TS lijkt mij ook meer het type dat op een dag een meubelzaak inloopt en alles en iedereen overhoop knalt.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet niet of ze een slotje doen. Dit soort briljante topics is toch goed voor de statistieken en trekt publiek. Het scheelt ook dat TS nog niet aan het schelden is.
Er is een storneer reactie gestorneerd.quote:
Al die d/t en jouw/jou fouten zijn anders ook niet echt prettigquote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet niet of ze een slotje doen. Dit soort briljante topics is toch goed voor de statistieken en trekt publiek. Het scheelt ook dat TS nog niet aan het schelden is.
Tristan in the making.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
TS lijkt mij ook meer het type dat op een dag een meubelzaak inloopt en alles en iedereen overhoop knalt.
Ook iets tegen naming 'n shaming. Als Five er was geweest, had-ie allang de naam van de winkel uit de OP 'gestorneerd'.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Er is een storneer reactie gestorneerd.
Five heeft iets tegen storneren.
In jouw gevallen een gemiste medicatie afspraak.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:07 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Er zijn geen echte paradoxen, alleen onbegrepen dynamiek.
Haha waarom zou ik?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
True.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Ook iets tegen naming 'n shaming. Als Five er was geweest, had-ie allang de naam van de winkel uit de OP 'gestorneerd'.
A go?quote:
Ik las So shave at it!quote:
Shavedquote:
Wat is dit nu weer voor onzin? Natuurlijk is dit wel annuleren.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef chrisssj2 het volgende:
Maar het is eigenlijk niet echt annuleren ik wil gewoon die andere deal/bank. Het is best een groot verschil van +- 200 euro ook dat vind ik echt genaait.
Het is bij DEZELLEFDE winkel; anders lees je het HELE topic even.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin? Natuurlijk is dit wel annuleren.
Verder moet je zelf goed onderzoek doen voordat je iets besteld? Dat de winkelier waar jij de bank aanschaft veel meer vraagt voor zo'n bank, jij hem vervolgens besteld en dan vervolgens wilt annuleren omdat er ergens anders een iPad bij de bank zit en de bank daar goedkoper is, daar kan die winkelier toch niets aan doen?
Klopt.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin? Natuurlijk is dit wel annuleren.
Zeg eens, je bent zo goed met je Engels enzo? Heb je in de US gewoond?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:22 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Haha waarom zou ik?
Zowiezo kan ik niet offended zijn, no matter the circumstance. So have at it!
quote:
Zover was ik al reducerend en deducerend ook al gekomenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is Engels voor stilstaand. Denk stagneren.
Fixedquote:Op maandag 21 januari 2013 12:22 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Haha waarom zou ik?
Zowiezo Sowieso kan ik niet offended zijn, no matter the circumstance. So have at it!
Mijn lieftallige echtgenoot gebruikt dat ook!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Zover was ik al reducerend en deducerend ook al gekomen
Ik vind het net zoiets als het rare gebruik van het woord escaleren. Ik las ergens in een topic: "Mijn collega escaleert het naar mijn leidinggevende." Of zoiets in elk geval.
Ik denk dat ik oud aan het worden ben.
Best chanant als je het niet meer kan volgen omdat je achterloopt
Oh faal van mijquote:Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Het is bij DEZELLEFDE winkel; anders lees je het HELE topic even.
Het kan helemaal nietquote:Op maandag 21 januari 2013 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn lieftallige echtgenoot gebruikt dat ook!Schijnt heel normaal te zijn bij hem in zijn werkomgeving. Ik had er nog nooit van gehoord.
Als het "chanant" is, is het natuurlijk ook "soberso". Wel consequent blijven he, anders lusten de honten er geen brood vanquote:Op maandag 21 januari 2013 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fixed
Kijk, dit weet ik dan weer wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |