Stagnatiequote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik snap helemaal de betekenis van stagnant niet
Het is Engels voor stilstaand. Denk stagneren.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef ElisaB het volgende:
Misschien mag je TS z'n nieuwe iPad gebruiken om het op te zoeken. Oh wacht...... hij krijgt een fietsquote:Op maandag 21 januari 2013 11:33 schreef ElisaB het volgende:
Kan hij naar de bieb fietsen om het op te zoeken in een woordenboek.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien mag je TS z'n nieuwe iPad gebruiken om het op te zoeken. Oh wacht...... hij krijgt een fiets
TS oefent ook voor de spiegel: 'Stagnant, stagnaaaaaaaant, jullie denken allemaal STAGNANT!!'quote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is Engels voor stilstaand. Denk stagneren.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Hij is wel leverbaar, anders kun je hem niet kopen
Ik las 'stengun' ...quote:
Chanant bedoel je.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:41 schreef Lienekien het volgende:
Hij leest wel mee, maar vindt reageren zeker gênant.
Vraag dan gelijk even waar de boeken van Lance Armstrong tegenwoordig te vinden zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan hij naar de bieb fietsen om het op te zoeken in een woordenboek.
Pauperig? whahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 11:21 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
dat klinkt leuk, maar ondertussen laat je je wel beinvloeden door pauperige speeltjes die je 'gratis' bij een meubelstuk krijgt. Over meedraaien in het systeem gesproken.
Ben dan ook consequent en haal een bank bij de kringloopwinkel. Daar heb je trouwens geen 8 weken levertijd.
Nou zo kom je wel over... Een bank kopen zonder verder te kijken omdat er een welkomstcadeau bij zit, dat is een echte pauperactie.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Pauperig? whahaha
GET OFF YOUR FUCKING HIGH HORSE.
Daar zat jij toch al? Jij vindt immers dat de regels niet voor jou zouden moeten gelden.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Pauperig? whahaha
GET OFF YOUR FUCKING HIGH HORSE.
Waarschijnlijk kreeg ie een salontafel bij aankoop van dat te dure paard als welkomstcadeauquote:Op maandag 21 januari 2013 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zat jij toch al? Jij vindt immers dat de regels niet voor jou zouden moeten gelden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |