Een almachtige lost dat toch in 2 seconden op?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:06 schreef chrisssj2 het volgende:
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
LoL ? mensen mensen
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:07 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Er zijn geen echte paradoxen, alleen onbegrepen dynamiek.
Hark at him!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:07 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Er zijn geen echte paradoxen, alleen onbegrepen dynamiek.
Van Agent Five of Agent Sjeen?quote:
Agent Haarbal.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Van Agent Five of Agent Sjeen?
Dan ga je voortaan toch naar een anarchistische bankenverkoper!quote:
Ma uiteraard.quote:
Misschien moet je dan ook maar geen bank willen kopen die voor je besteld moet worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:13 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik ben soms een beetje wereldvreemd van het systeem idd en hoe normale dingen "werken" ja.
Dat vind ik alleen maar iets goeds. Want het is eigenlijk niet iets wat ik wil snappen.
Ook al leverd dat soms nodige moeilijkheid, traversing in the matrixxxx.
Im a paradigm breaker in volledige naaktheid not giving a shit over wat iemand anders denkt. Jou gedachtes zijn de jouwe .
Evenals de Nederlandse taal?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:13 schreef chrisssj2 het volgende:
Want het is eigenlijk niet iets wat ik wil snappen.
quote:Ook al leverd dat
Ik zet in op Five.quote:
Waar?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik zet in op Five.
Die was hier al eerder langs geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |