Was in dezelfde winkel las ik toch echt ergens...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:52 schreef Copycat het volgende:
... Bij een andere winkel. En een bank die erop lijkt. Niet gegarandeerd dezelfde is ...
En ben jij de eigenaar van Copycat?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, die is al van Chuck.
[ afbeelding ]
Ik heb een buurjongetje die ook in zijn eigen wereldje leeft. Best zielig, zo iemand zal nooit serieus worden genomen in de wondere wereld der volwassenen en zal altijd als een zielig kind gezien worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:54 schreef chrisssj2 het volgende:
Het is wel bij dezelfde winkel. en ja het enige wat niet zo handig was, dat ik de kleine lettertjes onder niet zag over annuleringskosten. Maargoed shouldn't matter in my world.
Je bent een klein onderdeeltje. Niks meer.quote:
Ik las het nu ook. Uit de OP was dat niet echt duidelijk te destilleren.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:56 schreef flipsen het volgende:
Was in dezelfde winkel las ik toch echt ergens...
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze man heeft laatst gewoon 2 banken gekocht!
[ afbeelding ]
Hij wil dat ook graag annuleren TS. Misschien kunnen jullie de krachten bundelen?
Oh, en als welkomstcadeau krijg je een spaarpotquote:Op maandag 21 januari 2013 12:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze bank is binnenkort ook te koop.
[ afbeelding ]
Levertijd onbekend. Probleem ts?
Wat is het welkomstkado?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze bank is binnenkort ook te koop.
[ afbeelding ]
Levertijd onbekend. Probleem ts?
Voor jou een storneerknopje in internetbankieren.quote:
hij heeft er alle waarschijnlijk wat meer aan over gehouden dan een fiets!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze man heeft laatst gewoon 2 banken gekocht!
[ afbeelding ]
Hij wil dat ook graag annuleren TS. Misschien kunnen jullie de krachten bundelen?
Ga maar lekker terug onder de dekens. WE ZIJN ALLES. Zonder jou om jezelf waar te nemen was je er niet. Non-existance bestaat niet. Alles wat je om je heen ziet is, JIJ.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent een klein onderdeeltje. Niks meer.
existance bestaat sowieso niet...quote:Op maandag 21 januari 2013 12:03 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Ga maar lekker terug onder de dekens. WE ZIJN ALLES. Zonder jou om jezelf waar te nemen was je er niet. Non-existance bestaat niet. Alles wat je om je heen ziet is, JIJ.
Niks klein onderdeeltje, we zijn almachtig. Almachtig prachtig!
Almachtig zijn en een vervolgens een topic op FOK! openen omdat je de grote boze bankenwinkel niet alleen aankunt. Juist ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:03 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Ga maar lekker terug onder de dekens. WE ZIJN ALLES. Zonder jou om jezelf waar te nemen was je er niet. Non-existance bestaat niet. Alles wat je om je heen ziet is, JIJ.
Dodge thisquote:Op maandag 21 januari 2013 12:03 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Mijn bank is ook van goud.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:05 schreef chrisssj2 het volgende:
Geweldig Kapt-Ruigbaard
Je humor is goud.
De paradox zal wel te moeilijk zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:05 schreef kwiwi het volgende:
Almachtig zijn en een vervolgens een topic op FOK! openen omdat je de grote boze bankenwinkel niet alleen aankunt. Juist ja.
Er zijn geen echte paradoxen, alleen onbegrepen dynamiek.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
De paradox zal wel te moeilijk zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |