Leuk nu, over het EK-88.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:02 schreef borisz het volgende:
Hoofdkanaal van Sport1 is gratis deze maand idd.
beetje jammer van de tegenstander van DBquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beat this one :
FC Den Bosch - Ajax 1971.
Zie net dat ik een maandlang gratis Sport-1 heb.
Goeiemorgen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje jammer van de tegenstander van DB
* Ole zoekt 'vind ik leuk ' knopjequote:
Wat denk je van Vosjequote:
Ooit zelf geweest Ole ? Ik denk zo'n tien keer. Voor het laatst in 2001.quote:
komende keer voor de 14e keerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit zelf geweest Ole ? Ik denk zo'n tien keer. Voor het laatst in 2001.
Oh ja hahahaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit door jullie gebeld. Vergaten ze de telefoon uit te zetten. Nog even naar Bluezz en Just me geluisterd die het over harde sex hadden.
Goeiemorgen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:57 schreef just me het volgende:
[..]
wij hadden op school een tweeling, moeilijk uit te spreken namen en moeder had het daarom vaak over jongen en meisje
Leuk idd.quote:
de ouwelullenactquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:01 schreef popolon het volgende:
De ouwe lullen kick ass act. That's right.
Onze Wietse zilverquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook goud voor vd Poel en Teunissen
quote:Op maandag 4 februari 2013 05:48 schreef popolon het volgende:
Maar ff een mailtje gedaan naar 't werk dat ik een uur of wat later kom. Vrij standaard in de VS na het SB weekend.
Trek nog een flessie wijn open.
Tevreden met de uitslag ? Wat kantje boord.quote:Op maandag 4 februari 2013 05:48 schreef popolon het volgende:
Maar ff een mailtje gedaan naar 't werk dat ik een uur of wat later kom. Vrij standaard in de VS na het SB weekend.
Trek nog een flessie wijn open.
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:16 schreef rubbereend het volgende:
En dan eindelijk de dopingbekentenis uit het voetbal
ja ik word er doodziek van dat er alleen op het wielrennen gehakt wordt.quote:
Van 40 tot 45 minuten ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:39 schreef borisz het volgende:
Mogge
Les van een Oostenrijker. Wel grappig dat Engels met Duits accent
Ik wil wel even zeggen dat jij en Borisz puik werk doen op de Front Page.quote:
Borisz doet het anders op FOK!sport geweldigquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil wel even zeggen dat jij en Borisz puik werk doen op de Front Page.
Ben bijna trots met jullie in Hools te zitten.
Jij ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Borisz doet het anders op FOK!sport geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:28 schreef borisz het volgende:
Tong ben je al voorbereid op morgen?samen met SCHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Dankequote:Op donderdag 7 februari 2013 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil wel even zeggen dat jij en Borisz puik werk doen op de Front Page.
Ben bijna trots met jullie in Hools te zitten.
kinderen kunnen toch ook weer binnen een paar dagen opknappen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef Againzender het volgende:
Verdorrie. Gisteren Axel blij gemaakt dat hij zondag mee kan naar Ajax, kotst hij vanochtend vroeg de hele vloer van de slaapkamer onder. Hij is een dweil nu...
Jajja, kom maar op met de Ajax - kots linkjes
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:28 schreef borisz het volgende:
Tong ben je al voorbereid op morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen.
SCH heeft trouwens na een paar jaar gepost op Fok! In het Loedertje overlijdenstopic. Onder een kloon want hij heeft een permban.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ik kan me mijn eerste wedstrijd in de Vliert nog herinneren. 1971 FC Den Bosch Ajax. Ik was 9. Imponerend om zo'n stadion van 30.000 toeschouwers binnen te komen. Had ongeveer hetzelfde gevoel toen ik voor het eerst de Arena binnenkwam.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:11 schreef rubbereend het volgende:
Beterschap voor de jongeman, niks mooiers dan naar je club als kleine jongen. Ook al is het Ajax
Wij zitten gvd door de gemeentelijke herindeling als gemeente Zaltbommel opgescheept met de zwarte kousen fundamentalisten uit de kutdorpen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:12 schreef borisz het volgende:
Utrecht wordt een echte stad. Koopzondag wordt vrijgegeven. De raad aldaar stemde voor.
bij dat laatste kan ik me weinig voorstellenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan me mijn eerste wedstrijd in de Vliert nog herinneren. 1971 FC Den Bosch Ajax. Ik was 9. Imponerend om zo'n stadion van 30.000 toeschouwers binnen te komen. Had ongeveer hetzelfde gevoel toen ik voor het eerst de Arena binnenkwam.
nou kloon, SCH2 is nauwelijks een kloonnaam te noemenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:52 schreef tong80 het volgende:
[..]Goeiemorgen.
SCH heeft trouwens na een paar jaar gepost op Fok! In het Loedertje overlijdenstopic. Onder een kloon want hij heeft een permban.
Ziek is ie ervanquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef Againzender het volgende:
Verdorrie. Gisteren Axel blij gemaakt dat hij zondag mee kan naar Ajax, kotst hij vanochtend vroeg de hele vloer van de slaapkamer onder.
Klopt. Dat was ook het leuke. Niemand zal hem daardoor iets kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
nou kloon, SCH2 is nauwelijks een kloonnaam te noemen
Van mij mag ie blijven
quote:
Veel plezier : Ik ga morgen even de Prins inhalen in Oeteldonkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:16 schreef rubbereend het volgende:
prettige dagen hier, ik ga me de komende tijd even in het carnaval storten
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:16 schreef rubbereend het volgende:
prettige dagen hier, ik ga me de komende tijd even in het carnaval storten
Doe je wel voorzichtig JM het kan glad zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:52 schreef just me het volgende:
[..]
Veel plezier : Ik ga morgen even de Prins inhalen in Oeteldonk
Jarenlang nederlands recordhouder hoogspringen. Nu een laagvlieger.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:10 schreef borisz het volgende:
Wielaert speelt bij Roda. Die punten zijn dus wel binnen.
Sierd was op dreefquote:
Mooiquote:Op zondag 10 februari 2013 18:13 schreef tong80 het volgende:
Kijk nu Man U. Maar net lachen bij het shorttracken. Dames-estafette wordt eerste en mogen naar het WK. Ze lagen op grote achterstand 4e. China en Canada gaan plat en de nummer één Korea wordt gediskwalificeerd.
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:10 schreef borisz het volgende:
Wielaert speelt bij Roda. Die punten zijn dus wel binnen.
Ja als laatste item voor 18.00 uur.quote:
Gemist dus, maar hoe bevalt je gratis Sport1?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja als laatste item voor 18.00 uur.
Waar ik al bang voor was....ik kijk alleen nog voetbal.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemist dus, maar hoe bevalt je gratis Sport1?
Ja wat ik verwachtequote:Op zondag 10 februari 2013 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar ik al bang voor was....ik kijk alleen nog voetbal.
Ken mezelf, daarom geen abo op EL en Sport1.
Maar ook niet duur qua geld dat het je kost.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat ik verwachteTis niet gratis idd
Zeker niet , want apart kijken kost een wedstrijd 3,99 geloof ikquote:Op zondag 10 februari 2013 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ook niet duur qua geld dat het je kost.
Eredivisie is zelfs 6,5euro per duelquote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker niet , want apart kijken kost een wedstrijd 3,99 geloof ik
Dank Chuuf, ik ben weer veilig thuisquote:Op zondag 10 februari 2013 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig JM het kan glad zijn
Zodra ik een betaalde baan heb en niet meer afhankelijk ben van de GGZ of toestemming krijg wil ik ook over naar een abo op EL, misschien dat ik het gewoon doe en dan via de PC wedstrijden ga kijken...quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef borisz het volgende:
Als ik uit huis ben neem ik ook EL + Sport1. Maar dat zal nog een jaartje duren. Nu eerst studie afmaken en dan het huis uit.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef borisz het volgende:
Als ik uit huis ben neem ik ook EL + Sport1. Maar dat zal nog een jaartje duren. Nu eerst studie afmaken en dan het huis uit.
Het is echt zoveel makkelijker dan om elke keer maar weer streams te zoeken en zo .. Maar ja dat is mijn idee.. Weet niet wat er gaat gebeuren als Sky de boel overneemt.... Maar trusten voor vandaagquote:Op maandag 11 februari 2013 00:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zodra ik een betaalde baan heb en niet meer afhankelijk ben van de GGZ of toestemming krijg wil ik ook over naar een abo op EL, misschien dat ik het gewoon doe en dan via de PC wedstrijden ga kijken...
Dan kan ik nu met een gerust hart slapenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Dank Chuuf, ik ben weer veilig thuis
Eens even kijkenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef borisz het volgende:
Tong je moet de kelder nu echt even schoonmaken en ordenen. Er kunnen geen prijzen meer bij
MED / Yvonne Awards 2013: De Winnaars!!
Bedankt. Het gezeik is minder dan andere jaren. Meestal positieve reacties. Sommige met humor. Maar Doublepain is natuurlijk de eerste klager.quote:
Het was een oneerlijke worstelingquote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef borisz het volgende:
SPT / Welke sport wordt geschrapt van de Olympische Spelen?
![]()
Exit moderne vijfkamp?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |