quote:
Waar?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik zet in op Five.
Die was hier al eerder langs geweest.
TS lijkt mij ook meer het type dat op een dag een meubelzaak inloopt en alles en iedereen overhoop knalt.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet niet of ze een slotje doen. Dit soort briljante topics is toch goed voor de statistieken en trekt publiek. Het scheelt ook dat TS nog niet aan het schelden is.
Er is een storneer reactie gestorneerd.quote:
Al die d/t en jouw/jou fouten zijn anders ook niet echt prettigquote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet niet of ze een slotje doen. Dit soort briljante topics is toch goed voor de statistieken en trekt publiek. Het scheelt ook dat TS nog niet aan het schelden is.
Tristan in the making.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
TS lijkt mij ook meer het type dat op een dag een meubelzaak inloopt en alles en iedereen overhoop knalt.
Ook iets tegen naming 'n shaming. Als Five er was geweest, had-ie allang de naam van de winkel uit de OP 'gestorneerd'.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Er is een storneer reactie gestorneerd.
Five heeft iets tegen storneren.
In jouw gevallen een gemiste medicatie afspraak.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:07 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Haha waarom zou ik?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
True.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Ook iets tegen naming 'n shaming. Als Five er was geweest, had-ie allang de naam van de winkel uit de OP 'gestorneerd'.
A go?quote:
Ik las So shave at it!quote:
Shavedquote:
Wat is dit nu weer voor onzin? Natuurlijk is dit wel annuleren.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef chrisssj2 het volgende:
Het is bij DEZELLEFDE winkel; anders lees je het HELE topic even.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin? Natuurlijk is dit wel annuleren.
Verder moet je zelf goed onderzoek doen voordat je iets besteld? Dat de winkelier waar jij de bank aanschaft veel meer vraagt voor zo'n bank, jij hem vervolgens besteld en dan vervolgens wilt annuleren omdat er ergens anders een iPad bij de bank zit en de bank daar goedkoper is, daar kan die winkelier toch niets aan doen?
Klopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin? Natuurlijk is dit wel annuleren.
Zeg eens, je bent zo goed met je Engels enzo? Heb je in de US gewoond?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:22 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Haha waarom zou ik?
Zowiezo kan ik niet offended zijn, no matter the circumstance. So have at it!
quote:
Zover was ik al reducerend en deducerend ook al gekomenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is Engels voor stilstaand. Denk stagneren.
Fixedquote:Op maandag 21 januari 2013 12:22 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Haha waarom zou ik?
Zowiezo Sowieso kan ik niet offended zijn, no matter the circumstance. So have at it!
Mijn lieftallige echtgenoot gebruikt dat ook!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Zover was ik al reducerend en deducerend ook al gekomen
Ik vind het net zoiets als het rare gebruik van het woord escaleren. Ik las ergens in een topic: "Mijn collega escaleert het naar mijn leidinggevende." Of zoiets in elk geval.
Ik denk dat ik oud aan het worden ben.
Best chanant als je het niet meer kan volgen omdat je achterloopt
Oh faal van mijquote:Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Het is bij DEZELLEFDE winkel; anders lees je het HELE topic even.
Het kan helemaal nietquote:Op maandag 21 januari 2013 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn lieftallige echtgenoot gebruikt dat ook!Schijnt heel normaal te zijn bij hem in zijn werkomgeving. Ik had er nog nooit van gehoord.
Als het "chanant" is, is het natuurlijk ook "soberso". Wel consequent blijven he, anders lusten de honten er geen brood vanquote:Op maandag 21 januari 2013 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fixed
Kijk, dit weet ik dan weer wel
Je moederquote:Op maandag 21 januari 2013 13:11 schreef flipsen het volgende:
Als het "chanant" is, is het natuurlijk ook "soberso". Wel consequent blijven he, anders lusten de honten er geen brood van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
NOESSSSSSSS....quote:Op maandag 21 januari 2013 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind ook van niet, maar hij escaleert maar door.
Escaleer een onenigheidje tot huishoudelijk geweldquote:Op maandag 21 januari 2013 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Mja voor een kort moment... maar dat voelde op de een of andere manier toch niet goed...
Huishoudelijk? Als in 'hij sloeg me met de bezem'?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Escaleer een onenigheidje tot huishoudelijk geweld
Misschien kan je de bank van TS overnemenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Huishoudelijk? Als in 'hij sloeg me met de bezem'?
Mss als het ver genoeg escaleert slaat hij ook de meubels kort en klein en kan ik ook een bank met iPad gaan kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zal je zien dat ts zijn welkomstcadeau fiets ook nog eens binnen de kortste keren gejat wordt
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:41 schreef Lienekien het volgende:
Hij leest wel mee, maar vindt reageren zeker gênantstagnant.
Hij leest wel mee, maar vindt reageren zeker gênant stagnant poignant.
Hij leest wel mee, maar vindt reageren zeker gênant. ambetant.
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef ikbenschipper het volgende:
Tja het is natuurlijk heel vervelend voor TS. Dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt. En het gaat niet op weinig geld. Uiteraard kan een bedrijf uit coulace iets doen maar dat doen vaker de "exclusievere" zaken om hun klant te gemoet te komen.
Het is natuurlijk ook niet zo dat ik zaterdag 2 zakken boerenkool bij de appie heb gekocht en dan maandag terug kom en geld terug wil omdat ze vanaf die week in de aanbieding zijn...
Ik snap dat het verschil nu veel groter is. Maar ik zou ze gewoon eens vragen of ze het kado dan willen aanpassen. Jij hebt waarschijnlijk op beide ingezet. Zet gewoon eens alleen op het kado in... Misschien heb je dan nog succes, maar wel heel lief aan de telefoon doen hoor. Want het is en blijft dan coulance.
Ja, dat riep ik toch een paar uur geleden ook alquote:Op maandag 21 januari 2013 18:10 schreef Walging het volgende:
Als het inderdaad dezelfde bank is heeft dit toch helemaal niets met annuleren of levertijd te maken? Het enige wat je dan wil is nog steeds die bank die je besteld hebt maar dan met gebruikmaking van de aanbieding die een week later bij dezelfde winkel gold.
Als er zeer kort na de aankoop ineens een enorme korting of andere actie op het product is willen de meeste winkels echt wel coulant zijn. Iets zegt me daarom dat het ofwel niet dezelfde bank is, ofwel dat je je aan de telefoon meteen zodanig negatief en/of verontwaardigd hebt opgesteld (ongeveer zoals je hier ook doet eigenlijk) dat de betreffende medewerker geen enkele reden zag om je tegemoet te komen.
Mocht het inderdaad dezelfde bank zijn en mocht er inderdaad maar een week tussen je aankoop en deze actie zijn verstreken, dan raad ik je aan om naar de winkel te gaan en op een vriendelijke manier om coulance te vragen. Zeg dat het voor jou natuurlijk wel heel erg zuur is dat je die bank nu voor honderden euro's goedkoper ziet en vraag of ze alsnog iets van de prijs af kunnen doen. Mocht dat op de een of andere manier echt onmogelijk blijken kan je ook nog inzetten op het andere welkomstcadeau als troostprijs. Ga je vooral niet gedragen alsof je recht hebt op coulance, want je hebt die overeenkomst getekend en in de echte wereld betekent dat gewoon dat je eraan vast zit (uitzonderingen als dwaling en bedrog etc. daargelaten), hoe weinig jouw handtekening ook voor jouzelf betekent.
Deze spuit 11 ging roepen na alleen de eerste pagina te hebben gelezenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat riep ik toch een paar uur geleden ook al
Volgens mij liggen ze niet, maar zweven ze een beetje in het rond.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:24 schreef mrPanerai het volgende:
Zeg TS, waarom heb je eigenlijk een bank gekocht. Jullie soort van mensen zitten toch altijd op de grond.
Doe eens gek en leef wat meer met je verstand. Dan is de kans klein dat je dingen tekent zonder te lezenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef chrisssj2 het volgende:
Hey, zo'n bank heb ik ook nog wel staan. En die zou waarschijnlijk ook perfect bij de rest van z'n anarchisteninterieur passenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:33 schreef Cat22 het volgende:
Hee TS, ik heb een iPad in de aanbieding. Krijg je er een bank als welkomstkado bij!
Jeps misschien helpt het TS als het hem wat vaker gezegt wordquote:Op maandag 21 januari 2013 18:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat riep ik toch een paar uur geleden ook al
En de winkel wees volkomen terecht naar het contract wat je zelf getekend hebt en zei nee.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:37 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik heb het heel vriendelijk gevraagd. Of dit mogelijk zou zijn. Ongeacht wat sommige hier denken.
Vaak is het eerder niet dan wel gelijk, veel fabrikanten van banken apen elkaar na wat dat betreft.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik heb dus een bank gekocht bij woonsquare vorige week, nu zie ik dezelfde bank geloof ik (niet 100% zeker maar ziet er gelijk uit naar mijn herinnering) voor aantal honderd euro euro goedkoper
Kinderwoorden als 'geen eens' gebruiken maakt niet echt indruk. En er is een groot verschil tussen 'off the shelf' producten die in voorraad liggen en meteen aan anderen worden verkocht en maatproducten, die pas geproduceerd worden als ze worden besteld en dus een levertijd hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:22 schreef chrisssj2 het volgende:
Het jammere is dat ik het idee heb dat de prijs aanmerkelijk stijler oploopt dan de kwaliteit.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef klipper het volgende:
[..]
Vaak is het eerder niet dan wel gelijk, veel fabrikanten van banken apen elkaar na wat dat betreft.
Maar ga je erop zitten dan weet je gelijk waarom je beter wat meer geld kan neertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |