quote:Op maandag 4 februari 2013 05:48 schreef popolon het volgende:
Maar ff een mailtje gedaan naar 't werk dat ik een uur of wat later kom. Vrij standaard in de VS na het SB weekend.
Trek nog een flessie wijn open.
Tevreden met de uitslag ? Wat kantje boord.quote:Op maandag 4 februari 2013 05:48 schreef popolon het volgende:
Maar ff een mailtje gedaan naar 't werk dat ik een uur of wat later kom. Vrij standaard in de VS na het SB weekend.
Trek nog een flessie wijn open.
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:16 schreef rubbereend het volgende:
En dan eindelijk de dopingbekentenis uit het voetbal
ja ik word er doodziek van dat er alleen op het wielrennen gehakt wordt.quote:
Van 40 tot 45 minuten ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:39 schreef borisz het volgende:
Mogge
Les van een Oostenrijker. Wel grappig dat Engels met Duits accent
Ik wil wel even zeggen dat jij en Borisz puik werk doen op de Front Page.quote:
Borisz doet het anders op FOK!sport geweldigquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil wel even zeggen dat jij en Borisz puik werk doen op de Front Page.
Ben bijna trots met jullie in Hools te zitten.
Jij ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Borisz doet het anders op FOK!sport geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:28 schreef borisz het volgende:
Tong ben je al voorbereid op morgen?samen met SCHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Dankequote:Op donderdag 7 februari 2013 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil wel even zeggen dat jij en Borisz puik werk doen op de Front Page.
Ben bijna trots met jullie in Hools te zitten.
kinderen kunnen toch ook weer binnen een paar dagen opknappen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef Againzender het volgende:
Verdorrie. Gisteren Axel blij gemaakt dat hij zondag mee kan naar Ajax, kotst hij vanochtend vroeg de hele vloer van de slaapkamer onder. Hij is een dweil nu...
Jajja, kom maar op met de Ajax - kots linkjes
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:28 schreef borisz het volgende:
Tong ben je al voorbereid op morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen.
SCH heeft trouwens na een paar jaar gepost op Fok! In het Loedertje overlijdenstopic. Onder een kloon want hij heeft een permban.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ik kan me mijn eerste wedstrijd in de Vliert nog herinneren. 1971 FC Den Bosch Ajax. Ik was 9. Imponerend om zo'n stadion van 30.000 toeschouwers binnen te komen. Had ongeveer hetzelfde gevoel toen ik voor het eerst de Arena binnenkwam.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:11 schreef rubbereend het volgende:
Beterschap voor de jongeman, niks mooiers dan naar je club als kleine jongen. Ook al is het Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |