Leuk die interland tegen Italië woensdag of Weer zo'n nutteloze midweekse interland
Belachelijk de rode kaart voor Maaskant of Maaskant kan inmiddels in de leer in het Maaskantje
Triest wat er met Paul Gascoinge gebeurt of Met alcoholisten heb ik geen medelijden
Knap wat Alex Pastoor met NEC presteert of Knap wat Jan Wouters met FC Utrecht presteert
Die oerwoudgeluiden had ik wel bij FC Den Bosch verwacht of Dat had iedere club kunnen overkomen
Jammer voor Fer dat ie niet in de PL kan gaan spelen of Jammer voor FC Twente dat ze 10 miljoen mislopen
Dailey Blind zit alleen maar bij Oranje door zijn vader of Zijn selectie is een terechte keus van van Gaal
Vroeger waren er net zoveel geweldsdelicten in het amateurvoetbal of Het komt tegenwoordig vaker voor
Ik ben benieuwd naar de spelers die zich lieten omkopen of Ik ben benieuwd naar de gefixte wedstrijden
Slecht wat AZ presteert of Slecht wat Gert Jan Verbeek presteert
Galatasaray is een mooie club voor Wesley Sneijder of Jammer dat ie voor het geld koos
Wim Kieft is een saaie side-kick of Wim Kieft is een goede analist
Gelukkig ging het dooien en gingen ze weer voetballen of Jammer dat er geen Elfstedentocht kwam
Raar dat er een leeftijdsgrens is voor scheidsrechters of Dat is niet raar
Verbaast me niet dat er in Turkije de meeste omkopingsgevallen zijn of Ik zou ook aan andere landen hebben gedacht
Sport1 of Eredivisie-Live
Mooi nieuwe uitshirt van het Nederlands elftal of Ik vind het nieuwe shirt niet mooi
Nu nog de dopinggevallen onderzoeken in het voetbal of In het voetbal zal er niet veel dopinggebruik zijn
Maarten Stekelenburg moet zo snel mogelijk weg bij AS Roma of Hij moet gewoon zijn plaats terugverdienen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !