Wij zitten gvd door de gemeentelijke herindeling als gemeente Zaltbommel opgescheept met de zwarte kousen fundamentalisten uit de kutdorpen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:12 schreef borisz het volgende:
Utrecht wordt een echte stad. Koopzondag wordt vrijgegeven. De raad aldaar stemde voor.
bij dat laatste kan ik me weinig voorstellenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan me mijn eerste wedstrijd in de Vliert nog herinneren. 1971 FC Den Bosch Ajax. Ik was 9. Imponerend om zo'n stadion van 30.000 toeschouwers binnen te komen. Had ongeveer hetzelfde gevoel toen ik voor het eerst de Arena binnenkwam.
nou kloon, SCH2 is nauwelijks een kloonnaam te noemenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:52 schreef tong80 het volgende:
[..]Goeiemorgen.
SCH heeft trouwens na een paar jaar gepost op Fok! In het Loedertje overlijdenstopic. Onder een kloon want hij heeft een permban.
Ziek is ie ervanquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef Againzender het volgende:
Verdorrie. Gisteren Axel blij gemaakt dat hij zondag mee kan naar Ajax, kotst hij vanochtend vroeg de hele vloer van de slaapkamer onder.
Klopt. Dat was ook het leuke. Niemand zal hem daardoor iets kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
nou kloon, SCH2 is nauwelijks een kloonnaam te noemen
Van mij mag ie blijven
quote:
Veel plezier : Ik ga morgen even de Prins inhalen in Oeteldonkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:16 schreef rubbereend het volgende:
prettige dagen hier, ik ga me de komende tijd even in het carnaval storten
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:16 schreef rubbereend het volgende:
prettige dagen hier, ik ga me de komende tijd even in het carnaval storten
Doe je wel voorzichtig JM het kan glad zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:52 schreef just me het volgende:
[..]
Veel plezier : Ik ga morgen even de Prins inhalen in Oeteldonk
Jarenlang nederlands recordhouder hoogspringen. Nu een laagvlieger.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:10 schreef borisz het volgende:
Wielaert speelt bij Roda. Die punten zijn dus wel binnen.
Sierd was op dreefquote:
Mooiquote:Op zondag 10 februari 2013 18:13 schreef tong80 het volgende:
Kijk nu Man U. Maar net lachen bij het shorttracken. Dames-estafette wordt eerste en mogen naar het WK. Ze lagen op grote achterstand 4e. China en Canada gaan plat en de nummer één Korea wordt gediskwalificeerd.
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:10 schreef borisz het volgende:
Wielaert speelt bij Roda. Die punten zijn dus wel binnen.
Ja als laatste item voor 18.00 uur.quote:
Gemist dus, maar hoe bevalt je gratis Sport1?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja als laatste item voor 18.00 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |