Chanant bedoel je.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:41 schreef Lienekien het volgende:
Hij leest wel mee, maar vindt reageren zeker gênant.
Vraag dan gelijk even waar de boeken van Lance Armstrong tegenwoordig te vinden zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan hij naar de bieb fietsen om het op te zoeken in een woordenboek.
Pauperig? whahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 11:21 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
dat klinkt leuk, maar ondertussen laat je je wel beinvloeden door pauperige speeltjes die je 'gratis' bij een meubelstuk krijgt. Over meedraaien in het systeem gesproken.
Ben dan ook consequent en haal een bank bij de kringloopwinkel. Daar heb je trouwens geen 8 weken levertijd.
Nou zo kom je wel over... Een bank kopen zonder verder te kijken omdat er een welkomstcadeau bij zit, dat is een echte pauperactie.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Pauperig? whahaha
GET OFF YOUR FUCKING HIGH HORSE.
Daar zat jij toch al? Jij vindt immers dat de regels niet voor jou zouden moeten gelden.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Pauperig? whahaha
Waarschijnlijk kreeg ie een salontafel bij aankoop van dat te dure paard als welkomstcadeauquote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zat jij toch al? Jij vindt immers dat de regels niet voor jou zouden moeten gelden.
I'm on a horse!quote:
Hey, jij bent hier de verhevene die boven het systeem staatquote:Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Pauperig? whahaha
Welcome to the real world.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef chrisssj2 het volgende:
Het is wel bij dezelfde winkel. en ja het enige wat niet zo handig was, dat ik de kleine lettertjes onder niet zag over annuleringskosten. Maargoed shouldn't matter in my world.
Blijkbaar waren ze wel te zien anders had je ze naderhand niet alsnog kunnen lezen, ergo: je had geen zin om het te lezen en moet nu op de blaren zitten.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef chrisssj2 het volgende:
Het is wel bij dezelfde winkel. en ja het enige wat niet zo handig was, dat ik de kleine lettertjes onder niet zag over annuleringskosten. Maargoed shouldn't matter in my world.
Nee, die is al van Chuck.quote:
Was in dezelfde winkel las ik toch echt ergens...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:52 schreef Copycat het volgende:
... Bij een andere winkel. En een bank die erop lijkt. Niet gegarandeerd dezelfde is ...
En ben jij de eigenaar van Copycat?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, die is al van Chuck.
[ afbeelding ]
Ik heb een buurjongetje die ook in zijn eigen wereldje leeft. Best zielig, zo iemand zal nooit serieus worden genomen in de wondere wereld der volwassenen en zal altijd als een zielig kind gezien worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef chrisssj2 het volgende:
Je bent een klein onderdeeltje. Niks meer.quote:
Ik las het nu ook. Uit de OP was dat niet echt duidelijk te destilleren.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef flipsen het volgende:
Was in dezelfde winkel las ik toch echt ergens...
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze man heeft laatst gewoon 2 banken gekocht!
[ afbeelding ]
Hij wil dat ook graag annuleren TS. Misschien kunnen jullie de krachten bundelen?
Oh, en als welkomstcadeau krijg je een spaarpotquote:Op maandag 21 januari 2013 12:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze bank is binnenkort ook te koop.
[ afbeelding ]
Levertijd onbekend. Probleem ts?
Wat is het welkomstkado?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze bank is binnenkort ook te koop.
[ afbeelding ]
Levertijd onbekend. Probleem ts?
Voor jou een storneerknopje in internetbankieren.quote:
hij heeft er alle waarschijnlijk wat meer aan over gehouden dan een fiets!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze man heeft laatst gewoon 2 banken gekocht!
[ afbeelding ]
Hij wil dat ook graag annuleren TS. Misschien kunnen jullie de krachten bundelen?
Ga maar lekker terug onder de dekens. WE ZIJN ALLES. Zonder jou om jezelf waar te nemen was je er niet. Non-existance bestaat niet. Alles wat je om je heen ziet is, JIJ.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent een klein onderdeeltje. Niks meer.
existance bestaat sowieso niet...quote:Op maandag 21 januari 2013 12:03 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Ga maar lekker terug onder de dekens. WE ZIJN ALLES. Zonder jou om jezelf waar te nemen was je er niet. Non-existance bestaat niet. Alles wat je om je heen ziet is, JIJ.
Niks klein onderdeeltje, we zijn almachtig. Almachtig prachtig!
Almachtig zijn en een vervolgens een topic op FOK! openen omdat je de grote boze bankenwinkel niet alleen aankunt. Juist ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:03 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Ga maar lekker terug onder de dekens. WE ZIJN ALLES. Zonder jou om jezelf waar te nemen was je er niet. Non-existance bestaat niet. Alles wat je om je heen ziet is, JIJ.
Dodge thisquote:Op maandag 21 januari 2013 12:03 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Mijn bank is ook van goud.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:05 schreef chrisssj2 het volgende:
Geweldig Kapt-Ruigbaard
Je humor is goud.
De paradox zal wel te moeilijk zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:05 schreef kwiwi het volgende:
Almachtig zijn en een vervolgens een topic op FOK! openen omdat je de grote boze bankenwinkel niet alleen aankunt. Juist ja.
Er zijn geen echte paradoxen, alleen onbegrepen dynamiek.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
De paradox zal wel te moeilijk zijn.
Een almachtige lost dat toch in 2 seconden op?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:06 schreef chrisssj2 het volgende:
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
LoL ? mensen mensen
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:07 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Er zijn geen echte paradoxen, alleen onbegrepen dynamiek.
Hark at him!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:07 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Er zijn geen echte paradoxen, alleen onbegrepen dynamiek.
Van Agent Five of Agent Sjeen?quote:
Agent Haarbal.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Van Agent Five of Agent Sjeen?
Dan ga je voortaan toch naar een anarchistische bankenverkoper!quote:
Ma uiteraard.quote:
Misschien moet je dan ook maar geen bank willen kopen die voor je besteld moet worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:13 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik ben soms een beetje wereldvreemd van het systeem idd en hoe normale dingen "werken" ja.
Dat vind ik alleen maar iets goeds. Want het is eigenlijk niet iets wat ik wil snappen.
Ook al leverd dat soms nodige moeilijkheid, traversing in the matrixxxx.
Im a paradigm breaker in volledige naaktheid not giving a shit over wat iemand anders denkt. Jou gedachtes zijn de jouwe .
Evenals de Nederlandse taal?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:13 schreef chrisssj2 het volgende:
Want het is eigenlijk niet iets wat ik wil snappen.
quote:Ook al leverd dat
Ik zet in op Five.quote:
Waar?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik zet in op Five.
Die was hier al eerder langs geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |