Waar ik al bang voor was....ik kijk alleen nog voetbal.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemist dus, maar hoe bevalt je gratis Sport1?
Ja wat ik verwachtequote:Op zondag 10 februari 2013 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar ik al bang voor was....ik kijk alleen nog voetbal.
Ken mezelf, daarom geen abo op EL en Sport1.
Maar ook niet duur qua geld dat het je kost.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat ik verwachteTis niet gratis idd
Zeker niet , want apart kijken kost een wedstrijd 3,99 geloof ikquote:Op zondag 10 februari 2013 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ook niet duur qua geld dat het je kost.
Eredivisie is zelfs 6,5euro per duelquote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker niet , want apart kijken kost een wedstrijd 3,99 geloof ik
Dank Chuuf, ik ben weer veilig thuisquote:Op zondag 10 februari 2013 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig JM het kan glad zijn
Zodra ik een betaalde baan heb en niet meer afhankelijk ben van de GGZ of toestemming krijg wil ik ook over naar een abo op EL, misschien dat ik het gewoon doe en dan via de PC wedstrijden ga kijken...quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef borisz het volgende:
Als ik uit huis ben neem ik ook EL + Sport1. Maar dat zal nog een jaartje duren. Nu eerst studie afmaken en dan het huis uit.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef borisz het volgende:
Als ik uit huis ben neem ik ook EL + Sport1. Maar dat zal nog een jaartje duren. Nu eerst studie afmaken en dan het huis uit.
Het is echt zoveel makkelijker dan om elke keer maar weer streams te zoeken en zo .. Maar ja dat is mijn idee.. Weet niet wat er gaat gebeuren als Sky de boel overneemt.... Maar trusten voor vandaagquote:Op maandag 11 februari 2013 00:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zodra ik een betaalde baan heb en niet meer afhankelijk ben van de GGZ of toestemming krijg wil ik ook over naar een abo op EL, misschien dat ik het gewoon doe en dan via de PC wedstrijden ga kijken...
Dan kan ik nu met een gerust hart slapenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Dank Chuuf, ik ben weer veilig thuis
Eens even kijkenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef borisz het volgende:
Tong je moet de kelder nu echt even schoonmaken en ordenen. Er kunnen geen prijzen meer bij
MED / Yvonne Awards 2013: De Winnaars!!
Bedankt. Het gezeik is minder dan andere jaren. Meestal positieve reacties. Sommige met humor. Maar Doublepain is natuurlijk de eerste klager.quote:
Het was een oneerlijke worstelingquote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef borisz het volgende:
SPT / Welke sport wordt geschrapt van de Olympische Spelen?
![]()
Exit moderne vijfkamp?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |