abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121865035
kwiwi, schat, wil je me voortaan even op dit soort juweeltjes wijzen middels DM? Thanks O+
Ja doei.
pi_121871134
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik heb dus een bank gekocht bij woonsquare vorige week, nu zie ik dezelfde bank geloof ik (niet 100% zeker maar ziet er gelijk uit naar mijn herinnering) voor aantal honderd euro euro goedkoper
Vaak is het eerder niet dan wel gelijk, veel fabrikanten van banken apen elkaar na wat dat betreft.
Maar ga je erop zitten dan weet je gelijk waarom je beter wat meer geld kan neertellen.
pi_121935464
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:22 schreef chrisssj2 het volgende:
Kijk ik snap dat je het product gekocht hebt. Maar het product is geen eens leverbaar.
Met enig ander product bijv als ik computeronderdelen koop voor pc doen ze er helemaal niet moeilijk over! Waarom zou het voor een bank anders zijn.
Kinderwoorden als 'geen eens' gebruiken maakt niet echt indruk. En er is een groot verschil tussen 'off the shelf' producten die in voorraad liggen en meteen aan anderen worden verkocht en maatproducten, die pas geproduceerd worden als ze worden besteld en dus een levertijd hebben.
pi_122068125
Woonsquare = Poppeliers = afzetpraktijken :')

Als je een beetje kunt "onderhandelen" (grote marges) kun je voor 30-40% van de prijs een bankset meekrijgen.
pi_122068872
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef klipper het volgende:

[..]

Vaak is het eerder niet dan wel gelijk, veel fabrikanten van banken apen elkaar na wat dat betreft.
Maar ga je erop zitten dan weet je gelijk waarom je beter wat meer geld kan neertellen.
Het jammere is dat ik het idee heb dat de prijs aanmerkelijk stijler oploopt dan de kwaliteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')